פוסטים

טיולים מאורגנים בסרי לנקה – המלצות וטיפים

טיולים מאורגנים בסרי לנקה – המלצות וטיפים
הנהלת האתר

הנהלת האתר

סרי לנקה מלאה ביעדי חובה מרתקים, אך התכנון הלוגיסטי בניסיון להגיע לכולם, עלול להיות מתיש.

לכן, מדובר ביעד המושלם לטיול מאורגן, עם הסעה משלכם ולוח זמנים יעיל ומלא באטרקציות. במדריך שלנו לטיולים מאורגנים בסרי לנקה, נגלה לכם טיפים וטריקים לחיפוש והזמנת טיולים מאורגנים, שיחסכו לכם כסף וזמן, ויעניקו לכם טיול איכותי.

איך מוצאים טיולים מאורגנים לסרי לנקה?

ישר ולעניין: בחלק הראשון של המדריך, ריכזנו את כל האפשרויות הכי אמינות ובטוחות לחיפוש והזמנת טיול מאורגן בסרי לנקה.

בכולן תוכלו להשוות מחירים בין הטיולים הכי שווים בשוק, לקרוא חוות דעת, לבדוק את תנאי העסקה וגם לבצע הזמנה מאובטחת.

שימו לב: הטיול עצמו בד"כ מתבצע על ידי ספק שמפעיל את הטיולים בפועל, בעוד מנוע החיפוש מבצע עבורכם את ההזמנה, מעניק לכם שירות לקוחות וניהול הזמנה, ומדגיש עבורכם את האותיות הקטנות.

טיול מאורגן בסרי לנקה דרך גוליבר

השוואת המחירים של גוליבר היא הכתובת גם לחיפוש וגם להזמנה של טיול מאורגן לסרי לנקה: עם ממשק חיפוש יעיל, הזמנה מאובטחת שתחסוך לכם זמן, ומענה אנושי בוואצפ.  גוליבר פועלים בשיתוף עם רשת רחבה של מפעילי טיולים מובילים, כך שתמיד ניתן למצוא שם מגוון רחב של אפשרויות ולבחור בטובה ובאיכותית ביותר.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת טיולים מאורגנים לסרי לנקה דרך גוליבר

טיולים מאורגנים לסרי לנקה דרך איסתא

איסתא מציעה מנוע חיפוש מעולה להשוואה והזמנת טיולים מאורגנים בסרי לנקה: קליל לתפעול, כולל סיוע בוואצפ (או בטלפון/פנייה באתר), ובנוסף, אזור אישי בו תוכלו לנהל את ההזמנות שלכם. איסתא פועלים בשיתוף עם מפעילי הטיולים המובילים בארץ ומציעים אופציה אמינה במיוחד להזמנת טיולים מאורגנים לסרי לנקה.

לחצו כאן לחיפוש טיולים מאורגנים בסרילנקה בעזרת איסתא

טיולים מאורגנים לסרי לנקה דרך אשת טורס

אשת טורס היא למעשה מפעילת הטיולים עצמה, כך שבמנוע החיפוש של אשת טורס תוכלו להזמין ישירות מהמפעיל. מנוע החיפוש שלהם נוח במיוחד ומאפשר צפייה בתוכנית הטיול המפורטת, חוות דעת של מטיילים קודמים ואפילו את שם המדריך (אם פרטים אלו זמינים). יתרון נוסף של הזמנה מאשת טורס הוא מועדון החברים שמציע הנחות נוספות.

לחיפוש טיול מאורגן בסרי לנקה דרך אשת טורס לחצו כאן

טיולים מאורגנים לסרי לנקה דרך וואלה טורס

וואלה טורס מציעים השוואת מחירים לטיולים מאורגנים לסרי לנקה, שירות לקוחות יעיל ותהליך הזמנה קליל. שירות הלקוחות זמין במייל או בטלפון בשעות הפעילות, וקיים גם מספר חירום מהארץ או מחו"ל. מנוע החיפוש של וואלה טורס מאוד נוח, עם אופציה לסינון התוצאות לפי מחיר, אורך הטיול וכול'.

לחצו להזמנת טיול מאורגן לסרי לנקה דרך וואלה טורס

טיולים מאורגנים לסרי לנקה עם שופרסל Travel

שופרסל Travel מציעים מנוע חיפוש חכם, חדשני ויעיל, הזמנה מאובטחת ואפילו מגוון הנחות והטבות ללקוחות מועדון האשראי של שופרסל. יתרון נוסף של הזמנת טיולים מאורגנים בסרי לנקה דרך שופרסל טראוול, מלבד הנחות הקאשבק ללקוחות האשראי של שופרסל, הוא שירות הלקוחות האנושי בוואצפ. בנוסף, תוכלו להתכתב ולהיעזר במומחה תיירות.

להזמנת טיולים מאורגנים לסרי לנקה עם שופרסל טראוול לחצו כאן

עוד המלצות חשובות לחופשה בסרי לנקה

טיול מאורגן לסרילנקה מייתר את הצורך להזמין טיסות ומלונות למהלך החופשה. במידה והחלטתם בכל זאת להזמין טיסות לסרי לנקה באופן עצמאי, אתם מוזמנים להיעזר במדריך שלנו, שבו תמצאו כלים שימושיים לאיתור טיסות לסרי לנקה בזול ולהזמנת כרטיסים אונליין.

לקראת יציאה לחופשה בסרי לנקה צריך לדאוג לרכישת ביטוח נסיעות לסרי לנקה. במדריך שלנו תוכלו לקרוא כיצד מזמינים ביטוח נסיעות לסרי לנקה בזול, ועדיין לקבל כיסוי ביטוחי איכותי.

טיול מאורגן בסרי לנקה כולל לרוב גם זמן חופשי לקניות וטיולים עצמאיים. במדריך שלנו בנושא תחבורה בסרי לנקה תמצאו מידע על רכבות בסרי לנקה, אוטובוסים בסרי לנקה, השכרת אופנוע בסרי לנקה, הסעה משדה התעופה בסרי לנקה ועוד.

אם בסופו של דבר תבחרו באופציה של טיול עצמאי בסרי לנקה, או אם תחליטו לנצל את הזמן החופשי במהלך הטיול המאורגן על מנת לצאת לנסיעה ארוכה יחסית במכונית שכורה, במדריך על השכרת רכב בסרי לנקה תמצאו מנוע השוואת מחירים שיציג לכם הצעות ממספר גדול של חברות מקומיות ובינלאומיות.

Sim לסרי לנקה או eSim לסרי לנקה מומלץ לרכוש עוד לפני הטיסה, על מנת שכבר עם הנחיתה תוכלו לגלוש ולנהל שיחות בסלולרי.

ישראלים המגיעים לסרי לנקה נדרשים להוציא לפני הטיסה ויזה לסרי לנקה. במדריך שלנו תמצאו הנחיות וטיפים להוצאת ויזה אלקטרונית לסרי לנקה.

אם תחליטו לצאת לטיול באופן עצמאי, אתם מוזמנים להיעזר במדריך שלנו על מנת לחפש מלונות מומלצים בסרי לנקה, שקיבלו ציונים גבוהים וחוות דעת חיוביות ממטיילים ששהו בהם. אתם מוזמנים לבדוק גם את המדריך בנושא מלונות מומלצים בקולומבו. אם אתם מגיעים אל סרי לנקה עם הילדים, חשוב לוודא שאתם בוחרים מלון בסרי לנקה שמתאים למשפחות. רשימה שתעזור לכם לבחור מלון בסרי לנקה תמצאו במדריך בנושא מלונות מומלצים בסרי לנקה למשפחות עם ילדים.

רגע לפני שאתם מתחילים לארגן את הטיול לסרי לנקה ולהזמין כרטיסים, כדאי ללמוד על מזג האוויר בסרי לנקה ועל העונה המומלצת לחופשה בהתאם לסוג החופשה שאתם מעוניינים בה.

כדי שתוכלו להתמצא במיקום שלכם במהלך הטיול בסרי לנקה הכנו עבורכם את מפת סרי לנקה בעברית למטייל הישראלי.

אם אתם מתכננים טיול אל סרי לנקה עם הילדים תוכלו להיעזר בהמדריך המלא לטיול משפחתי בסרי לנקה על מנת ללמוד על האטרקציות והפעילויות שניתן לשלב במהלך החופשה.

טיול בסרי לנקה: מאורגן או עצמאי?

בדקנו את היתרונות של טיול מאורגן בסרי לנקה לעומת טיול עצמאי, כדי לעזור לכם להחליט איך לתכנן טיול של פעם בחיים.

יעילות לוח זמנים

סרי לנקה היא מדינה עם הרבה יעדי חובה שנמצאים במרחק גדול יחסית אחד מהשני. לכן, לטיול מאורגן בסרי לנקה יש הרבה יתרונות, ובמיוחד בתכנון לוח זמנים יעיל, שיאפשר לכם לראות כמה שיותר בזמן מוגבל. למארגני הטיולים יש ניסיון רב עם היעדים השונים, ויוכלו לחסוך לכם זמן וכאב ראש.

מטיילים עם קבוצה ישראלית

בטיול מאורגן לסרי לנקה, תוכלו להכיר מטיילים ולהיות חלק מקבוצה של מטיילים, והכל בעברית (או ברוסית, לטיולים דוברי רוסית).

הסברים בשפה שנוחה לכם

תוכלו לקבל את כל הסיפורים, ההסברים וההדרכות ממדריך ישראלי בעברית (או ברוסית).

חיסכון בעלויות

העלויות השונות, החל מהסעות ועד לאטרקציות, יכולות להיות זולות יותר לעיתים אם מגיעים כקבוצה. לכן, נסיעה כחלק מקבוצה יכולה לסייע בצמצום עלויות במהלך הטיול.

טיול ללא לחץ

הזמנה של טיול מאורגן לסרי לנקה תחסוך לכם תכנון מסובך (שכולל בתוכו המון פרטים קטנים שצריך לדאוג להם), ותאפשר לכם ליהנות מכל דקה במהלך הטיול ומזמן האיכות עם המשפחה.

טיפים להזמנת טיול מאורגן בסרי לנקה

אספנו עבורכם כמה כללים וטיפים חשובים שכדאי לדעת, רגע לפני שמזמינים טיול מאורגן בסרי לנקה.

חשוב לבדוק מה כלול, אך גם מה לא כלול במחיר.

רשימות "כלול"  "ולא כלול" בדרך כלל מופיעות בפרטי הטיול המלאים, רגע לפני ביצוע ההזמנה במנועי החיפוש. (לאחר שלחצתם על הטיול הרלוונטי בחיפוש). חשוב לשים לב לשירותים שאינם כלולים במחיר. בד"כ, ביטוח נסיעות וטיפים לא כלולים במחיר.

חשוב לבדוק אם התוכנייה כוללת סיורי בחירה

רבים נוטים לא לייחס חשיבות ל"סיורי הבחירה", אך חשוב לשים לב לצמד המילים הזה. אם בתוכניית הטיול יש יום עם סיור בחירה, בדרך כלל מדובר בסיור בעלות נוספת. למרות שמטיילים רואים זאת כהזדמנות לחסוך כסף, לעיתים יוצא שבית המלון באותו היום מרוחק או ללא אטרקציות, ולכן הצטרפות לסיור תהיה האופציה הפרקטית היחידה. לכן, אין בעיה לצאת לטיול מאורגן עם סיור בחירה, אך חשוב לבדוק מהי עלות הסיור, היכן ממוקם המלון ומהן האפשרויות הריאליות.

חשוב לערוך השוואה בין מספר מנועי חיפוש

כל השוואת מחירים פועלת בשיתוף עם רשת מסוימת של מפעילי טיולים. ייתכן שטיול אחד יופיע בכל מנועי החיפוש, אך טיול אחר יופיע רק באחד מהם. לכן, מומלץ לערוך השוואת מחירים ובדיקה בין מספר מנועי חיפוש, כדי לוודא שיש לכם את התמונה המלאה של כל האפשרויות לטיולים מאורגנים בסרי לנקה.

מסלולים מומלצים לטיול מאורגן בסרי לנקה

 סרי לנקה כוללת כל כך הרבה יעדים מרתקים לתיירים, וכל טיול מאורגן לסרי לנקה יכול להראות קצת אחרת.

טיולים מאורגנים לסרי לנקה בד"כ יתחיל בקולומבו, עיר הבירה. רוב הטיולים כוללים עצירה ביעדים מרכזיים כמו קנדי, נווארה אלייה, וסיגיריה. טיולים שונים לרוב משלבים מגוון חוויות שונות: ביקור במטעי התה, ביקור בשמורות טבע ובספארי, בחופים השונים, בפרויקט שימור צבי הים, ועוד.

טיולים מאורגנים בסרי לנקה לפי נושאים

טיולים מאורגנים בסרי לנקה יכולים להיות כלליים, או לפי קונספט מסוים. אלו כמה מהטיולים הפופולריים ביותר:

טיולים מאורגנים בסרי לנקה לשומרי כשרות

טיול בסרי לנקה לשומרי כשרות הוא חוויה מדהימה ומומלצת לכל מי שרוצה ליהנות מהטיול במלואו, מבלי הצורך להתעסק בלוגיסטיקה. בטיול מאורגן בסרי לנקה לשומרי כשרות, לרוב מתכנני הטיול אחראים על כל הלוגיסיטיקה של לוחות הזמנים והארוחות, ומנוסים מאוד בהתאמת הסיורים והלינה לשומרי כשרות.

טיולים מאורגנים בסרי לנקה עם ילדים

סרי לנקה היא יעד מדהים למשפחות: אוכל נהדר, צפייה בחיות בר, נופים מדהימים ועוד. טיול מאורגן בסרי לנקה למשפחות עם ילדים יאפשר לכם ליהנות מהיעד ומזמן האיכות עם המשפחה ללא דאגות לגבי לוגיסטיקה, נסיעות וכול'.

טיולים מאורגנים בסרי לנקה לדוברי רוסית

ניתן בהחלט למצוא גם טיולים מאורגנים בסרי לנקה לדוברי רוסית, למי שמעוניין ליהנות מטיול בשפה נוחה יותר עבורו.

טיולים קולינריים לסרי לנקה

המטבח בסרי לנקה מגוון ומרתק, מלא בריחות וצבעים, וכמובן גם בהרבה קארי. טיול קולינרי מאורגן בסרי לנקה יכול להיות חוויה באמת מיוחדת, עם אטרקציות שמתמקדות באוכל המקומי, בריחות ובטעמים.

השוואת מחירים לטיולים מאורגנים לסרי לנקה

טיולים מאורגנים לסרי לנקה אורכים לרוב 8-9 ימים או 11 ימים. ערכנו השוואת מחירים במנועי חיפוש המובילים (אלו המוזכרים בתחילת המדריך), כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים לטיול מאורגן לסרי לנקה שקיימים כיום בשוק.

בחיפוש שלנו, גילינו שמחירים לטיול מאורגן לסרי לנקה ל-9 ימים מתחילים מכ-1599$.

מחירים לטיול מאורגן לסרי לנקה ל-11 ימים מתחילים מכ-2624$ בד"כ.

המחירים הם לרוב לנוסע בחדר זוגי.

שימו לב שהמחירים, התנאים והמידע במדריך נכונים למועד כתיבתו ועשויים להשתנות.

סיורים מודרכים בסרי לנקה עם מדריך מקומי

אם אתם מעדיפים להזמין טיסות ובתי מלון באופן עצמאי, אנחנו ממליצים להוסיף לתוכנית הטיול גם סיורי יום עם מדריך מקומי: בלעדיהם הטיול פשוט לא מושלם.

סיור מודרך בסרי לנקה עם מדריך מקומי יכול להגיע בכל מיני קונספטים:

– איסוף מהמלון, סיור ליעדים נבחרים וחזרה באותו היום.

– סיור של כמה שעות שיוצא מנקודת מפגש.

– סיורי ספארי עם מדריך מנוסה.

– סיור של מספר ימים שכולל ארוחות ובתי מלון.

ועוד.

איך כדאי להזמין סיורים מודרכים בסרי לנקה עם מדריך מקומי?

חשוב להזמין את הסיור ממקום אמין, כדי לוודא שמדובר בסיור איכותי, בטיחותי ועם מדריך אמין ורציני. אחרת, תבזבזו לא רק כסף אלא גם זמן יקר בחופשה.

זוהי הסיבה שאנחנו מעדיפים וממליצים להשתמש ב-"Getyourguide" או ב-"Viator" להזמנת סיורי יום בסרי לנקה בהם ניתן לראות חוות דעת של מטיילים קודמים, ולהזמין בראש שקט בידיעה שמדובר באתר מוכר מאוד, אמין ועם שירות לקוחות אמיתי.

הזמנת טיולים מודרכים בסרי לנקה עם מדריך מקומי דרך Getyourguide

מומלץ לחפש ולהזמין סיורים מודרכים בסרי לנקה בעזרת "Getyourguide", אתר אמין שיקשר אתכם עם מדריכים מקומיים מובילים. תוכלו לראות חוות דעת של מטיילים שעשו את הסיור לפניכם, ולבצע הזמנה מאובטחת עם תנאי ביטול נוחים. כל אלו מבטיחים אמינות והזמנה בראש שקט. בנוסף, שירות הלקוחות פעיל בוואצפ, במייל, בצ'אט או בטלפון באנגלית 24/7.

המלצות לטיולים מודרכים בסרי לנקה עם Getyourguide

סיור לסיגיריה ודאמבולה שיוצא מקולומבו, וכולל ביקור במקדשים יפהפיים ובסלע האריה. ניתן להוסיף גם ארוחת צהרים וצפייה בחיות בר בהיריוואדונה. למידע נוסף לחצו כאן

טיול מודרך בסרי לנקה של עשרה ימים, שמתחיל מאיסוף בקולומבו וכולל ביקור בסיגיריה, דאמבולה, קנדי, נווארה אלייה, פארק יאלה ועוד. המחיר כולל מגוון רחב של אטרקציות, לינה וארוחת בוקר. למידע נוסף לחצו כאן

הזמנת טיולים מודרכים בסרי לנקה דרך Viator

אחת הדרכים האמינות והנוחות ביותר למציאת טיולים מאורגנים בסרי לנקה וסיורי יום מעניינים היא Viator. מנוע החיפוש של Viator פועל בשיתוף עם מגוון ספקי טיולים ומדריכים מקומיים. הטיולים בדרך כלל כוללים תנאי ביטול נוחים, וחוות דעת ממטיילים קודמים.

שירות הלקוחות של Viator יעיל מאוד ופועל 24/7 (באנגלית). בנוסף, ניתן גם לנהל את ההזמנה באתר.

המלצות לסיורים מודרכים בסרי לנקה דרך Viator

טיול מודרך בסרי לנקה עם מדריך מקומי ל-8 ימים שכולל איסוף משדה התעופה, וביקור ביעדי חובה מדהימים כמו נוארה אלייה, אלה, פארק יאלה, מיריסה, קנדי ועוד. המחיר כולל העברות פרטיות ברכב ממוזג, מדריך דובר אנגלית, לינה (במלונות סטנדרטים או יוקרתיים לפי בחירתכם), כרטיס סים לקבוצה ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

סיור ספארי בסרי לנקה בשמורת הטבע אודוואלאווה, בג'יפ ארבע על ארבע פרטי עם מדריך מנוסה. בפארק זה תוכלו לראות מגוון חיות בר מדהימות. למידע נוסף לחצו כאן

המלצות על טיולי יום בקולומבו

סיור יום בקולומבו עם מדריך פרטי בטוק טוק, שייקח אתכם לכל הנקודות הכי מעניינות בעיר, כולל טעימות של מאכלים מקומיים. למידע נוסף לחצו כאן

סיור יום מקולומבו לקנדי שכולל איסוף מהמלון ובחזרה, וביקור באטרקציות הכי מעניינות בקנדי. למידע נוסף לחצו כאן

טיול בפארק יאלה בסרי לנקה

טיול ספארי פרטי ביאלה, אחת משמורות הטבע המרהיבות ביותר בסרי לנקה, בג'יפ עם מדריך מנוסה ואיסוף מבית המלון. למידע נוסף לחצו כאן

טיול בפארק יאלה לשני לילות ושלושה ימים, שכולל לינה, איסוף מהעיר קולומבו והדרכה של מדריך מקצועי. למידע נוסף לחצו כאן

 טיולי יום מאלה

טיול לסלע של אלה, לגשר 9 הקשתות ולפסגת אדם, שכולל הליכה בטבע ויוצא מאלה. כולל ארוחת צהרים. למידע נוסף לחצו כאן

סיור במטעי התה באלה. בסיור המדהים הזה תוכלו לבקר במטעי התה היפהפיים, לקטוף עלי תה בעצמכם בלבוש מסורתי, וליהנות מהנוף המדהים בבית הקפה. למידע נוסף לחצו כאן

 טיולים מודרכים מגאלה

סדנת הכנת תכשיטים בגאלה לכל המשפחה (כולל העברות), בה תלמדו על אבני חן ועל הטכניקות המקומיות להכנת תכשיטים, ואפילו תקבלו אבן-ירח. למידע נוסף לחצו כאן

סדנת בישול בגאלה (אונוואטונה), שכוללת נסיעת טוק טוק לשווקים מקומיים, רכישת מצרכים טריים ולמידה על התבלינים ועל הקארי המקומי. בסוף הסדנה נהנים מארוחת בופה טעימה. למידע נוסף לחצו כאן

טיולי יום מקנדי

טיול יום מקנדי עם עצירות בגנים בוטניים, בעמדת תצפית, במפעל תה, בחוות תבלינים, צפייה בריקוד מסורתי ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

סדנת בישול בקנדי, בה תוכלו ללמוד על התבלינים והירקות המקומיים, וכיצד להכין קארי מקומי. תוכלו ליהנות מארוחה טעימה, קפה ותה. למידע נוסף לחצו כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן