פוסטים

חניה בנתבג הפתרון לטסים לחו“ל

המדריך להשכרת רכב בהודו
חניה בנתבג הפתרון לטסים לחו“ל
הנהלת האתר

הנהלת האתר

חג הפסח מתקרב, וקצת אחריו גם חופשת הקיץ, ואלו כמובן תקופות נהדרות לצאת לחופשה בחו“ל. אולי חניה בנתבג היא לא בראש הדאגות שלכם. אתם חושבים יותר על הקניות בברצלונה או על החופים של תאילנד. אבל בדרך לשם, תצטרכו גם לטפל בכל הפרטים הקטנים וביניהם גם נושא החניה בשדה התעופה.

אמנם נושא החניה בנתבג נשמע כמו פרט שולי וחסר חשיבות, אך בפועל הוא יכול לפגוע בחוויה שלכם וליצור רמות גבוהות של אי נוחות. על מנת להבטיח טיסה חלקה לחוץ לארץ, אנו מציעים לכם להיות מוכנים מראש. חשוב שתדעו מהן אפשרויות החניה ותבחרו את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. אחרת אתם עשויים למצוא את עצמכם מאבדים זמן יקר לפני הטיסה, ולהיכנס בשערי הטרמינל בדקה התשעים.

אפשרויות החניה בנתבג

בעיקרון ניתן לחלק את אפשרויות החניה בנתבג לשתי אפשרויות – חניה לטווח קצר וחנייה לטווח הארוך. החניה לטווח הקצר היא חניה המוגבלת עד ל 24 שעות. והעלויות שלה גם גבוהות מאוד. חניה זו אינה רלוונטית עבור היוצאים לחו“ל, היא יותר מתאימה למי שמבקש לבוא ולאסוף את החוזרים.

מי שרוצה לטוס לחו“ל ולהשאיר את הרכב בנתב“ג צריך לחפש את החניון לטווח ארוך. בחניון זה משלמים לפי יממות, וזהו הפתרון המתאים. השאלה רק האם החניון לטווח ארוך נמצא בסמוך לטרמינל? ובכן במידה ואתם טסים מטרמינל 1, החניון יחסית קרוב. אך במידה ואתם טסים מטרמינל 3 החניון מרוחק ותצטרכו להיות תלויים בשירותי השאטל. וזה כמובן מוסף לכם עיכוב נוסף, ויכול להיות מסורבל למדי.

הפתרון המומלץ לחניה בנתבג

כאשר אתם מגיעים לשדה התעופה, אתם נרגשים לקראת הטיסה. אתם רוצים לסיים מהר עם הצ‘ק אין והבידוק הביטחוני, ולהתחיל להרגיש את החופשה כבר בדיוטי. בוודאי שלא תרצו עיכובים מיותרים. ולכן הפתרון שלנו הוא לפנות אל אחד ממפעילי שירותי החנייה VIP. אלו הם שירותים אקסקלוסיביים, המטפלים בכל סידורי החנייה לטווח הארוך, ומספקים לכם שירות משופר במחיר משתלם.

ההבדל המהותי והמשמעותי ביותר הוא שבעזרת שירותי חניה בנתבג אינכם צריכים להגיע אל החניון המרוחק. אתם יכולים לנסוע ישירות לטרמינל, ושם נציג שירות מטעמם יאסוף את הרכב. במקרים מסוימים זה יכול לחסוך לכם 45 דקות! וגם בחזור, כאשר אתם משתוקקים להגיע הביתה, הרכב שלכם יימסר לכם ביציאה מהטרמינל.

הנוחות והחיסכון בזמן היא הסיבה העיקרית בגללה אנשים בוחרים בשירותי חניה בנתבג. אך יש לשירות זה עוד יתרונות, והוא יכול לתת מענה לבעיות נוספות. למשל אתם בוודאי חוששים למצבר כאשר אתם מחנים את הרכב לתקופה ארוכה. במסגרת השירות תוכלו לבקש שיתניעו לכם את הרכב למספר דקות על מנת לשמור על המצבר. וניתן כמובן להטעין רכבים חשמליים ולקבל שירותי רחיצת רכב. כך שבשורה התחתונה, הרכב שלכם יהיה במצב מושלם לנסיעה ביום שתחזרו.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן