פוסטים

טיסות ללאוס – השוואת מחירים ומידע חשוב

השוואת מחירים טיסות ללאוס
טיסות ללאוס – השוואת מחירים ומידע חשוב
הנהלת האתר

הנהלת האתר

לאוס היא מדינה קטנה בדרום מזרח אסיה, ויעד אהוב שבדרך כלל משולב כחלק מטיול גדול יותר במזרח הרחוק, אך זהו גם יעד מרתק בפני עצמו, עם מגוון אטרקציות, טבע יפהפה, תרבות מרתקת, מפלים נפלאים, מסלולי הליכה מרהיבים, אתרי מורשת עולמית ועוד. כיום אין טיסות ישירות ללאוס מישראל, ולכן תוכלו להגיע ללאוס מהארץ בטיסות קונקשן. במידה ואתם מתכננים להגיע ללאוס כחלק מטיול גדול במזרח, תוכלו למצוא טיסות ישירות ממגוון יעדים.

הזמנת טיסות ללאוס יכולה להיות פשוטה וקלילה בעזרת כמה טיפים פשוטים, וביצוע של ההזמנה במקום הנכון. במדריך זה להזמנת טיסות ללאוס תמצאו את כל המידע הדרוש לכם: חברות התעופה, נמלי התעופה, תדירות הטיסות, זמני הטיסה וכו'. בהכנת המדריך השתמשנו במנוע השוואת המחירים של חברת קיווי (Kiwi), דרכו ניתן להשוות מחירי כרטיסי טיסה, לרכוש כרטיסים ולנהל את ההזמנה. תוכלו למצוא כאן את מנוע השוואת המחירים של קיווי ולעשות בו שימוש להזמנת כרטיסי טיסה ללאוס, מכל מקום שממנו תרצו להגיע אליה. בהמשך תמצאו הסבר מפורט על השימוש במערכת וטיפים שיעזרו לכם למצוא בעזרתה את העסקאות המשתלמות ביותר עבורכם.

שימו לב שהמחירים, התנאים ומועדי הטיסה נכונים למועד כתיבת המדריך ועשויים להשתנות, כך שרצוי לבצע את החיפוש שלכם סמוך למועד הטיסה ללאוס. כמו כן, כדאי לשים לב שהמחירים הכי זולים בדרך כלל לא כוללים מזוודה (בהמשך נסביר איך למצוא טיסות עם כבודת מטען בלבד).

איך מוצאים טיסות ללאוס?

כאמור, הפתרון הטוב ביותר להזמנת טיסות ללאוס הוא באמצעות השוואת מחירים. מנוע השוואת מחירי הטיסות של קיווי, בו נעזרנו גם אנחנו, מאפשר לא רק לבצע חיפוש יעיל עם מגוון פונקציות חכמות, אלא גם לבצע את ההזמנה כבר באותו המקום באופן מידי ולנהל אותה באמצעות האתר.

מלבד העובדה שהפלטפורמה ידידותית מאוד וזמינה גם בגרסה בעברית, בהחלט טוב לדעת שיש גם שירות לקוחות 24/7 באנגלית (ובשעות פעילות אחרות גם בשפות נוספות) שיכול לסייע לנו במידת הצורך.  

איך מזמינים טיסות ללאוס עם קיווי ומה חשוב לזכור?

במנוע החיפוש של קיווי יש מגוון פונקציות חכמות שיעזרו לכם למצוא טיסה זולה ללאוס מתוך מאגר רחב מאוד של טיסות.

תוכלו לבצע השוואת מחירים לטיסות ללאוס בתיבת החיפוש שנמצאת בעמוד זה ומופעלת על ידי פלטפורמת החיפוש של קיווי.

תחילה, הזינו את המוצא והיעד. דרך מעולה להרחבת מגוון הטיסות שיוצגו לכם (וכך גם להגדיל את הסיכויים למצוא טיסות זולות במיוחד) היא בבחירה בכמה נמלי תעופה, בשדה המוצא או בשדה היעד. למשל, אם תזינו את "לאוס" בתור היעד, ולא עיר ספציפית בלאוס, תוכלו לקבל את כל היעדים הרלוונטיים בהם ניתן לנחות בלאוס. בנוסף, ההשלמה האוטומטית תאפשר לכם להוסיף יעדים נוספים שקרובים ליעד הרצוי (ניתן להזין מספר יעדים בתיבת החיפוש).

אם יש לכם את האפשרות להיות גמישים מעט ביעד הנחיתה או ביעד ההמראה, יש סיכוי גדול יותר שתוכלו למצוא טיסות זולות יותר.

כעת, הגיע השלב של בחירת התאריכים. האם התאריכים שלכם צריכים להיות מדויקים? אם לא, יש לכם כמה אפשרויות: תוכלו לבחור טווח תאריכים מסוים ביציאה (שתי לחיצות על תאריכים בלוח השנה כדי לסמן את הטווח, או גרירת התאריכים), ואז לבחור טווח תאריכים לתאריך החזרה, או לבחור משך שהייה מסוים ביעד.

אם אתם בשלב של תכנון הטיול, ורוצים לראות מתי בשנה כרטיסי הטיסה הכי זולים, תוכלו להזין "לא משנה" בתאריכים ולקבל כרטיסים בכל תאריך לאורך השנה, ואז לתכנן את החופשה בלאוס בהתאם למחירי הכרטיסים.

כעת, לאחר לחיצה על חיפוש, ניתן לסנן את התוצאות לפי מגוון קטגוריות. אם יש לכם צורך במזוודה, כדאי לסנן את התוצאות כך שתראו רק את הכרטיסים שכוללים כבודת מטען (בחיפוש שבעמוד זה, ניתן לעשות זאת בלחיצה על האייקון הקטן של המזוודה ולבחור כמה מזוודות דרושות לכם. זכרו ללחוץ על "סיום" לאחר הבחירה) – כך תוכלו לראות רק את המחירים הרלוונטיים לכם.

בכל מקרה, בדרך כלל ניתן להוסיף במהלך ההזמנה (בהתאם לאפשרויות הזמינות בכרטיס ובטיסה), גם מזוודות וגם ביטוח לכבודת מטען.

כעת, במהלך ההזמנה, תוכלו לעבור שוב על פרטי ההזמנה, ולהוסיף תוספות חשובות לנסיעה, החל ממזוודות, ועד לביטוח נסיעות. ביטוח מעולה שניתן להוסיף בקיווי הוא ביטוח הKiwi Guarantee שקיווי מציעה, ומציע כיסוי לקונקשנים. זה ביטוח מעולה במיוחד במצב בו הקונקשן הוא העברה עצמית (בו צריך לבצע צ'ק אין נוסף במהלך העצירה). לאחר ביצוע ההזמנה תוכלו לנהל את ההזמנה באתר ולהיעזר בשירות הלקוחות הטלפוני של קיווי (באנגלית זמין 24/7).

איפה נוחתים בלאוס?

את לאוס משרתים שני נמלי תעופה בינלאומיים מרכזיים, שמשמשים שערי כניסה למדינה – אחד נמצא בעיר הבירה ויאנטייאן ואחד בלואנג פרבאנג. 

בלאוס פועלות שתי חברות תעופה מרכזיות, לאוס איירליינס ולאוס סקייוואיי. רוב הטיסות ללאוס מופעלות על ידי לאוס איירליינס, חברת התעופה הלאומית, שמרכז הפעילות שלה הוא בויאנטיין. הצי שלה כולל מספר מטוסי איירבאס A320 ומספר מטוסי ATR. מגוון טיסות הפנים במדינה מופעלות בדרך כלל על ידי שתי החברות המקומיות.

נמל התעופה וואטאי וייאנטיין (VTE)

נמל התעופה של ויינטיאן הוא נמל התעופה המרכזי בלאוס, ומשמש כנקודת הנחיתה העיקרית במדינה. הוא ממוקם במרחק נסיעה קצרה ממרכז העיר.

הוא משרת בעיקר טיסות ליעדים ביבשת אסיה, עם טיסות ישירות סדירות לערים מרכזיות באזור כמו בנגקוק, סינגפור, סיאול, האנוי ועוד.

זהו שדה תעופה קטן יחסית אך נוח ומודרני, עם מגוון של בתי קפה ומסעדות, שנמצא קרוב מאוד למרכז העיר, וכולל גם מספר שירותים בסיסיים לטסים כמו המרת מט"ח, כספומטים, חנויות נוחות, חנויות למתנות ומזכרות, בנק ועוד.

טיסות לויאנטיין מישראל

נכון לכתיבת הכתבה, אין טיסות ישירות ללאוס מישראל, והאופציה הכי פרקטית להגעה ללאוס מהארץ עם עצירה אחת היא דרך תאילנד. המחירים יחסית זולים, תדירות הטיסות יחסית גבוהה, וגם זמני הטיסה נוחים יחסית. 

טיסה לוייאנטיין דרך תאילנד

זמן הטיסה ללאוס מהארץ עם קונקשן אחד בתאילנד כולל טיסה של כאחת עשרה שעות מתל אביב לבנגקוק, וטיסה נוספת של כשעה ועשר דקות מבנגקוק לוינטיאן. הטיסה מתל אביב לבנגקוק מופעלת על ידי אל על, והטיסות מבנגקוק לויאנטיין מופעלת על ידי לאו איירליינס או תאי סמייל אייר אסיה (משדה התעופה סוברנאבומי) ועל ידי תאי אייר אסיה (משדה התעופה דון מואנג)

תדירויות הטיסה ללאוס דרך תאילנד

תדירויות הטיסה גבוהות בקווים אלו: אל על מפעילה טיסות ישירות לבנגקוק מתל אביב מדי יום למעט ימי שישי (לעיתים גם פעמיים ביום), שממריאות בדרך כלל בלילה מתל אביב, ונוחתות בדרך כלל בצהריים בבנגקוק.

טיסות מבנגקוק לויאנטיין ממריאות גם הן מדי יום, פעם או פעמיים ביום. נכון לכתיבת הכתבה, הטיסות מבנגקוק ללאוס ממדריך בדרך כלל בשש וחצי מדי יום (מלבד ימי שלישי), או בשעות הצהריים המוקדמות. בכל מקרה, כדאי תמיד לבדוק שיש לכם מספיק זמן בין הטיסות.

כמו כן, פרט חשוב שכדאי לזכור בהזמנת טיסות ללאוס דרך תאילנד, הוא שהטיסות מתל אביב לבנגקוק נוחתות בשדה התעופה הגדול של בנגקוק (BKK), בעוד הטיסות מבנגקוק לויאנטיין ממריאות משני נמלי התעופה של בנגקוק (DMK או BKK). שימו לב להשאיר מספיק זמן בין הטיסות במיוחד אם יש לכם צורך במעבר בין שדות התעופה.

השירות בטיסה ללאוס עם עצירה בתאילנד

השירות בטיסות הארוכות של אלעל הוא כמובן שירות מלא, וכולל ארוחות, ובדרך כלל גם מערכת בידור (או מערכת סטרימינג). בטיסות הקצרות השירות משתנה בהתאם לחברת התעופה.

טיסות ללואנג פרבאנג

באותו האופן, ניתן גם לטוס ללואנג פרבאנג עם עצירה בבנגקוק.

טיסות מבנגקוק ללואנג פרבאנג ממריאות מספר פעמים בשבוע, משני נמלי התעופה בבנגקוק, ומופעלות על ידי לאו איירליינס או תאי אייראסיה. כמו בטיסה לויאנטיין דרך בנגקוק, שימו לב היטב לנמל התעופה ממנו ממריאה הטיסה ללאוס, כיוון שהיא יכולה לצאת משדה התעופה בו נחתתם בטיסה מתל אביב או בשדה התעופה השני, דון מואנג.

נמל התעופה של לואנג פרבאנג (LPQ)

נמל התעופה של לואנג פרבאנג הוא השני העמוס ביותר בלאוס, ומשרת טיסות איזוריות וטיסות פנים, ליעדים כמו בנגקוק, האנוי ועוד.

הוא ממוקם במרחק של כארבעה ק"מ ממרכז העיר. זהו שדה תעופה קטן ונוח עם נוף יפהפה. יש בו טרקלין, חנויות, מסעדה ומספר שירותים בסיסיים לנוסעים.

ניתן לטוס ללאוס גם בטיסות עם שני קונקשנים כדי לקבל אפשרויות נוספות לטיסה. תוכלו, למשל, להגיע בטיסה ישירה לדובאי או אבו דאבי (או למספר יעדים נוספים באירופה), ומשם לעצירה נוספת באחת ממספר מדינות במזרח עם טיסות ישירות ללאוס, כמו סינגפור או ויאטנם.

טיסות פנים בלאוס

בלאוס יש כתשעה נמלי תעופה שמשרתים טיסות מסחריות. קווי טיסות הפנים מקשרים בדרך כלל בין עיר הבירה של לאוס, ויאנטיין, לבין שאר נמלי התעופה.

הנה כמה מטיסות הפנים הפופולריות שזמינות בלאוס:

טיסות יומיות בין לאוס ולואנג פרבאנג זמן הטיסה מויאנטיין ללונג פרבאנג הוא כארבעים דקות.

טיסות יומיות בין ויינטיאן לפקסה. זמן הטיסה מויאנטיין לפקסה הוא כשעה ועשר דקות.

טיסות בין ויינטיאן וסבנקט עם כשש המראות בשבוע. זמן הטיסה מויאנטיין לסבנקט הוא כשעה ועשר דקות.

טיסות יומיות בין ויינטייאן לפונסבן. זמן הטיסה מוינטייאן לפונסבן הוא כחצי שעה.

טיסות יומיות בין ויאנטיין ולואנג נמתה. זמן הטיסה מויאנטיין ללואנג נאמתה הוא כחמישים וחמש דקות.

מנוע השוואת המחירים של קיווי יכול לעזור לכם גם למציאת טיסות פנים בלאוס. תוכלו להזין "לאוס" גם בתיבת המוצא וגם בתיבת היעד, וכך תקבלו את רשימת כל טיסות הפנים בלאוס במועדים הרלוונטיים. דרך זו מתאימה למקרה שבו אתם עדיין בשלב תכנון הטיול בלאוס, ואתם מעוניינים לתכנן את המסלול בהתאם למחירי טיסות הפנים. לחילופין, תוכלו למלא בתיבות החיפוש מוצא ויעד ספציפיים במדינה, ולמצוא את הטיסה המשתלמת ביותר עבור הצרכים ה

טיסות ללאוס מהמזרח

לאוס היא אחד היעדים האהובים ביותר עבור מטיילים במזרח הרחוק. מטיילים רבים שמגיעים אליה, מגיעים למעשה כחלק מטיול גדול במזרח. טיסה ללאוס במהלך הטיול במזרח היא לא רק אופציה נוחה במיוחד להתניידות במהלך הטיול, אלא כיום גם אופציה פרקטית לחלוטין עם מגוון חברות תעופה, כולל חברות לואו-קוסט, שמציעות מחירים זולים יחסית בדרך כלל.

טיסה לויאנטיין מהמזרח

להלן כמה מהיעדים במזרח מהם תוכלו להגיע בטיסה לויאנטיין:

טיסות מבנגקוק ללאוס ממריאות מדי יום, לפחות פעם ביום, עם זמן טיסה של כשעה ומחירים שמתחילים מכ-53$ לכיוון אחד.

טיסות מסינגפור לויאנטיין ממריאות מספר פעמים בשבוע, עם זמן טיסה של כשעתיים וחמישים וחמש דקות ומחירים שמתחילים מכ-96$.

טיסות ישירות מפנום פן לויאנטיין ממריאות מספר פעמים בשבוע, עם זמן טיסה של כשעה ועשרים וחמש דקות, ומחירים שמתחילים מכ-242$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מהאנוי לויאנטיין ממריאות מספר פעמים בשבוע, עם זמן טיסה של כשעה ועשר דקות, ומחירים שמתחילים מכ-156$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות ללואנג פרבאנג

נמל התעופה לואנג פרבאנג (LPQ) הוא נמל תעופה השני העמוס ביותר בלאוס, וניתן להגיע אליו בטיסות בינלאומיות ממספר יעדים במזרח. מדובר באתר מורשת עולמית, עיר יפהפייה שנמצאת בצפון מרכז המדינה ויעד פופולרי שלא כדאי לפספס במהלך הטיול במזרח.

טיסות מבנגקוק ללואנג פרבאנג ממריאות מדי יום, עם זמן טיסה של כשעה ועשרים וחמש דקות  ומחירי כרטיסים שמתחילים מכ-51$ לכיוון אחד.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן