פוסטים

השכרת רכב בסרי לנקה – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בסרי לנקה – השוואת מחירים והמלצות
הנהלת האתר

הנהלת האתר

חיפוש פשוט בעזרת מנוע השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל יכול להוזיל את המחיר של השכרת רכב בסרי לנקה במאות שקלים. לנוחיותכם, תוכלו למצוא כאן את מנוע השוואת המחירים של חברת רנטלקארס, שיעזור לכם לאתר הצעות משתלמות של השכרת רכב בסרילנקה ממגוון חברות וסוכנויות שנחשבות אמינות ומקצועיות. מלאו את הטופס המופיע ממש כאן, וקבלו הצעות מחברות שונות עבור מגוון דגמים, מהם בחרו את המתאים ביותר עבורכם:

לחצו כאן להשוואת מחירי השכרת רכב בסרי לנקה עם רנטלקארס

על מנת להיות בטוחים שאכן מצאתם את העסקה הכי טובה, מומלץ לבצע השוואת מחירים בעוד כמה מנועי חיפוש המתמחים בהשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל. הנה כמה מהמומלצים שבהם:

פאפם פאפם הוא מנוע חיפוש ישראלי (בעברית) להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל. מדובר במנוע חיפוש חדש יחסית, והוא מאפשר השוואה נוחה בין הצעות שמגיעות מאתרים שונים. תוכלו למצוא כאן הצעות בסיס זולות והצעות עם ביטוחים מלאים ואפשר לסנן את התוצאות על פי מה שחשוב לכם – למשל הצעות להשכרת רכב בסרילנקה עם ביטול בחינם. כל ההצעות כוללות את הביטוחים והתוספות שחייבים לשלם.

לחצו כאן להשוואת מחירי השכרת רכב בסרי לנקה עם פאפם פאפם

אופרן גם היא חברה ישראלית המשתפת פעולה עם ספקים השכרת רכב בחו"ל. החברה אינה מציגה הצעות של חברות LOW COST, במטרה להבטיח איכות ושירות ברמה גבוהה. בנוסף החברה מציעה גם את תכנית אופרן פלוס, במסגרתה ניתן לקבל החזר על ההשתתפות העצמית (בהזמנות בהן "ביטול השתתפות עצמית" לא כלול מראש) והרחבת ביטוח לצמיגים, שמשות, מראות וחיובים נוספים.

לחיפוש השכרת רכב בסרי לנקה עם אופרן לחצו כאן

האתר Localrent הוא אתר בינלאומי המתמחה בעבודה מול סוכנויות השכרת רכב מקומיות, קטנות וזולות. במנוע השוואת המחירים הזה תוכלו למצוא השכרת רכב בסרי לנקה במחירים הזולים ביותר. קחו בחשבון שלרוב מדובר בדגמים ישנים יותר מאלה שמוצעים בסוכנויות של החברות הבינלאומיות הידועות, כמו הרץ או אוויס.

לחצו להשוואת מחירי השכרת רכב בסרי לנקה באתר Localrent

ניתן לבצע השוואת מחירי השכרת רכב בסרילנקה גם באתר Discover Cars פורטל GetrentaCar וגם באתר QEEQ.

עוד המלצות חשובות למטיילים בסרי לנקה

היעזרו במדריך בנושא טיסות לסרי לנקה על מנת לאתר ולרכוש כרטיסי טיסה לסרי לנקה בזול לאחר ביצוע השוואת מחירים יעילה ונוחה. 

גם ביטוח נסיעות לסרי לנקה מומלץ לבצע לאחר השוואה בין כמה שיותר הצעות. במדריך שלנו תמצאו קישורים לחברות המציעות ביטוח נסיעות לחו"ל במחירים אטרקטיביים, בלי להתפשר על איכות הביטוח.

ישראלים מחויבים בהנפקת ויזה לסרי לנקה. על מנת ללמוד כיצד מוציאים ויזה אלקטרונית לסרי לנקה אונליין, בקלות ובנוחות, אתם מוזמנים להיכנס למדריך שהכנו בנושא.

לפני שאתם מחליטים האם לבחור בהשכרת רכב בסרי לנקה או להסתמך על תחבורה ציבורית, מומלץ לקרוא את המדריך להתניידות ותחבורה בסרי לנקה בו תקבלו מידע על דרכי ההתניידות השונות ברחבי המדינה: רכבות בסרי לנקה, אוטובוסים בסרי לנקה, השכרת אופנוע בסרי לנקה, הסעה משדה התעופה בסרי לנקה ועוד.

ההמלצה שלנו היא לא להמתין עם רכישת Sim לסרי לנקה או eSim לסרי לנקה, ולבצע אותה עוד לפני הטיסה. היעזרו במדריך שלנו על מנת לאתר חברות המוכרות סים ו-e-sim לחו"ל עם דגש על חבילות גלישה לתיירים.

עוד עניין שתצטרכו לדאוג לו לפני הטיסה הוא הזמנת מלונות בסרי לנקה. במדריך תמצאו רשימת בתי מלון מומלצים בסרי לנקה, במגוון סגנונות אירוח וטווחי מחירים. אם בכוונתכם לטוס אל סרי לנקה עם ילדים, המדריכים מלונות מומלצים בסרי לנקה למשפחות עם ילדים ו-בתי מלון מומלצים למשפחות בקולומבו יעזרו לכם לבחור בתי מלון בסרי לנקה שמותאמים למשפחות עם ילדים.

אופציה נוספת ששווה לשקול היא טיול מאורגן לסרי לנקה, שיוריד מכם חלק גדול מההכנות והתכנונים. במדריך שלנו תמצאו רשימת חברות דרכן ניתן להזמין טיולים מאורגנים לסרי לנקה במחירים נוחים ובתנאים אטרקטיביים.

לא משנה באיזו דרך תבחרו לטייל בסרי לנקה, מומלץ להכיר מעט את המדינה ואת היעדים אליהם אתם מתכוונים להגיע. לשם כך תוכלו להיעזר במפת סרי לנקה בעברית למטייל הישראלי ובמדריך בנושא מזג האוויר בסרי לנקה.

טיול אל סרי לנקה עם ילדים דורש היערכות מיוחדת, שתבטיח הנאה לכל בני המשפחה בכל הגילאים. אתם מוזמנים להיעזר במדריך המלא לטיול משפחתי בסרי לנקה.

השכרת רכב בסרי לנקה – איך מאתרים את העסקה הכי משתלמת?

במנוע החיפוש המופיע למעלה, סמנו בשדה "ארץ" את שם המדינה "סרי לנקה", ולאחר מכן בחרו את היעד בסרי לנקה בו תרצו לאסוף את הרכב השכור: קולומבו או נגומבו. במידה ותרצו להחזיר את הרכב בתום תקופת ההשכרה במיקום שונה מזה שבו תאספו את הרכב השכור סמנו וי בתיבה "החזירו את הרכב במיקום שונה".

מלאו את התאריכים לגביהם אתם נדרשים להשכרת רכב בסרילנקה.

לחצו על "חפש".

כעת תקבלו רשימת הצעות של חברות שונות – מקומיות ובינלאומיות. בשלב זה תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב שבו אתם מעוניינים: רכבים קטנים, רכבים בינוניים, רכבים גדולים, רכבי סטיישן, רכבי פרימיום, מיני וואן וג'יפים.

לגבי כל הצעה יופיעו בפירוט ובצורה ברורה ובולטת תנאי העסקה. לאחר שתמצאו את ההצעה התואמת בדיוק את הצרכים שלכם, תוכלו ללחוץ על "הזמינו עכשיו" ותעברו לטופס הזמנה פשוט למילוי. במהלך ההזמנה תוכלו להוסיף תוספות שונות, כמו כיסא תינוק או בוסטר לפעוטות, מכשיר GPS, שרשראות שלג, ביטוח עבור נהג נוסף וכו'. במידה והתוספות כרוכות בתשלום נוסף, הדבר מצוין בצורה בולטת בטופס.

השכרת רכב בסרי לנקה – מידע שימושי

כאשר יוצאים לטיול משפחתי בסרי לנקה רכב צמוד, שמאפשר לכם גמישות ונוחות הוא ללא ספק דרך מצוינת להתנייד במהלך הטיול. השכרת רכב בסרי לנקה משתלמת במיוחד למשפחות גדולות, משום שלעתים רכישת כרטיסים לתחבורה ציבורית בסרי לנקה למספר גדול של אנשים יכולה להיות יקרה יותר או דומה לעלות רכב שכור.

טיול בסרי לנקה יכלול פעמים רבות אתרים שנמצאים מחוץ לערים הגדולות, ביעדים שלא תמיד ממוקמים על נתיבי התחבורה הציבורית – מקדשים בודהיסטים, פארקים לאומיים, גנים בוטניים ועוד. מכונית שכורה בסרי לנקה בהחלט תשמש אתכם מצוין בהגעה ליעדים אלה.

עם זאת, קחו בחשבון שהכבישים בסרי לנקה אינם דומים לכבישים מהירים במדינות מערביות. מהירות הנסיעה הממוצעת היא סביב 35 קמ"ש באזור שנקרא Hill Country וסביב 55 קמ"ש בשאר המדינה, כך שחשוב לתכנן את הלו"ז שלכם בהתאם.

אם תתקלו בתוך הערים בסרי לנקה בשלטים עם האותיות Mw – דעו שמדובר בקיצור של המילה Mawatha שמשמעותה בשפה המקומית היא "שדרה".

נהיגה בסרי לנקה

בסרי לנקה נוהגים בצד השמאלי של הכביש, כמו באנגליה או בקפריסין. קחו זאת בחשבון, ואם לא נהגתם בעבר במכונית עם הגה בצד הנגדי, מומלץ לתרגל את הנהיגה במקום פתוח ללא תנועה מרובה. הסרי לנקים אינם אנגלים, והתנועה במדינה היא כאוטית למדי, כך שכדאי להיות עירניים ולא לקחת סיכונים מיותרים.

המהירות המותרת בשטח עירוני היא 56 קמ"ש, בכבישים בין עירוניים המהירות המרבית המותרת היא 72 קמ"ש, ובכבישים מהירים מגבלת המהירות היא 100 קמ"ש.

כלל תנועה לא רשמי בסרי לנקה מאפשר לאוטובוס, משאית או רכב גדול אחר לקחת זכות קדימה כאשר הרכב שמגיע מולם קטן יותר, כך שנהגים במכוניות קטנות יותר או רוכבי אופניים ואופנועים חייבים לנהוג במשנה זהירות.

תנאי הנהיגה המאתגרים גורמים לתיירים רבים להעדיף לשכור רכב עם נהג בסרי לנקה (ראו פירוט על האפשרות הזו בהמשך).

איזה רישיון נהיגה צריך כדי לנהוג בסרי לנקה

במהלך השכרת רכב בסרי לנקה תידרשו להציג רישיון נהיגה בינלאומי, אותו תוכלו להוציא בישראל במהירות ובקלות. עלות רישיון נהיגה בינלאומי היא עשרות שקלים בודדים, והוא תקף למשך שנה. שמרו את רישיון הנהיגה הבינלאומי צמוד לרישיון הנהיגה הישראלי שלכם, למקרה שתידרשו להציג רישיון תקף בזמן נהיגה בסרי לנקה. (אם כי רוב הסיכויים הם שלא תידרשו לכך, משום שכללי התנועה בסרי לנקה לא ממש נאכפים).

השכרת רכב עם נהג בסרי לנקה

כאמור, מטיילים בסרי לנקה מעדיפים לרוב את האופציה של השכרת רכב עם נהג צמוד. עלות השכרת רכב עם נהג בסרי לנקה היא יחסית לא יקרה במיוחד, אלא אם אתם מתכננים טיול ארוך מאוד.

לאחר שתבחרו את הרכב השכור באמצעות מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס המופיע למעלה במדריך, תוכלו ליצור קשר עם החברה המשכירה ולברר מה העלות של הוספת נהג צמוד לרכב השכור. ברוב המקרים תגלו שמדובר באופציה הרבה יותר זולה משחשבתם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן