פוסטים

ויזה לסרי לנקה – מדריך למטייל

ויזה לסרי לנקה – מדריך למטייל
הנהלת האתר

הנהלת האתר

ישראלים המתכננים חופשה, נסיעת עסקים או טיול בסרי לנקה נדרשים להוציא מבעוד מועד ויזה לסרי לנקה, שבלעדיה לא יורשו להיכנס למדינה. במדריך זה תמצאו את כל המידע הנדרש על מנת להוציא ויזה לסרי לנקה, כולל המלצה על אתר בו תוכלו לבצע את כל התהליך באינטרנט בשפה העברית, בלי לעמוד בתורים ובלי למלא טפסים בשפה זרה.

אם אתם מתכוונים לטוס בקרוב לסרי לנקה, חשוב שתדעו, שישראלים מחויבים בהוצאת ויזה לסרי לנקה, ובלעדיה לא יוכלו להיכנס למדינה. לא מדובר בויזה מנייר שמודבקת בדרכון, כמו שהיינו רגילים להוציא בעבר בשגרירות, אלא בויזה אלקטרונית לסרי לנקה, שהיא מסמך רשמי שנשלח אליכם במייל, בלי צורך לצאת מהבית. בויזה לסרי לנקה מופיעים הפרטים שלכם, פרטי הויזה והתוקף שלה. המסמך מונפק ומוחתם על ידי משרד ההגירה של סרי לנקה.

כדי להימנע מסיבוכים מיותרים במהלך מילוי טופס הבקשה באנגלית, וכדי להיות בטוחים שאתם אכן מקבלים מסמך רשמי ותקף, אנחנו ממליצים להיעזר בשירותי חברת e-visa, שמציעה ללקוחותיה הזמנת ויזה ללא סיכון. אם לא יצליחו להוציא לכם ויזה לסרי לנקה, תקבלו את כל כספכם בחזרה. התשלום עבור השירות הוא סופי וידוע מראש, כך שלא יצפו לכם הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון.

להזמנת ויזה לסרי לנקה באמצעות e-visa לחצו כאן

אם תקבלו סירוב על הויזה לסרי לנקה בגלל טעות של החברה, או אם קיבלתם ויזה לסרי לנקה שמופיעים בה פרטים שגויים, ששונים מאלה שמילאתם בטופס הבקשה (ולכן אינכם יכולים להשתמש בה), תקבלו החזר של 100% מהתשלום שהעברתם עבור הוצאת הויזה לחברת e-visa.

עוד המלצות חשובות לחופשה בסרי לנקה

הכנה לחופשה בסרי לנקה מתחילה בהזמנת טיסות לסרי לנקה. אתם מוזמנים להיעזר במדריך שלנו שכולל המלצה על כלים שימושיים לאיתור כרטיסי טיסה לסרי לנקה בזול ולביצוע הזמנה אונליין.

בשלב הבא תידרשו לרכוש ביטוח נסיעות לסרי לנקה. במדריך שלנו תוכלו לקרוא כיצד מאתרים ביטוח נסיעות לסרי לנקה בזול, בלי להתפשר על איכות הכיסוי הביטוחי.

במדריך שלנו בנושא תחבורה בסרי לנקה תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש למטיילים במדינה על רכבות בסרי לנקה, אוטובוסים בסרי לנקה, השכרת אופנוע בסרי לנקה, הסעה משדה התעופה בסרי לנקה ועוד.

במידה ואתם מעדיפים לנוע ברחבי בסרי לנקה באופן עצמאי, ולוותר על תחבורה ציבורית בסרי לנקה, אתם מוזמנים לקרוא את המדריך להשכרת רכב בסרי לנקה שם תמצאו מנוע השוואת מחירים שיעזור לכם לבצע הזמנה מראש, כך שתוכלו לאסוף את הרכב השכור מיד עם הנחיתה או בכל מקום או מועד שתואם את הצרכים שלכם.

עוד עניין שאנחנו ממליצים לדאוג לו לפני הטיסה הוא הזמנת סים לסרי לנקה או eSim לסרי לנקה. במדריך שלנו תוכלו למצוא המלצה על מספר חברות המספקות את השירות ומתמקדות בכרטיסי סים לתיירים, מה שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

על מנת לחפש מלונות מומלצים בסרי לנקה תוכלו להיעזר במדריך שלנו שבו יש רשימת בתי מלון בסרי לנקה שקיבלו ציונים גבוהים ממטיילים ששהו בהם. אם אתם רוצים למקד את החיפוש לעיר המרכזית קולומבו, תוכלו להיעזר במדריך על מלונות מומלצים בקולומבו. למי שמגיעים אל סרי לנקה עם הילדים מומלץ לבחור מלון בסרי לנקה שמותאם לאירוח משפחות. במדריך מלונות מומלצים בסרי לנקה למשפחות עם ילדים תמצאו רשימה של מלונות כאלה.

במהלך תכנון מסלול הטיול בסרי לנקה אתם מוזמנים להיעזר במפת סרי לנקה בעברית למטייל הישראלי. עוד כלי שיכול לעזור לכם להחליט מתי כדאי לטוס לסרי לנקה הוא המדריך בנושא מזג האוויר בסרי לנקה ועונה מומלצת לחופשה.

מטיילים רבים מעדיפים להכיר את סרי לנקה דרך טיול מאורגן, שתוכנן על ידי מקצוענים. במדריך שלנו לטיולים מאורגנים בסרי לנקה תמצאו רשימת חברות שמציעות טיולים לסרי לנקה בתנאים טובים ובמחירים אטרקטיביים.

טיול אל סרי לנקה עם הילדים צריך לכלול פעילויות ואטרקציות שמתאימות לכל בני המשפחה בכל הגילאים. תוכלו למצוא כאלה בהמדריך המלא לטיול משפחתי בסרי לנקה.

הזמנת ויזה אלקטרונית לסרי לנקה – איך זה עובד?

תהליך הוצאת ויזה לסרי לנקה באינטרנט הוא מאוד פשוט, והוא לא יגזול מכם יותר מכמה רגעים.

בשלב הראשון, נכנסים לאתר של e-visa באמצעות הקישור המופיע למעלה. לוחצים על כפתור "הזמן עכשיו" ועוברים למילוי טופס הבקשה (בעברית).

לאחר מכן מבצעים תשלום בכרטיס אשראי (פירוט מחירי ויזות לסרי לנקה מופיע בהמשך המדריך, וכן באתר החברה).

לפני שליחת הטופס והתשלום מומלץ לבדוק היטב שמילאתם את כל הפרטים הנדרשים ולא טעיתם באיות השמות או בפרטים אחרים. במידה וביצעתם טעות במילוי הטופס וגיליתם אותה רק לאחר השליחה, מהרו לעדכן את שירות הלקוחות של e-visa. במידה והטופס עדיין לא נשלח לשלטונות סרי לנקה, צוות החברה יבצע את התיקונים הנדרשים עבורכם, אבל אם הטופס כבר נשלח, לא ניתן יהיה לתקן אותו יותר, ואתם תיאלצו להתחיל את התהליך מחדש – כולל תשלום נוסף – כך שאל תמהרו לאשר ולשלוח את הפרטים.

לאחר כיומיים תישלח אליכם לדוא"ל אותו סיפקתם בטופס הבקשה הויזה לסרי לנקה, אותה תתבקשו להציג עם כניסתכם למדינה.

למרות שלרוב הויזה לסרי לנקה תגיע אליכם בתוך 48 שעות, במקרים מסוימים אישור הויזה עלול להתעכב מעט עקב בקשה למידע נוסף מממשלת סרי לנקה. לכן מומלץ לא לחכות לרגע האחרון, ולהוציא את הויזה מספיק זמן מראש, כך שלא תגיעו למועד הטיסה בלי שהויזה בידכם.

מי צריך ויזה לסרי לנקה?

כל ישראלי שנכנס לסרי לנקה בטיסה, בין אם למטרות תיירות, טיולים וביקור קרובים וחברים, ובין אם למטרות עסקים, מחויב בהוצאת ויזה לסרי לנקה.

קחו בחשבון שגם תינוקות מרגע לידתם מחויבים בויזה לסרי לנקה, כך שאם אתם נוסעים לסרי לנקה עם תינוקות או ילדים, עליכם להוציא ויזה לסרי לנקה גם עבורם.

במידה ואתם מתכננים להגיע לסרי לנקה דרך הים (למשל, במסגרת קרוז) לא תוכלו להוציא ויזה לסרי לנקה דרך e-visa. במקרה זה מומלץ לברר את הפרטים עם סוכנות הנסיעות או ישירות מול השגרירות.

אם אתם אמורים לעצור בסרי לנקה במסגרת טיסת קונקשן אינכם מחויבים להוציא ויזה לסרי לנקה, אלא אם מדובר בקונקשן ארוך שבמהלכו תרצו לצאת משדה התעופה. במקרה כזה מומלץ להוציא ויזת מעבר ליומיים.

ישראלים לא זכאים לפטור מויזה לסרי לנקה, בלי קשר לסוג הדרכון שבו הם משתמשים. גם מחזיקי דרכון אירופאי ואמריקאי מחויבים להוציא ויזה לסרי לנקה. בעלי דרכון של מדינות מזרח אסיה (SAARC) זכאים להנחה על הויזה לסרי לנקה, אך האופציה הזאת לא רלוונטית לישראלים.

אילו מסמכים ופרטים צריך להכין לפני שמוציאים ויזה לסרי לנקה?

כתובת מייל אליה תישלח הויזה.

פרטי כרטיס אשראי עמו תשלמו עבור הויזה.

דרכון בתוקף לחצי שנה לפחות מתאריך הכניסה לסרי לנקה.

כמה עולה ויזה לסרי לנקה?

מחיר ויזה לסרי לנקה תלוי בסוג הויזה שתרצו להוציא. אלה הויזות אותן תוכלו להזמין דרך e-visa:

ויזת תיירות לסרי לנקה ל-30 יום, המאפשרת יציאה וכניסה אחת נוספת למדינה עולה 259 ₪ לאדם.

ויזת תיירות לסרי לנקה ל-180 יום, המאפשרת כניסה חד פעמית לסרי לנקה עולה 279 ₪ לאדם.

ויזת מעבר לסרי לנקה, התקפה למשך יומיים בלבד, תעלה 100 ₪.

ויזה לסרי לנקה לילד בן פחות מ-12 מכל הסוגים שפורטו להלן תעלה גם היא 100 ₪.

להזמנת ויזה לסרי לנקה באמצעות e-visa לחצו כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן