פוסטים

מגוון טיולים לשבת

הנהלת האתר

הנהלת האתר

האם אתה מחפש הרפתקה מרגשת שתאחד את משפחתך כפי שלא הייתה מעולם? דמיינו את החיוכים והצחוק המשותפים, את ההתרגשות מלאת האדרנלין, בזמן שכולכם לוקחים חלק בחוויית רייזרים בלתי נשכחת. ברוכים הבאים לעולם של טיולי מרוצי שבת, בו אתם ויקיריכם תוכלו לצאת למסע שובה לב בנופיה היפים של ישראל. בין אם אתם מתקרבים דרך הרי הצפון המלכותיים, או חוקרים את הפלאים ההיסטוריים של הגליל המערבי, טיולי מרוצים אלה מבטיחים חווית גיבוש מלהיבה ובלתי נשכחת, המותאמת במיוחד עבורכם ועבור משפחתכם.

טיול רייזרים חוויתי לכל המשפחה

מחפשים טיולים לשבת ? דמיינו את ההרפתקה המשפחתית האולטימטיבית: חוויה מגבשת עם נגיעה של ריגוש והרבה כיף, והכל מתרחש בתוך העולם המרתק של הספורט המוטורי. היכנסו לטיול רייזרים החווייתי, קונספט שמפגיש בין התרגשות מלאת אקשן לבין הקשר המיוחד המשותף לבני המשפחה. מתאים לכל הגילאים והיכולות הספורטיביות, כל סבב מספק חווית נסיעת שטח ברייזרים מיוחדת במינה שתשאיר את כולם חסרי נשימה.

כל סבב מרוץ מציע מגוון רחב של כלי רייזר, מה שמבטיח שיש משהו לכל אחד, ללא קשר לניסיון או להעדפה. מה שהופך את החוויה למפתה באמת היא הגישה המעשית: כל משתתף זוכה לבחון רכבים, ללמוד על תפקודם ולקבל הדרכה אישית ממאמנים מומחים.

בנוסף, בני המשפחה יקבלו הזדמנות לצאת לסיור מודרך במסלול מרוצים מקצועי בישראל, להתעמק בעולם המרוצים ולקבל מבט מקרוב על מה שנדרש כדי להתחרות בסביבות כה אינטנסיביות. השילוב של ריגוש, ידע ועבודת צוות יוצר ללא ספק חווית גיבוש בלתי נשכחת לכל המשפחה.

ראו את ההתרגשות המצטברת בעיני ילדיכם ואחיכם כשאתם עובדים כצוות, נוהגים בתורות ומעודדים זה את זה. מוקפים במנועים שואגים ובאקשן במהירות גבוהה, הקשרים המשפחתיים נלקחים לרמה חדשה לגמרי ומלהיבה. אל תפספסו את ההזדמנות ליצור זיכרונות מתמשכים בסיור הרייזרים המרהיב הזה המיועד לכל המשפחה!

סבב מרוצים בצפון

בואו לחוות הרפתקה ייחודית ומרגשת עם טיול רייזרים בצפון, שייקח אתכם למסע בלתי נשכח בין הנופים המדהימים והגבעות הציוריות של צפון ישראל. סיור זה חורג מחוויית הרייזרים הטיפוסית שלך, ומציג בפניכם את היופי הפראי שובה הלב של האזור.

הצטרפו למדריכים מקצועיים אשר להוטים להראות לכם את אבני החן הנסתרות של האזור, ולוודא שאתם סופגים את כל הנופים עוצרי הנשימה שיש לו להציע. הרגישו את הציפייה מצטברת כשאתם דוהרים לאורך נתיבים צרים, מנווטים בשטח הסלעי וסופגים את הפסגות והעמקים המדהימים המקיפים אתכם.

גם בחורף – רייזרים בצפון הארץ

פינוק מיוחד למי שמבקר בצפון בחודשי החורף, טיול רייזרים בחורף הוא חוויה בלתי נשכחת, ואם יורד שלג אז בכלל. השלג מוסיף טוויסט ייחודי לחוויה, והנופים המושלגים הציוריים מספקים רקע קסום להרפתקה, אלו זיכרונות שיישארו איתכם לכל החיים.

אחת המשתתפות הקודמות בטיול רייזרים, יעל, שיתפה בחוויה הבלתי נשכחת שלה: "הטיול החורפי בצפון היה ההרפתקה הכי מדהימה שאני ומשפחתי חווינו. נסיעה ברייזר דרך הנוף עוצר הנשימה וללמוד על האזור היה שווה כל רגע. הייתי עושה את זה שוב בלי לחשוב פעמיים!"

אל תחמיצו את ההזדמנות המדהימה הזו לחקור את הצפון בדרך ייחודית באמת. בשילוב פרץ האדרנלין של המהירות עם יופיו מעורר ההשראה של הטבע, טיול רייזרים בצפון בטוח ייצור זיכרונות מתמשכים וחוויה שאין שנייה לה.

לרוכבים תהיה הזדמנות לחצות את הערים, לחצות כפרים נטושים קסומים ושדות זית, תוך שהם חווים את היופי הטבעי של האזור. השימוש בשפה תיאורית מעורר התרגשות כאשר הרפתקנים דוהרים בדרכים מפותלות סביב רכס הרי הגליל המערבי. החוקרים יהיו מהופנטים מהנופים היפים שצובעים את הרקע למסע מלא האדרנלין שלהם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן