פוסטים

איפה הכי מומלץ לחנות את הרכב בנתב"ג? התשובות נחשפות

איפה הכי מומלץ לחנות את הרכב בנתב"ג? התשובות נחשפות
הנהלת האתר

הנהלת האתר

ניווט באפשרויות החניה בכל שדה תעופה בינלאומי גדול יכולה להיות משימה לא פשוטה. נמל התעופה בן גוריון, הידוע בכמות הנוסעים הגבוהה שלו, אינו יוצא מן הכלל. עם זאת, כאשר אתם מצוידים בידע הנכון, החניה בבן גוריון הופכת לחוויה נטולת טרחה. שאלה שישראלים רבים שואלים את עצמם בנושא היא איפה הכי מומלצת לחנות את הרכב בנתב"ג? בואו להתעמק במקומות הטובים ביותר להחנות את הרכב שלכם בשדה התעופה ההומה הזה.

חנייה נוחה בנתב"ג טרמינל 3

טרמינל 3, הידוע בתור הטרמינל העיקרי לטיסות בינלאומיות, מתהדר במתקן חניה רחב ידיים. החניון מחובר ישירות לטרמינל באמצעות גשר שמיים, המאפשר גישה נוחה לדלפקי הצ'ק-אין והשערים. זהו מקום החניה האידיאלי למי שמחפש קרבה ונוחות.

חניה לטווח ארוך במגרש 15

לנוסעים המתכוונים לעזוב את רכבם לתקופה ממושכת, מגרש 15 הוא אופציה נוחה מאוד. האזור ממוקם מעט מהטרמינלים הראשיים, עם שירות הסעות חינם 24/7 שמבטיח לנוסעים להגיע לשער היציאה שלהם בזמן. המחירים חסכוניים, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור מי שיוצא לטיולים ארוכים יותר.

לחנות את הכבר בטרמינל 1 בנתב"ג

טרמינל 1 משרת בעיקר טיסות פנים וטיסות לואו קוסט, וכולל אזור חניה ייעודי. הוא קטן יותר מהחניון של טרמינל 3 אך מציע את אותה רמת אבטחה ונוחות. ההליכה הקצרה ממגרש החניה לטרמינל מבטיחה שאתה מוטס תוך זמן קצר.

שירותי חניה מקצועיים ברמה גבוהה

עבור אלו מכם אשר מחפשים יוקרה ואפס זמני המתנה, שירות חניה מקצועי בחניון נתב"ג הוא התשובה האידאלית. שירות זה זמין בטרמינל 3, מאפשר לנוסעים להוריד את רכבם בכניסה לטרמינל והצוות המקצועי דואג לכל השאר. בחזרתכם, הרכב שלכם חונה ביציאה מהטרמינל, מה שמבטיח יציאה מהירה.

חנייה נוחה לאופנועים בנמל התעופה

נמל התעופה בן גוריון לא שכח את חובבי הדו-גלגלי. אזורי חניה ייעודיים לאופנועים ממוקמים ליד טרמינל 1 וגם טרמינל 3. אזורים אלה מכוסים, מבטיחים הגנה מפני תנאי מזג אוויר קשים, והכי חשוב, הם בחינם!

כיצד תבחרו במקום החניה הנכון עבורכם?

בעוד שכל אזורי החניה המוזכרים מציעים תכונות אבטחה מהשורה הראשונה, כולל מצלמות מעקב וסיורים רגילים, הבחירה שלכם צריכה להתאים לצרכים שלכם. תשקלו גורמים כמו משך השהייה, תקציב ונוחות כדי לקבל החלטה מתאימה.

לסיכום

החניה בנתב"ג מותאמת למגוון צרכים. בין אם אתם בנסיעה מהירה או בחופשה בינלאומית ממושכת, שדה התעופה מציע פתרונות חניה ששמים עדיפות לאבטחה, נוחות ובמחיר סביר. בפעם הבאה שאתם טסים מבן גוריון, זכרו, נקודת החניה הטובה ביותר מחכה לכם, שתבטיח שטיסה שלכם תתחיל על הצד הנכון. חמושים במדריך זה, נווטו בביטחון ובקלות בנתיבי החניה של נתב"ג.

קרדיט לתמונה Freepik

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן