פוסטים

טיסות לדובאי דרך איסטנבול

טיסות לדובאי דרך איסטנבול
הנהלת האתר

הנהלת האתר

חושבים על חופשה באיסטנבול? תרשו לנו להכיר לכם את היעד החם שמתחרה ביעד הטורקי הפופולארי – דובאי.  גלו את התענוגות של דובאי, מקום שבו המזרח פוגש את המערב ויש בו שילוב ייחודי של היסטוריה עשירה, אדריכלות מדהימה, ומטבח מדהים. דובאי מושכת מיליוני מטיילים מדי שנה, שמגיעים ונשבים בקסם התוסס והמגוון שלה. דובאי מזמינה נופשים עם שפע של אטרקציות מרגשות, אפשרויות לינה מעולות וחוויות בלתי נשכחות. צללו איתנו בזמן שאנו חוקרים את הסיבות הקסומות לכך שפנינת האמירויות שובת כל כך הרבה לבבות.

דובאי הפכה מזמן יעד נופש מפתה למטיילים מרחבי העולם ובמיוחד מישראל, היא משלבת יוקרה במחירים נגישים, אטרקציות, מסעדות מדהימות, במרחק טיסה קצרה מהארץ. אז חופשה באיסטנבול זה נחמד אבל חופשה בדובאי זה משהו מדהים. ההיסטוריה והתרבות העשירות שלה, המיקום הייחודי והאווירה התוססת הם רק חלק מהסיבות לפופולריות שלה. הנה חמש סיבות משכנעות מדוע דובאי חייבת להיות היעד הבא שלכם:

  1. תרבות עשירה  – השוק, האטרקציות, הורג' חליפה, מלונות היוקרה וכמובן, חווית המדבר. כל אלה ועוד הם חלק מהתרבות העשירה המאפיינת את האמיריות, וחוויה כזו עדיין לא הכרתם.
  2. דובאי מציעה שילוב מרתק בין תרבות מוסלמית מסורתית לבין התרבות המערבית המודרנית.

 במסעדות ובמקומות שאפשר לבקר בהם.

  • שווקיםתוססים הגרנד באזאר ההומה של העיר ושוק התבלינים מציעים  מגוון  של צבעים, ניחוחות וצלילים בו תוכלו למצוא מזכרות ייחודיות, תכשיטים ותבלינים
  • מלונות יוקרה במחירים שלא תאמינו שאפשריים – הכירו רמה אחרת של יוקרה בדובאי, חופשה מפנקת ברמה הגבוהה ביותר.
  • חיי לילה ופעילויות דינמיים – ממוזיאונים ופארקים ועד  מסעדות טרנדיות, דובאי  מציעה מגוון אפשרויות בילוי כיפיות.

מה עושים בדובאי – אטרקציות ופעילויות

דובאי ידועה באשר לפרויקט 'איי הדקל' המתקדם בה, בו הוקמו שלושה איים מלאכותיים ממש קרוב לחוף, ואיים אלו משמשים למגורים, מסחר, תיירות ונופש. באחד מהאיים נמצא המבנה המוכר ביותר בדובאי – מלון ברג' אלערב, שזכה לדירוג בינלאומי ייחודי של שבעה כוכבים. אתר פופולארי נוסף בדובאי הוא שוק הזהב, בו יש דוכנים רבין ובהם תכשיטי זהב יפהפיים. בנוסף לאטרציות של פארקי השעשועים לילדים, רכבות הרים משוגעות, וקניון עצום, פעילויות ספורט מים רבות המוצעות בחופים, ומנגד בדובאי יש פעילויות מיוחדות נוספות כמו ספארי במדבר – שזו חוויה של נסיעת שטח על דיונות חול ענקיות או רכיבה על גמלים בשקיעה.

הבורג' חליפה, המבנה המרהיב בדובאי,  מרשים יותר מהאמפייר סטייט בניו יורק וגבוה פי שלושה ממגדל אייפל בפריז – עלו לקומה העליונה כדי להתרשם, ואל תפספסו את מופע המזרקות שבפאתי הכניסה – במילה אחת וואו.

חפשו דילים לדובאי כדי למצוא הזדמנות משתלמת במיוחד להגיע ליעד התיירותי שכולם נלהבים ממנו כל כך. דובאי יכולה לשלב כמעט כל דבר שחשוב לכם בנסיעה הבאה שלכם – היא גם שופעת תרבות, גם בטן גב, ספאות ומלונות מפנקים, מסע קולינרי וחיי לילה תוססים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן