פוסטים

טיסות פנים בהודו – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בהודו - השוואת מחירים
טיסות פנים בהודו – השוואת מחירים והזמנות
הנהלת האתר

הנהלת האתר

אם אתם יוצאים לחופשה או טיול בהודו, ואתם רוצים להספיק לראות כמה שיותר מהמדינה רחבת הידיים הזו (הודו היא המדינה השביעית בעולם בשטחה), כדאי לכם לשקול לוותר על נסיעות ארוכות מאוד בתחבורה ציבורית, שאינה מהנוחות והמפנקות שתיתקלו בהן, ולהשתמש באפשרות של טיסות פנים בהודו. יש כיום לא מעט חברות המפעילות טיסות פנים בהודו – חלקן חברות לואו קוסט וחלקן חברות בשירות מלא – ובזכות התחרות וההיצע הרחב, תוכלו למצוא טיסות זולות, שיאפשרו לכם לנוע ברחבי המדינה בנוחות ובזמן קצר. כאן תוכלו למצוא את המידע הנדרש לכם על טיסות פנים בהודו, כולל מנוע השוואת מחירים, שיעזור לכם למצוא את הכרטיסים הזולים ביותר, לרכוש אותם ולנהל את ההזמנה.

מי שהתנסה בנסיעה ברכבת או באוטובוס בהודו, כמו בכל מדינת עולם שלישי, יכול להעיד שלא מדובר בחוויה נוחה במיוחד. טיסות פנים בהודו יכולות לחסוך לכם הרבה זמן על המעבר בין יעדים שונים ברחבי המדינה, והיא נוחה ובטוחה בהרבה מהאופציות האחרות.

כיצד מזמינים טיסות פנים בהודו?

על מנת לוודא שאתם מוצאים טיסות פנים בהודו במחירים המשתלמים ביותר, מומלץ לבצע השוואת מחירים בין כמה שיותר חברות.

כיום תוכלו למצוא בהודו טיסות פנים שמפעילות חברות תעופה הודיות, כמו אייר אינדיה, ויסטארה איירליינס, ג'ט איירווייז, ספייסג'ט, גו אייר ועוד. חלק מהחברות, כמו אינדיגו, ספייסג'ט, ואייר ויסטארה, מציעות כרטיסים לטיסות פנים בהודו, כשהמחיר כולל כבודת מטען (עד 15 ק"ג ברוב המקרים), אך תנאי הכרטיסים משתנים מעת לעת, כך שכדאי לבדוק לפני ההזמנה מה בדיוק כולל כרטיס הטיסה שאתם מעוניינים לרכוש.

לשם הכנת הכתבה השתמשנו במנוע השוואת המחירים של חברת קיווי, המופיע כאן לנוחיותכם.

שימו לב, התנאים והמחירים המופיעים בכתבה נועדו לספק סדרי גודל, והם נכונים למועד הכנת הכתבה. מומלץ לבצע השוואת מחירי טיסות פנים בהודו סמוך למועד הרכישה של הכרטיסים, על מנת לקבל נתונים מדויקים ועדכניים.

מנוע השוואת המחירים מאפשר לכם להזין את נקודת המוצא ואת יעד הטיסה שלכם, את התאריך הרלוונטי, או טווח תאריכים, ולקבל את כל הטיסות התואמות, מסודרות בסדר מחירים עולה. כאשר תמצאו את הטיסה שנראית לכם מתאימה, תוכלו לבחון את התנאים המלאים של העסקה, להוסיף או להוריד שירותים על פי צרכיכם, לבצע את ההזמנה אונליין ולנהל את ההזמנה – הכול באותו מקום. במידה ותיתקלו בבעיה כלשהי, או שתזדקקו לעזרה בהשלמת התהליך, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של קיווי, ולקבל תמיכה מצוות החברה.

במידה ואין לכם מסלול מוגדר מראש, ואתם מעוניינים לתכנן את הטיול שלכם בהתאם למחירי הטיסות, תוכלו למלא בתיבות של נקודת המוצא והיעד "הודו", לסמן בלוח השנה טווח תאריכים רחב, וכך תוכלו לראות מהו המסלול המשתלם ביותר עבורכם במועדים הרלוונטיים.

הזמנת מוניות משדה התעופה בהודו

כאשר אתם מטיילים בהודו, ומגיעים בטיסת פנים לאחד משדות התעופה בגואה, בדלהי או במומבאי, כשאתם עם כל הכבודה שלכם עליכם, הדרך הנוחה ביותר להגיע למלון או לגסט האוס היא במונית שהוזמנה מבעוד מועד. במקום לחפש מונית מזדמנת, ריקשה או אופנוע, תוכלו לפגוש, מיד עם הנחיתה, נהג של מונית שהוזמנה אונליין, במחיר ידוע מראש, בלי חשש להונאות או לבזבוזי זמן מיותרים, ולהגיע למקום הלינה שלכם במהירות ובנוחות.

מנוע השוואת המחירים של קיוויטקסי, המופיע כאן, הוא מנוע חיפוש אמין להזמנת מונית בהודו דרכו תוכלו להזמין הסעה פרטית משדה התעופה.


המערכת של קיווי טקסי עובדת עם למעלה מ-575 חברות ב-98 מדינות, ומאפשרת לכם למצוא מונית זמינה במחיר משתלם, שתיקח אתכם משדה התעופה אל בית המלון. ניתן להשתמש בשירותי קיוויטקסי לנסיעות משדות תעופה למרכזי הערים או לנסיעות בינעירוניות. השירות פחות מתאים לנסיעות מזדמנות בתוך הערים עצמן.

יתרונות השימוש בקיוויטקסי לעומת עצירת מונית מזדמנת:

המחיר ידוע מראש, כך שלא צפויות לכם הפתעות של הרגע האחרון, ואתם יכולים לתכנן מראש את התקציב שלכם.

ניתן לבחור את סוג הרכב (מיניבוס לקבוצות גדולות, רכב יוקרה, מיניבוס פרימיום ועוד) לפי מספר הנוסעים, כמות הכבודה וסוג הנסיעה.

בכל מקרה בו תיתקלו בבעיה או קושי תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של קיוויטקסי, בטלפון או באמצעות צ'אט ידידותי ונוח לשימוש, ולקבל סיוע.

אם אתם יוצאים לחופשה בהודו עם ילדים, או עם אנשים המתקשים בניידות, תוכלו לנסוע ברכב מרווח, שצויד מבעוד מועד במושב בטיחות, בקבוקי מים וכד' (חלק מהשירותים כרוכים בתשלום נוסף. כל המידע על חיובים נוספים מופיע במהלך ההזמנה).

הזמנת מונית משדה התעופה בהודו

הזינו את המוצא והיעד באנגלית (בחרו את האפשרות המתאימה מתוך רשימת ההשלמה האוטומטית), ובחרו בסוג הרכב המתאים (בהתאם למספר הנוסעים, כמות הכבודה המחיר ואמצעי התשלום הזמינים). לאחר שתמצאו את ההצעה שנראית לכם מתאימה, מלאו את הפרטים האישיים ופרטי הנסיעה בטופס ההזמנה והמתינו לאישור (כדאי לבדוק שוב את הפרטים לפני אישור ההזמנה). סמוך למועד הנסיעה תקבלו הודעה עם שם הנהג ופרטים ליצירת קשר עמו.

טיסות פנים בהודו – שדות תעופה, שירותים ומחירים

טיסות פנים בהודו מניו דלהי

נמל התעופה המשרת את בירת הודו, ניו דלהי, הוא נמל התעופה הבינלאומי אינדירה גנדי, המרוחק כ-16 ק"מ ממרכז העיר. טיסות אייר אינדיה לניו דלהי מתל-אביב, האורכות כשבע שעות, פועלות חמש פעמים בשבוע, ומגיעות לטרמינל 3, המשרת את כל הטיסות הבינלאומיות המגיעות לנמל התעופה.

בשדה התעופה אינדירה גנדי פועלים שלושה טרמינלים, אשר כולם משרתים טיסות פנים בהודו.

טיסות מניו דלהי למומבאי

מדי יום ממריאות מניו דלהי למומבאי לפחות 62 טיסות של חברות תעופה שונות, ביניהן: גואייר, אינדיגו, אייר אינדיה, ספייסג'ט ועוד. זמן הטיסה מניו דלהי למומבאי הוא כשעתיים ורבע, ומחירי הטיסות מתחילים מ-75$ הלוך-חזור.

טיסות מניו דלהי לבנגלור

בנגלור היא בירת מדינת קארנאטקה בהודו, ומדי יום ממריאות אליה לפחות 36 טיסות מניו דלהי, המופעלות על ידי מגוון חברות: אינדיגו, גואייר, אייר אינדיה ועוד. משך הטיסה מניו דלהי לבנגלור הוא כשעתיים ו-45 דקות. מחירי הטיסות מניו דלהי לבנגלור מתחילים מ-109$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מניו דלהי לצ'נאי

טיסות פנים בהודו מניו דלהי לצ'נאי, הממריאות גם הן על בסיס יומיומי, מופעלות על ידי חברות כמו אינדיגו, ספייסג'ט, ויסטארה ועוד. זמן הטיסה מדלהי לצ'נאי הוא כשעתיים וחמישים דקות, ומחיריהן מתחילים מ-121$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מניו דלהי לג'איפור

טיסות מניו דלהי לג'איפור (מדי יום לפחות 5 טיסות) מופעלות על ידי החברות אינדיגו ואייר אינדיה. זמן הטיסה מניו דלהי לג'איפור הוא כשעה. את המחיר הכי זול לטיסה מניו דלהי לג'איפור קיבלנו עבור טיסה של חברת אינדיגו – 70$ בלבד (הלוך-חזור).

טיסות מניו דלהי לרישיקש

יש 8 טיסות לרישיקש מניו דלהי  מדי יום. זמן הטיסה מניו דלהי לרישיקש הוא כשעה, ומחירי כרטיסי טיסה מניו דלהי לרישיקש מתחילים מכ-83$ (הלוך-חזור).

טיסות פנים בהודו ממומבאי    

נמל התעופה בומביי צ'הטרפטי שיוואג'י הוא נמל התעופה השני העמוס ביותר בהודו, אחרי נמל התעופה אינדירה גנדי בניו דלהי, והוא משרת מגוון טיסות פנים בהודו, וגם טיסות בינלאומיות. אל על מפעילה קו טיסות ישירות מישראל למומבאי, בימי ראשון, שלישי וחמישי.

טיסות ממומבאי לג'איפור

יש מגוון חברות המפעילות טיסות ממומבאי לג'איפור, ביניהן: אינדיגו, ספייסג'ט, גואייר ועוד. מדי יום יוצאות בקו זה, שאורך כשעה, שמונה טיסות. המחיר הנמוך ביותר שקיבלנו לטיסות ממובאי לג'איפור היה מחברת ספייסג'ט – 90$ לטיסה הלוך ושוב.

טיסות ממומבאי לגואה

מדי יום ממריאות לפחות 19 טיסות ישירות ממומבאי לגואה. זמן הטיסה ממומבאי לגואה הוא כשעה ועשרים דקות. את הטיסות הפנימיות בהודו בקו זה מפעילות חברות שונות, ביניהן: ספייסג'ט, אייר אינדיה, גואייר, ויסטרה ועוד. המחיר הכי זול לטיסה ממומבאי לגואה התקבל עבור כרטיס משולב של חברת אייר אינדיה וגו אייר, בעלות של 61$ (הלוך-חזור).

טיסות ממומבאי לקוצ'ין

טיסות ממומבאי לקרלה (קוצ'ין) ממריאות לפחות 10 פעמים ביום. זמן הטיסה ממומבאי לקוצ'י הוא כשעתיים וחמש דקות. מחירי הטיסות בקו זה מתחילים מ-72$ (הלוך-חזור).

טיסות ממומבאי לצ'נאי

מדי יום ממריאות 23 טיסות ישירות ממומבאי לצ'נאי, שאורכות כשעתיים. המחיר הזול ביותר שמצאנו לטיסה ממומבאי לצ'נאי הוא עבור כרטיס משולב של אייר ויסטארה וגו אייר בעלות של 90$ (הלוך-חזור).

טיסות פנים נוספות ממומבאי תוכלו למצוא במנוע החיפוש של קיווי בעמוד זה.

טיסות פנים בהודו מג'ייפור

ג'ייפור, בירת רג'סטאן, היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ויעד תיירותי מרכזי בהודו. נמל התעופה של ג'ייפור מרוחק ממרכז העיר כ-13 ק"מ, ופועלים בו שני טרמינלים, ששניהם משרתים טיסות פנים בהודו.

טיסות מג'איפור למומבאי

מדי יום ממריאות 8 טיסות ישירות מג'איפור למומבאי. זמן הטיסה מג'איפור למומבאי הוא כשעתיים.

טיסות מג'איפור לניו דלהי

טיסות ישירות לניו דלהי יוצאות מג'ייפור לפחות חמש פעמים ביום, עם זמן טיסה של כשעה וחמש דקות.

טיסות  מג'איפור לאגרה

טיסות אייר אינדיה בקו זה ממריאות ארבע פעמים בשבוע: שני, שלישי, חמישי ושבת.  זמן הטיסה מג'ייפור לאגרה הוא כשעה, והמחירים בקו זה מתחילים מ-41$ (לכרטיס הלוך-חזור).

טיסות מג'ייפור לצ'נאי

זמן הטיסה מג'ייפור לצ'נאי הוא כשעתיים וחצי, ובקו זה ממריאה טיסה אחת מדי יום. מחירי כרטיסי טיסה מג'ייפור לצ'נאי מתחילים מ-145$ (הלוך-חזור).

טיסות פנים בהודו מקוצ'ין

קוצ'י (או קוצ'ין), היא עיר נמל מרכזית בהודו, והעיר הגדולה במדינת קרלה, הנחשבת אחת היפות בהודו. נמל התעופה הבינלאומי של קוצ'ין מרוחק כ-30 ק"מ ממרכז העיר. הקו של טיסות ישירות מתל-אביב לקוצ'ין מופעל על ידי חברת ארקיע, והוא כולל שתי טיסות בשבוע.

טיסות לניו דלהי מקוצ'י

יש לפחות תשע טיסות מקוצ'ין לניו דלהי מדי יום. אורך הטיסה מקוצ'י לדלהי הוא כשלוש שעות ועשר דקות, והמחירים מתחילים מ-137$ לכרטיס הלוך ושוב.

טיסות  מקוצ'י לכלכתה

יש טיסה ישירה אחת ביום לכלכתה מקוצ'ין, והיא מופעלות על ידי חברת אינדיגו. הטיסות בדרך כלל ממריאות מקוצ'י בשעות הצהרים. זמן הטיסה מקוצ'י לכלכותה (קולקטה) הוא כשעתיים, והמחירים מתחילים מ-192$ (הלוך-חזור).

טיסות מקוצ'י לצ'נאי

מקוצ'י לצ'נאי ממריאות מדי יום 9 טיסות, שאורכות כשעה ורבע. מחירי הכרטיסים בקו זה מתחילים מ-77$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מקוצ'ין לגואה

גם בקו קוצ'י-גואה יש מדי יום טיסות, המופעלות על ידי חברת אינדיגו. זמן הטיסה מקוצ'י לגואה הוא כשעה ורבע, ומחירי הכרטיסים מתחילים מ-93$ (הלוך-חזור).

טיסות פנים בהודו מגואה

טיסות ישירות מנתב"ג לנמל התעופה של גואה, שנמצא במרחק של כ-30 ק"מ ממרכז הבירה, פנג'י, מופעלות על ידי חברת ארקיע, פעם בשבוע. נמל התעופה של גואה (דבולים) משרת טיסות בינלאומיות וטיסות פנים בהודו.

טיסות מגואה לניו דלהי

טיסות ישירות לניו דלהי מגואה ממריאות לפחות 13 פעמים ביום, עם זמן טיסה של כשעתיים וארבעים דקות. מחירי כרטיס טיסה מגואה לניו דלהי מתחילים מ-115$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מגואה למומבאי

לפחות 18 טיסות ישירות למומבאי מגואה ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מגואה למומבאי הוא כשעה ועשרים דקות.

טיסות מגואה לקוצ'ין

מדי יום ממריאה טיסה ישירה לקוצ'י מגואה של חברת אינדיגו. זמן הטיסה לקוצ'י מגואה הוא כשעה וחצי, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-93$ (הלוך-חזור).

טיסות מגואה לצ'נאי

מגואה לצ'נאי ממריאות מדי יום לפחות 2 טיסות. זמן הטיסה מגואה לצ'נאי הוא כשעה וארבעים וחמש דקות, ומחירי טיסות פנים בהודו בקו זה מתחילים מ-80$ (הלוך-חזור).

כאמור, הנתונים לגבי הקווים, פרטי הטיסות, המועדים והמחירים נכונים למועד כתיבת הכתבה, והם נועדו לספק סדרי גודל בלבד. על מנת לדעת את הנתונים המדויקים לגבי טיסות ספציפיות, בצעו השוואת מחירים במנוע החיפוש של קיווי, המופיע בראשית הכתבה, ומצאו את טיסות הפנים בהודו המשתלמות ביותר עבורכם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן