פוסטים

תכנון טיול זוגי לתאילנד

תכנון טיול זוגי לתאילנד
הנהלת האתר

הנהלת האתר

תאילנד מככבת מזה שנים רבות ברשימת מוקדי התיירות הפופולריים ביותר בקרב מטיילים מישראל, בהם לא מעט זוגות. ואכן, טיול זוגי לתאילנד נחשב למושא חלומותיהם של רבים, אבל השפע הרב שמציעה ממלכת סיאם למבקריה עשוי להיות מבלבל – היכן ללון, באיזה אטרקציות לבלות וכיצד להתנייד? העצה שלנו – תנו למומחים לעשות בשבילכם את העבודה הקשה.

למה דווקא תאילנד?

תאילנד היא אחת המדינות המתוירות ביותר. היא מושכת אליה מדי שנה עשרות מיליוני מבקרים, בהם לא מעט אורחים מארץ הקודש. היא מציעה אטרקציות ופעילויות למשפחה כולה, המטבח שלה נחשב בעיני רבים לטוב בעולם ואין תחרות למחירים הנמוכים שמאפשרים לכולם ליהנות בה, בהתאם לסגנון החופשה המועדף עליהם. ככזו, היא מתאימה לכל סגנון של חופשה ובמיוחד לזוגות אוהבים שרוצים לשדרג את חווית האירוח, בלי לקחת משכנתא.

טיול בתאילנד לזוג

טיול בתאילנד לזוג הוא חוויה מיוחדת במינה שתאפשר לכם להכיר תרבות שונה וגם אחד את השניה לעומק, תוך מסע מופלא בין נופים עוצרי נשימה, אוכל מטריף חושים, שווקים צבעוניים, אטרקציות נהדרות ומלונות ברמה גבוהה, במחיר מצחיק. כשזה נאמר, על מנת להפיק את המיטב מטיול שכזה, חשוב להבין כי טיול זוגי בבנגקוק לא דומה לתכנון מסלול זוגי בדרום תאילנד וכי אטרקציות זוגיות בצפון תאילנד שונות מהאטרקציות באזור האיים. לפיכך, חשוב לתכנן את הטיול מראש – רק כך תספיקו לראות, לחוות ולטעום את כל מה שחלמתם עליו.

תכנון טיול זוגי לתאילנד – איך עושים את זה?

ניתן לתכנן את הטיול לגמרי לבד, אבל אם אתם רוצים למצות את החוויה (או להיות כמה שיותר קרובים לכך), להכיר מקומות שרק המקומיים מכירים וליהנות מחוויה אותנטית בה תכירו את תאילנד האמיתית, כדאי שתשאירו את נושא תכנון טיול לתאילנד בידי המומחית ציפי בן צבי – טיולים באסיה בהתאמה אישית . ציפי, שהתגוררה בתאילנד במשך 5 שנים וטיילה בה רבות במהלך תקופה זו, היא מומחית לתאילנד ובעלת ניסיון עשיר בארגון טיולים באסיה והמזרח הרחוק באופן כללי. ככזו, היא הדמות המושלמת לתפור עבורכם טיול מדויק, מיוחד וממצה, בדגש על נוחות מקסימלית וזמן איכות זוגי.

טיול בהתאמה אישית – תפירת טיול במידות שלכם

תפירת טיול בהתאמה אישית משמעותה תכנון טיול לתאילנד בהתאם להעדפות האישיות שלכם כזוג, תחומי העניין שלכם, סגנון האירוח המועדף עליכם והתקציב שעומד לרשותכם.

בין אם מדובר במסלול זוגי בדרום תאילנד או טיול זוגי בבנגקוק, ציפי תבנה עבורכם מסלול מדויק ומפורט לפרטי פרטים, בו תזכו להכיר את אחת המדינות המיוחדות ביותר בעולם, בלי לוותר על מוקדי התיירות המפורסמים, פינות חמד נסתרות שרק המקומיים מכירים, מקומות לינה אקסקלוסיביים והפתעות נוספות.

לסיכום, אם אתם רוצים להכיר את תאילנד האמיתית, כדאי שתשאירו למקומיים את מלאכת תכנון החופשה. למרבה השמחה, זה הרבה יותר קל משחשבתם – ציפי, ישראלית תושבת תאילנד לשעבר, תשמח לתכנן עבורכם את הטיול ולהפוך את החלום הסיאמי למציאות.

קרדיט לתמונות FREEPIK

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן