פוסטים

טיפים לפני רכישת ביטוח נסיעות לתרמילאים במזרח

טיפים לפני רכישת ביטוח נסיעות לתרמילאים במזרח
הנהלת האתר

הנהלת האתר

מוצ'ילה, טראקים והרפתקאות: מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל לטראקים? – קראו כאן.

בחירה נכונה של ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים, זה משהו שיכול להיות משנה חיים, במיוחד כשאתם מטיילים במזרח או בדרום אמריקה. אם לאחרונה סיימתם את השירות הצבאי בצה"ל, כנראה שכעת אתם מתעניינים לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים. אם ככה, בואו קודם נעבור על כמה מהסעיפים הכי חשובים בפוליסות אלו:

  • כיסוי רפואי: יש לוודא כי הכיסוי הרפואי עונה על הצרכים שלכם, במיוחד אם אתם לוקים בבעיה בריאותית כזאת או אחרת.
  • אטרקציות: מתכננים פעילויות אתגריות במהלך טיול התרמילאים שלכם? אם כן, ודאו שאתם רוכשים פוליסה העולה בקנה אחד עם הסיכונים השונים הכרוכים בפעילויות אלו.

הקליקו עבור ==> השוואת ביטוח לתרמילאים ומוצ'ילרים אונליין   

בחירת ביטוח הנסיעות הנכון – 3 היבטים חשובים

למרות שזה מרגש לגלות מקומות חדשים, חשוב לוודא שאתם מכוסים היטב בכל מקרה חירום בלתי צפוי. לפני היציאה להרפתקה הגדולה הבאה שלכם, ישנם מספר גורמים מרכזיים שתצטרכו לקחת בחשבון:

  1. מדינת יעד: ודאו שהביטוח מכסה יעדים בחו"ל שיש לכם כוונה לבקר בהם.
  2. הטבות רפואיות: ודאו שלפוליסה יש גובה-כיסוי מספק, כדי לטפל בכל חשבונות רפואיים או מקרי חירום במהלך הטיול.
  3. משך הטיול: האם חברת הביטוח מכסה נסיעות ארוכות מ-30 יום? אם לא, אולי כדאי למצוא פוליסה אחרת, כי לכו תדעו, אולי תרצו להאריך את הטיול בשלב מסוים.

כמה עולה ביטוח נסיעות לתרמילאים?

כאשר רוצים לברר על מחירי ביטוח נסיעות לתרמילאים, צריך לקחת בחשבון שהמחירים משתנים בין חברות הביטוח השונות. באופן כללי, האופציה הכי זולה בד"כ תהיה רכישת ביטוח נסיעות אונליין, אם כי בימינו חברות הביטוח מצליחות ליישר קו עם מחירים מקוונים.

מחיר ביטוח נסיעות לתרמילאים יכול לנוע בין 15 ₪ – 55 ₪ ומעלה ליום, אבל תלוי מאוד באיזו מדינת יעד מדובר. בהקשר הזה של הדברים, אם אתם מתכננים לבקר במספר מדינות, המחיר ישתנה בהתאם למדינות שתבקרו בהן. מטבע הדברים, ישנן מדינות מסוכנות יותר מאחרות, כך שגם מחירי הביטוח ישתנו בהתאם לרמת הסיכון.

לסיכום, כיצד לחסוך כסף ברכישת ביטוח נסיעות?

על מנת לחסוך כסף ברכישת ביטוח נסיעות לתרמילאים, יש צורך לבצע איזשהו סקר שוק קצר. אפשר לקרוא לסקר השוק הזה השוואת מחירים לביטוח נסיעות, או בשם אחר, העיקר שתבצעו אותו. אם אתם טסים כקבוצת מטיילים, השוואת המחירים יכולה לחסוך לכם מאות ועד אלפי שקלים.

אם אתם מתכננים טיסה לבדכם או עם בן\ת הזוג, בכל זאת מומלץ להשוות מחירים. על הדרך, מומלץ גם להשוות חוות דעת וביקורות על סוכנויות ביטוחים שונות. כך תוכלו לדעת שאתם בוחרים נכון. והחשוב מכל, תמיד תשמרו על שקיפות מול חברת הביטוח. מה שבטוח, אל תנסו לחסוך כמה שקלים על ידי הסתרת מידע. אם חלילה תצטרכו הפעלת פוליסה, תרצו את חברת הביטוח מעודכנת בדבר פעילויותיכם השונות בחו"ל. אחרת, היא עלולה לסרב לכסות אתכם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן