פוסטים

תחבורה בסרי לנקה – מדריך למטייל

תחבורה בסרי לנקה – מדריך למטייל
הנהלת האתר

הנהלת האתר

במדריך להתניידות ותחבורה בסרי לנקה נענה על כל השאלות הבוערות: איך קונים כרטיסים לרכבות בסרי לנקה? מהי דרך ההתניידות המומלצת בסרי לנקה? איך מוצאים נהג בסרי לנקה? ועוד.

סרי לנקה, מדינת האי המופלאה באוקיינוס ההודי, היא יעד מרתק ומיוחד לחופשה הבאה שלכם. הנושא של התניידות ותחבורה בסרי לנקה הוא חלק חשוב בתכנון הטיול, ומומלץ לתכנן אותו מראש.

לפני שמבצעים הזמנות, את תכנון ההתניידות והתחבורה בסרי לנקה אנחנו ממליצים להתחיל עם מנוע החיפוש של 12GO. אם טיילתם במזרח הרחוק בעבר, אתם ודאי כבר מכירים אותו.

ב-12GO, מנוע השוואת המחירים ומסלולי הנסיעה הפופולרי במזרח אסיה אליו תוכלו להגיע דרך תיבת החיפוש המופיעה כאן למטה, אפשר לבצע את כל הפעולות החשובות לתכנון המסלול בסרי לנקה: בחירה בדרך התחבורה בסרי לנקה שמתאימה לכם לפי התקציב והנוחות, חיפוש של מסלולים פופולריים ולבסוף גם הזמנת כרטיסים מראש (מומלץ).

עוד המלצות חשובות לחופשה בסרי לנקה

בשלב ראשון, מומלץ להתחיל את תכנון הטיול ברכישת כרטיסי טיסה לסרי לנקה. במדריך שלנו תמצאו כלים שיעזרו לכם לאתר טיסות לסרי לנקה בזול ולבצע את הזמנת הכרטיסים אונליין בקלות ובנוחות.

השלב הבא הוא למצוא ביטוח נסיעות לסרי לנקה. על מנת לאתר ולרכוש ביטוח נוסעים לסרי לנקה בזול, בלי להתפשר על כיסוי ביטוחי איכותי, אתם מוזמנים להיעזר במדריך שהכנו עבורכם בנושא.

במדריך בנושא השכרת רכב בסרי לנקה תמצאו מנוע השוואת מחירים, שיעזור לכם לקבל הצעות ממספר גדול של חברות, חלקן מקומיות וחלקן בינלאומיות.

ההמלצה שלנו היא לא לחכות עם רכישת סים לסרי לנקה או eSim לסרי לנקה לרגע האחרון, ולסגור את נושא התקשורת במהלך החופשה לפני הטיסה. במדריך שלנו תמצאו מידע על מספר חברות שמאפשרות רכישת כרטיסי סים ו-e-sim לחו"ל אונליין, עם חבילות גלישה מותאמות במיוחד לתיירים.

חשוב לזכור שתיירים ישראלים צריכים להציג בכניסה לסרי לנקה נדרשים ויזה לסרי לנקה. היעזרו במדריך שלנו על מנת להנפיק ויזה אלקטרונית לסרי לנקה בקלות.

עוד עניין שתצטרכו לדאוג לו לפני החופשה הוא הזמנת מלונות בסרי לנקה. במדריך שלנו תמצאו בתי מלון בסרי לנקה שקיבלו ציונים גבוהים וחוות דעת חיוביות ממבקרים שהתארחו בהם בעבר. תוכלו למקד את החיפוש לעיר קולומבו, שרוב המטיילים נוחתים בה, בעזרת המדריך על מלונות מומלצים בקולומבו. למי שמגיעים אל סרי לנקה עם ילדים מומלץ לבדוק מראש מהם הציונים שקיבלו המלונות ממשפחות ששהו בהם. תוכלו לעשות זאת בעזרת המדריך מלונות מומלצים בסרי לנקה למשפחות עם ילדים.

לא כל המטיילים מעוניינים בתכנון טיול לסרי לנקה באופן עצמאי, ויש המעדיפים את האופציה של טיול מאורגן לסרי לנקה. במדריך שלנו תוכלו לקבל מידע על מספר חברות אמינות ומוכרות שמציעות מגוון טיולים מאורגנים איכותיים לסרי לנקה במחירים משתלמים ובתנאים טובים.

אם אתם לא בטוחים מתי כדאי לטוס לסרי לנקה, אתם מוזמנים להיעזר במדריך שלנו על מזג האוויר בסרי לנקה. כלי נוסף שיוכל לעזור לכם להיערך לקראת החופשה הוא מפת סרי לנקה בעברית למטייל הישראלי.

המדריך המלא לטיול משפחתי בסרי לנקה יעזור למשפחות שמגיעות אל סרי לנקה עם הילדים לאתר בילויים ואטרקציות שניתן לשלב במהלך החופשה ושמתאימים לכל המשפחה.

איך כדאי להתנייד בסרי לנקה?

תחבורה ציבורית בסרי לנקה יכולה להיות ידידותית גם לתיירים, עם קצת תכנון מוקדם.

אפשרויות התחבורה בסרי לנקה הן שונות ומגוונות. הפופולרית ביניהן היא כמובן הרכבת, שהיא לא רק אופציה יעילה להתניידות בסרי לנקה, אלא גם חוויה מופלאה בפני עצמה.

את הרכבות משלימים אוטובוסים בין עירוניים, הסעות במיני-וואן, מוניות ואפילו טיסות פנים.

לנסיעות ארוכות בסרי לנקה, מטיילים בדרך כלל בוחרים בין הסעה פרטית לבין רכבת.

כרטיסים לתחבורה ציבורית בסרי לנקה?

תכנון ההתניידות והתחבורה בסרי לנקה יכול להיות פשוט, גם למשפחות עם ילדים.

הדרך הכי פשוטה ומומלצת להבין מהן אופציות התחבורה בסרי לנקה וכיצד מגיעים ממקום למקום, היא בעזרת מנוע החיפוש של 12GO. מי שכבר טייל במזרח אולי כבר מכיר, ומי שלא, יכול לבדוק את 12GO בתיבת החיפוש השחורה כאן בעמוד, כבר עכשיו, ולראות בעצמו שאפשר לתכנן את המסלול והמעברים בסרי לנקה לגמרי לבד.

איך מזמינים כרטיסים לתחבורה בסרי לנקה?

לוחות זמנים, קניית כרטיסים, דרכי הגעה… בסרי לנקה לא תמיד קל למצוא את כל אלו. רגע לפני שאתם מתייאשים, אנחנו מבטיחים לכם שאפשר להזמין ולתכנן את הכל לבד, ובקלות.

12GO יצרו פלטפורמה מדהימה שכמעט כל מטייל עצמאי בסרי לנקה נעזר בה לפחות פעם.

הם בעצם מאפשרים למטיילים להזין מוצא, יעד ותאריך, ולראות את כל אופציות התחבורה הרלוונטיות למסלול, כולל מחירים, ואפילו אופציה להזמנה דרכם בקליק.

תוכלו לבדוק בעצמכם בתיבת החיפוש של 12GO שממוקמת כאן בעמוד.

אז איך מזמינים כרטיסים לתחבורה בסרילנקה עם 12go?

1. בתיבה השחורה שמופיעה כאן בעמוד, מזינים מוצא ויעד באנגלית, ולוחצים על התאריך כדי לסמן אותו בלוח השנה. כעת, לוחצים על "Find Tickets".

2. בעמוד הבא, יופיעו בפניכם מגוון אפשרויות לתחבורה ציבורית בסרי לנקה, בהתאם לזמינות, במסלול הרלוונטי. האופציות המומלצות יופיעו קודם.

3. לצד כל דרך תחבורה בסרי לנקה, יופיע כפתור ירוק להזמנה. אם כתוב "Show options", כנראה שיש כמה מחלקות ברכבת שניתן לבחור ביניהן, או מספר אופציות לדרך התחבורה הרלוונטית. בלחיצה על "Book now" תוכלו לעבור לטופס ההזמנה.

4. לאחר לחיצה על "Book Now" תוכלו לעבור לטופס ההזמנה, בו ניתן למלא פרטים ולבצע תשלום לשריון הכרטיס. 

הכירטוס מתבצע בצורות שונות, תלוי בצורת התחבורה. בדרך כלל, כאשר קונים כרטיסים לתחבורה ציבורית בסרי לנקה ב-12GO, מקבלים כרטיס אלקטרוני למייל או קופון, שבאמצעותו מקבלים את הכרטיס במשרדים או במשלוח למלון (המשלוח כרוך בעמלה נוספת בדרך כלל).

כרטיס אלקטרוני יסומן בסמל קטן של ברקוד ירוק, בתוצאות החיפוש.

רכבות בסרי לנקה

אי אפשר לדבר על תחבורה ציבורית בסרי לנקה מבלי לספר על התניידות באמצעות רכבות.

הרכבות בסרי לנקה מופעלות על ידי החברה הלאומית Sri Lanka Railways. רכבות בסרילנקה מגיעות למגוון יעדים, אפילו לעיירות קטנות ומרוחקות. למעשה, בין נסיעות הרכבת המפורסמות והיפות ביותר בעולם, תוכלו למצוא את נסיעת הרכבת מקנדי לאלה שבסרי לנקה, שעוברת בין מטעי תה, איזורים הרריים יפהפיים, ונופים טבעיים מרהיבים.

מחלקות ברכבות בסרי לנקה

לרוב ניתן למצוא 3 מחלקות ברכבות בסרי לנקה.

במחלקה השלישית אין מיזוג אוויר (יש מאווררים), והכיסאות הם לרוב בסגנון ספסל, פחות רכים ופחות נוחים.

המחלקה השנייה נוחה יותר, עם כיסאות מעט מרופדים ונוחים יותר.

שימו לב שישנם כרטיסים לקרונות מסומנים וכרטיסים לקרונות לא מסומנים. בקרונות המסומנים (Reserved), לא ניתן לעמוד והכרטיס שהזמנתם מסומן עבור מושב מסוים שמובטח רק לכם.

המחלקה הראשונה היא כמובן הנוחה ביותר, עם מיזוג אוויר, כיסאות נוחים ומרופדים, מגשי אוכל, ואפילו מסכי טלוויזיה (התוכן והווליום לא מובטח). עם זאת, במחלקה הראשונה בדרך כלל לא ניתן לפתוח חלון.

בחלק מהרכבות, המחלקה הראשונה היא מחלקת "Sleeper" עם מיטה אישית.

אם הכרטיסים אונליין אזלו, ייתכן שתוכלו להשיג כרטיסים בתחנת הרכבת למחלקה השלישית או השנייה, אך ייתכן שהיחידים שיישארו יהיו לקרונות "unreserved" בהם האפשרות למושב לא מובטחת.

כמה זמן מראש כדאי לקנות כרטיסים לרכבות בסרי לנקה?

לקווים מסוימים, במיוחד הפופולריים שביניהם, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים לרכבות בסרי לנקה לפחות חודש מראש, במיוחד אם אתם רוצים כרטיסים למחלקה הראשונה.

אם לא הספקתם, ייתכן שתוכלו לקנות כרטיסים בקופות של תחנת הרכבת, אך לא בטוח שתוכלו למצוא כרטיסים למחלקה הראשונה, או אפילו כרטיסים עם מושבים מסומנים במחלקות הנמוכות יותר, בדקה התשעים.

רכבות מקולומבו

ניתן למצוא רכבות מקולומבו למגוון ענק של יעדים: באדולה, קנדי, האטון, אלה, ועוד. תחנת הרכבת המרכזית בקולומבו "פורט ריילוואי סטיישן" משרתת את רוב הרכבות מקולומבו וממוקמת בלב העיר.

אוטובוסים בסרי לנקה

אופציה נוספת לתחבורה ציבורית בסרי לנקה שכדאי לבדוק, במיוחד כשרוצים לשמור על תקציב נמוך, היא האפשרות של אוטובוסים בין עירוניים.

אוטובוסים בסרי לנקה מגיעים בכמה גוונים, אך הרלוונטיים ביותר לתיירים הם קווי האקספרס הבין עירוניים של החברות הפרטיות השונות (לעומת האוטובוסים הציבוריים, שעלולים להיות הרבה פחות נוחים ובהם הנסיעה עלולה להיות ארוכה ומלאה בעצירות).  כרטיסים לקווי אוטובוסים בין עירוניים בסרי לנקה, ניתן לרכוש ב-12GO בכל עת, והם בדרך כלל האופציה הזולה לעומת רכבת, מיניבוס או טיסה.

אוטובוסים מקולומבו

אוטובוסים מקולומבו הם אופציה זולה ומהירה להגיע באופן מידי משדה התעופה לכמעט כל יעד ברחבי המדינה. אוטובוס ישיר משדה התעופה קולומבו ייקח אתכם לתחנה המרכזית בעיר, ממנה תוכלו להגיע באוטובוסים מקולומבו לחלקיה השונים של סרי לנקה.

השכרת אופנוע בסרי לנקה

השכרת אופנוע היא דרך מדהימה לגלות כל פינה במדינה, באופן עצמאי וחופשי וללא הצטופפות בתחבורה ציבורית בסרי לנקה.

הדרך המומלצת להשכרת אופנוע בסרי לנקה היא בעזרת מנוע החיפוש של Bikesbooking.

היתרון הענק בהשכרת אופנוע בסרי לנקה עם BikesBooking הוא האופציה לעשות זאת ממקום אמין עם מוניטין טוב, כאשר כל התנאים כתובים מראש שחור על גבי לבן, פלוס שירות לקוחות באנגלית במידת הצורך.

אנחנו ממליצים לכם לא לחכות ולבדוק מחירים להשכרת אופנוע בסרי לנקה כבר עכשיו, במנוע החיפוש של Bikesbooking (אחד כזה ממוקם, לנוחיותכם, ממש כאן בעמוד).

כך תוכלו לקרוא בנחת את תנאי ההשכרה, לוודא שסוג האופנוע הרצוי שמור עבורכם בסניף, ולנהל את ההזמנה אונליין.

קצת על התניידות בסרי לנקה עם אופנוע:

חשוב לדעת שזהו יעד מאתגר עבור רוכבי אופנועים, ומתאים בעיקר לרוכבים מנוסים.

כדי לנהוג על אופנוע בסרי לנקה יש צורך ברישיון שמתאים לסוג האופנוע.

 בנוסף, יש צורך להוציא רישיון מקומי זמני, בתהליך שהוא מעין המרה של הרישיון המקורי שלכם, וכרוך בביקור קצר במשרד התחבורה שנמצא קרוב לקולומבו. ייתכן שתידרשו להציג גם רישיון בינלאומי.

שימו לב שהדרישות נבדקו נכון לכתיבת המדריך, ועלולות להשתנות.

הזמנת הסעה משדה התעופה בסרי לנקה

הטיסה לסרי לנקה יכולה להיות ארוכה ומתישה, ולכן חשוב להזמין מונית משדה התעופה בקולומבו מראש, כך שהנהג יחכה לכם בנקודת מפגש ולא תצטרכו להתרוצץ בשדה התעופה עד שתמצאו מונית (ולהיתקל במחירים מפתיעים).

לא רבים מכירים, אז החלטנו לגלות לכם את הדרך המושלמת למצוא הסעה משדה התעופה בסרי לנקה: intui.travel.

מדובר במנוע חיפוש שיקשר אתכם למגוון ענק של נהגים שפועלים בשדה התעופה, ויאפשר לכם לבצע חיפוש להסעה משדה התעופה בקולומבו למגוון רחב של יעדים.

לצד כל הצעת מחיר שתקבלו, תוכלו לצפות בחוות דעת של לקוחות קודמים על הנהג או החברה, בתנאי הכבודה, תנאי הביטול, סוג הרכב ועוד.

זו אופציה מעולה במיוחד למשפחות ולקבוצות גדולות, מכיוון שב-intui.travel ניתן להזמין הסעה משדה התעופה בסרי לנקה במיניבוס שמתאים לקבוצות גדולות.

גם אם אתם מתכננים להשתמש בתחבורה ציבורית בסרי לנקה בהמשך החופשה, הזמנת הסעה משדה התעופה בקולומבו היא פתיחה מעולה לטיול, לאחר הטיסה הארוכה.

טיסות פנים בסרילנקה

כרטיסים לטיסות פנים בסרי לנקה מומלץ להזמין דרך מנוע החיפוש של Kiwi, שיאפשר לכם, בין היתר, לבדוק אילו טיסות פנים זמינות מהיעד שלכם (אם תזינו "Sri Lanka" בתור היעד).

טיסות פנים בסרי לנקה קיימות בזמינות די מצומצמת של קווי תעופה. מחירי הכרטיסים לטיסות פנים בסרי לנקה לרוב מתחילים מכ-220$ לכיוון. בהשוואת המחירים שערכנו ב-Kiwi, מצאנו כארבעה-חמישה קווים לטיסות פנים בסרי לנקה. תוכלו, למשל, לטוס בטיסה ישירה מקולומבו לסיגיריה, טרינקומלי, ובטיקלואה. קווי תעופה נוספים לטיסות פנים בסרי לנקה כוללים: טיסות מבטיקלואה לסיגיריה, טיסות מסיגיריה לג'פנה, טיסות מסיגיריה לטרינקומלי ועוד.

השכרת רכב בסרי לנקה ונהיגה עצמאית

מומלץ לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב בסרי לנקה בעזרת מנוע החיפוש הוותיק Rentalcars, המוכר והאהוב על מטיילים רבים במזרח.

אם אתם שוקלים לבחור בנהיגה עצמאית כדרך תחבורה בסרי לנקה, חשוב שתדעו שמדובר ביעד מאתגר לנהיגה, ולכן רבים מהמטיילים מעדיפים פשוט לבחור בהשכרת רכב עם נהג בסרי לנקה.

עם זאת, בהחלט יש מטיילים עצמאיים שמעדיפים לדלג על תחבורה ציבורית בסרי לנקה, ובוחרים בהשכרת רכב ונהיגה עצמאית למרות הכל.

בהזמנה של השכרת רכב בסרי לנקה מ-Rentalcars, תוכלו לעבור על תנאי השכרת הרכב מראש, לבחור בסוג הרכב המתאים ולשריין את ההזמנה, כדי לוודא שסוג הרכב הרצוי יהיה זמין במלאי עבורכם.

חשוב לזכור: בסרי לנקה נוהגים בצד שמאל של הכביש. כדי לנהוג בסרי לנקה כתיירים, יש צורך בהוצאת רישיון מקומי זמני במשרד התחבורה בסרי לנקה (המרה של הרישיון המקורי שלכם, שכוללת ביקור אחד קצר במשרד התחבורה). ייתכן שתידרשו להציג גם רישיון בינלאומי.

תחבורה בסרי לנקה למסלולים מומלצים

תכנון מסלול לסרי לנקה הוא נושא שעלול להיראות מסובך, אך ניתן להתמודד אתו בקלות באופן עצמאי, עם כלי העזר הנהדר של 12GO, שמציע רשימה ארוכה של מסלולים פופולריים בסרי לנקה. בעזרתו, תוכלו לערוך השוואה בין דרכי הגעה, ולהחליט איזה יעד מתאים לאיזה שלב בטיול. אל תשכחו לסמן את התאריך הרלוונטי, מכיוון שכרטיסי רכבת בסרי לנקה זמינים ב-12GO לא פחות מ-35-37 ימים לפני תאריך הנסיעה.

איך מגיעים מקולומבו לג'פנה?

רכבות מקולומבו לג'פנה: מחירים לכרטיסי רכבת מקולומבו לג'פנה מתחילים מכ6,465 רופי למחלקה ראשונה. זמן הנסיעה ברכבת מקולומבו לג'פנה הוא בין כשש לכשבע שעות.

אוטובוס מקולומבו לג'פנה: מחירי הכרטיסים לאוטובוס מקולומבו לג'פנה (בחברה פרטיות) מתחילים מכ4,850 רופי לכיוון. זמן הנסיעה מקולומבו לג'פנה באוטובוס הוא בין כ11 לכ-12 שעות, תלוי בקו.

מונית או הסעה מקולומבו לג'פנה: מחירי המוניות מקולומבו לג'פנה מתחילים בד"כ מכ52,970 רופי לכיוון. זמן הנסיעה מקולומבו לג'פנה ברכב הוא כשמונה שעות.

איך מגיעים מקולומבו לקנדי?

רכבות מקולומבו לקנדי: זמן הנסיעה מקולומבו לקנדי ברכבת הוא כשעתיים וחצי. מחירי הכרטיסים מתחילים מכ4173 רופי לכיוון.      

אוטובוסים מקולומבו לקנדי: זמן הנסיעה מקולומבו לקנדי הוא כשעתיים וחצי (באוטובוסים של חברות פרטיות). מחירי הכרטיסים מתחילים מכ2256 רופי לכיוון.

מונית מקולומבו לקנדי: זמן הנסיעה מקולומבו לקנדי ברכב פרטי נע בין כשעתיים וחצי לכארבע שעות, ומחירי מוניות מקולומבו לקנדי מתחילים בד"כ מכ23,200 רופי.

איך מגיעים מקולומבו לאלה?

מקולומבו לאלה ברכבת: זמן הנסיעה ברכבת מקולומבו לאלה הוא בין כתשע לכעשר שעות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-3,852 רופי לכיוון.

אוטובוסים מקולמבו לאלה: זמן הנסיעה מקולומבו לאלה באוטובוס הוא בין כארבע לכחמש שעות. מחירי הכרטיסים לאוטובוס מקולומבו לאלה מתחילים מכ-5,297 רופי לכיוון.

מוניות מקולומבו לאלה: זמן הנסיעה מקולומבו לאלה במונית הוא כחמש שעות. מחירים לנסיעה במונית מקולומבו לאלה מתחילים בד"כ מכ-43,083 רופי לכיוון.

איך מגיעים מקולומבו לאנורדהפורה?

מקולומבו לאנורדהפורה ברכבת: זמן הנסיעה ברכבת מקולומבו לאנורדהפורה הוא בין כ3 וחצי שעות לכ4 שעות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-5000 רופי לכיוון. 

אוטובוסים מקולומבו לאנורדהפורה: זמן הנסיעה מקולומבו לאנורדהפורה באוטובוס הוא בין כשלוש וחצי לכארבע וחצי שעות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-4,850 רופי לכיוון.

מקולומבו לאנורדהפורה במונית: זמן הנסיעה מקולומבו לאנורדהפורה במונית נע בין כשלוש וחצי לכארבע וחצי שעות. מחירי נסיעה במונית מקולומבו לאנורדהפורה בד"כ מתחילים מכ-33,300 רופי לכיוון.

איך מגיעים מאלה לקנדי?

רכבת מאלה לקנדי: זמן הנסיעה ברכבת מאלה לקנדי נע בין כשש לכשבע שעות, פחות או יותר. מחירי כרטיסים לרכבת מאלה לקנדי מתחילים מכ-3,852 רופי לכיוון.

מונית או מיני וואן מאלה לקנדי: אם לא הספקתם לקנות כרטיסים לרכבת, תוכלו להגיע מאלה לקנדי בנסיעה במונית או במיני וואן פרטי, עם מחירים שמתחילים בד"כ מכ-22,954 רופי לכיוון. זמן הנסיעה מאלה לקנדי ברכב הוא כשלוש וחצי שעות.

איך מגיעים לארוגם ביי?

היעד האהוב ארוגם ביי קצת פחות נגיש בתחבורה ציבורית בסרי לנקה, מכיוון שלא משרתת אותו תחנת רכבת קרובה. עם זאת, ניתן להגיע מקולומבו לארוגם ביי באוטובוס תיירים או באוטובוס מקומי. האוטובוסים לארוגם ביי בדרך כלל עוצרים בפוטוביל, משם ניתן לקחת טוקטוק או מונית לנסיעה של כרבע שעה לארוגם ביי.

הדרך הכי מומלצת להגיע מקולומבו לארוגם ביי היא בהסעה פרטית.

ברכב פרטי, זמן הנסיעה מקולומבו לארוגם ביי הוא כשבע שעות, פחות או יותר.

איך מגיעים לווליגמה?

ההגעה לווליגמה היא די פשוטה. ניתן להגיע מקולומבו לווילגמה ברכבת, באוטובוס או במונית.

רכבת מקולומבו לווליגמה: זמן הנסיעה מקולומבו לווליגמה ברכבת הוא בין כשעתיים וחצי לכשלוש וחצי שעות. מחירי הכרטיסים מתחילים מכ1970 רופי לכיוון.

אוטובוס מקולומבו לווליגמה: זמן הנסיעה מקולומבו לווליגמה באוטובוס נע בין כ-3 לכ-4 שעות. ניתן למצוא אוטובוסים מקולומבו לווליגמה בתחנת האוטובוס המרכזית של קולומבו.

מקולומבו לווליגמה במונית: הדרך הנוחה והפופולרית ביותר. זמן הנסיעה מקולומבו לווליגמה ברכב פרטי הוא בין כשעתיים לכשלוש שעות.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן