פוסטים

טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה הקסומות

טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה הקסומות
הנהלת האתר

הנהלת האתר

קמבודיה ווייטנאם הן שתי מדינות בדרום-מזרח אסיה המתגאות במורשת תרבותית עשירה, נופים מדהימים, מטבח מעורר תיאבון ובכלל, חוויה בלתי נשכחת של טיול. אבל איך הכי כדאי לטייל לשם? אנחנו ממליצים על טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה שישלב את שתי המדינות בחבילה אחת, נוחה ומשתלמת במיוחד מכל הבחינות. שנתחיל?

טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה – המזרח כמו שלא הכרתם מעולם

אז למה טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה ולא למדינות אחרות במזרח? דווקא מהסיבה שמעולם לא העלתם על דעתכם לטייל בהן! הקסם של קמבודיה ווייטנאם טמון בהיסטוריה עתיקת היומין שלהן ובתרבות המגוונת. בשתי המדינות תמצאו מקדשים מעוררי יראה, כמו מקדש אנגקור וואט האייקוני של קמבודיה והמקדש העתיק של מייסון בוויטנאם.

  • טבע מרהיב – מעבר לאטרקציות אשר חלקן נחשבות לפלא עולם של ממש, קמבודיה ווייטנאם מלאות בנופים עוצרי נשימה המושכים אליהם חובבי טבע וחובבי הרפתקאות כאחד, שמחפשים דווקא את הטרקים המאתגרים בטבע. הג'ונגלים העבותים והחופים הקסומים של קמבודיה, כמו אלה שבסיהאנוקוויל, מספקים מפלט שליו מההמולה של העיר. בוייטנאם, פלאי טבע אדירים כמו המערות במפרץ הא לונג ושדות האורז של סאפה ישאירו אתכם פעורי פה.
  • מטבח ממכר – מי לא אוהב אוכל אסיאתי? ובכן, זו הזדמנות מושלמת לגלות מטבחים חדשים שכמעט ואינם מוכרים בישראל. כך, חובבי האוכל ימצאו את הטעמים הייחודיים של קמבודיה ווייטנאם כנפלאים במיוחד. עם השילוב הייחודי של מתוק, חמוץ, מלוח וחריף (נו, אסיה), בלוטות הטעם שלכם עומדות לצאת בריקודים.

טיול מאורגן במחיר סביר

ויאטנם וקמבודיה הן מדינות לא יקרות במהות שלהן. כך, גם טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה לרוב יגיע במחיר הוגן שכולל בתוכו הכל; טיסות, העברות, לינה ועוד. המשמעות היא גם שתוכלו כבר מראש לדעת כמה הטיול שלכם עומד לעלות, ולתכנן את עצמכם בהתאם.

ואם כבר תכנון מראש, הרי הכל כבר מגיע מוכן לפניכם. כך, תוכלו להתמקד בחוויית הטיול, מבלי להטריד את עצמכם בזמני נסיעות, שעות פתיחה וסגירה, תחושת בטיחות וביטחון בזמן הטיול ועוד. המדריכים כבר ידאגו לכם להכל.

נו, כבר קניתם כרטיס?!

ביננו, הרבה מאוד זמן לא יצאתם לטיול, בטח לא לגלות מדינות חדשות. אם טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה מדבר אליכם, זה הזמן לסגור לעצמכם כרטיס להרפתקה הבאה שלכם! אתם עומדים לגלות 2 מדינות חדשות מלאות בהיסטוריה, תרבות, טבע מרהיב, קולינריה ופלאי עולם שכמותם עוד לא ראיתם! אז למה אתם מחכים?

זה הזמן ליצור קשר עם חברה מקצועית המתמחה בטיולים מאורגנים למגוון יעדים, לוודא שהתאריכים מתאימים לכם, לשריין לעצמכם מקום ולהתחיל להתרגש כבר מעכשיו! והחלק הכי טוב? אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר, רק לארוז מזוודה (אל תשכחו להשאיר קצת מקום לשופינג), וזהו זה. הצעד הראשון להרפתקה של חייכם, מתחילה ממש כאן!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן