פוסטים

מה חשוב שתדעו על ביטוח נסיעות לתאילנד?

צילום בועז התרמילאי
מה חשוב שתדעו על ביטוח נסיעות לתאילנד?
הנהלת האתר

הנהלת האתר

בשיתוף שוק הביטוח, השוואת ביטוחים

תאילנד היא מזה שנים רבות אחד מהיעדים האהובים והמועדפים על תיירים ישראלים, ולא חסרות סיבות טובות לכך – המדינה הדרום אסיאתית מתאפיינת בנופים מרהיבים וחופים טרופיים מהממים, אוכל משובח, מחירים נמוכים, מיני פינוקים ושאר אטרקציות מהנות. למרות שמדובר במדינה בה כמעט הכל זול יותר משמעותית מאשר בישראל (לינה, אוכל, נסיעות, שירותי תיירות שונים וכיוצ"ב), חשוב מאוד להצטייד בביטוח נסיעות לחו"ל בטרם עולים על המטוס לבנגקוק. מדוע זה חשוב כל כך וכיצד מומלץ לעשות זאת על מנת ליהנות מהביטוח הטוב ביותר, ובמחיר הטוב ביותר?

מדוע חשוב לקנות ביטוח נסיעות לחו"ל לפני הטיסה לתאילנד?

מאחר ותאילנד נחשבת ליעד יחסית זול ומשתלם מבחינה כלכלית, ניתן לחשוב כי אין צורך להצטייד בביטוחים אלו או אחרים לפני הטיסה לשם. מקסימום, נשלם בעצמנו את החשבון הרפואי…

אך בפועל מדובר בטעות גדולה. בתי חולים הטובים בתאילנד הם בתי חולים פרטיים זרים בעיקר לתושבי חוץ והם בבעלת אמריקאיים ועלויות הטיפולים רפואיים, במידה ונזקקים להם, הופכות לגבוהות מאוד מהר מאוד, בדומה למדינות רבות אחרות בעולם. בתאילנד ניתן למצוא בתי חולים מתקדמים ושירותי בריאות ורפואה מודרניים ויעילים ביותר, אך גם העלות שלהם היא בהתאם. במידה ונדרשים חלילה לאשפוז, בדיקות שונות או טיפולים אלו ואחרים, החשבון שילווה אליהם לא ייראה לכם זול ואטרקטיבי כלל וכלל. למעשה, בבנגקוק ניתן למצוא את כמה מבתי החולים הטובים והמתקדמים בעולם. עלות הטיפול בבית חולים שכזה תהיה בהתאם…

לכן, הדבר המתבקש והנכון לעשות לקראת הטיסה לתאילנד הוא להצטייד בביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח נסיעות לתאילנד בעלות של כמה דולרים בודדים ליום, אשר יבטיח כי גם במידה ויקרה משהו שייאלץ אתכם לפנות לקבלת שירותים רפואיים במהלך השהייה בתאילנד, תהיו מכוסים במאת האחוזים ולא תצטרכו להוציא על כך אפילו באט אחד.

מסקנה זו נכונה כאמור עבור כל יעד אליו טסים בעולם, גם ובמיוחד עבור תאילנד. כאמור, מדובר באחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור ישראלים, ורבים מהם אינם מודעים לעלויות השירותים הרפואיים במדינה. להיפצע או לחלות – זה מצב שיכול לקרות בכל מקום, ולא מעט מבוטחים בתאילנד מגישים תביעות עקב החלקה בברכה, עקיצת מדוזה, תאונת דרכים, יתושים ודאנגי פיבר אפילו דלקות עיניים, במידה וזה קורה, כדאי שלפחות לא ניאלץ גם לשלם על כך הרבה כסף, בנוסף לעוגמת הנפש הכרוכה במחלה או פציעה במהלך חופשה שכזו…

כיצד לחפש ביעילות ולמצוא ביטוח נסיעות משתלם לתאילנד?

כשתתחילו לחפש אחר ביטוח נסיעות לתאילנד תגלו כי כמעט כל חברת ביטוח מציעה פוליסה שכזו, וכי קיימים סעיפים רבים ושונים בהם יכולות הפוליסות להיבדל אחת מן השנייה (כמו גם במחיר ליום, כמובן).

על מנת לחפש בקלות וביעילות המקסימאלית מומלץ להשתמש באתרי השוואת  ביטוח המיועדים לכך. בפרט, האתר "שוק הביטוח" מהווה פלטפורמה כזו, המתמחה בהשוואת מחירי ביטוחים וביטוחי נסיעות. בתוך כמה שניות תקבלו, הצעות מחיר, תקציר הכיסויים ודירוג מלא של חברות הביטוח השונות בארץ, על פי ההצעות שלהן לביטוחי נסיעות לתאילנד.

באמצעות השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לבחור את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם, ולטוס לתאילנד בראש שקט. גם אם חלילה יקרה משהו במהלך הטיסה או השהייה שם, לא תיאלצו לשלם על כך בעצמכם.

שתהיה חופשה חלומית ומהנה, ללא צורך בהפעלת ביטוח הנסיעות…

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן