פוסטים

השכרת אופנוע בתאילנד – המלצות וטיפים

השכרת אופנוע בתאילנד – המלצות וטיפים
הנהלת האתר

הנהלת האתר

רגע לפני החופשה החלומית בארץ החיוכים, הטיפ הראשון והחשוב ביותר בנוגע להשכרת אופנוע בתאילנד הוא לא להקל ראש בבחירת מקום ההשכרה. השכרת אופנוע בתאילנד יכולה להפוך בין רגע לעניין קריטי שעלול להשפיע על כל מהלך הטיול, אם נתקלים, חס וחלילה, במצבים לא נעימים כמו תאונה, תקלות, או נזק.  לכן, חשוב לבצע השכרת אופנוע בתאילנד אך ורק במקום אמין, מראש, וכאשר כל פרטי ההשכרה ברורים לשני הצדדים וכתובים מבעוד מועד.

ההמלצה שלנו להשכרת אופנוע בתאילנד הוא בעזרת מנוע חיפוש בשם ״בייקס בוקינג״ שמציע קונספט חדשני בתחום השכרת האופנועים בחו״ל.

במידה ותיבת החיפוש לא פועלת תוכלו להיכנס לאתר של בייקסבוקינג דרך הקישור המופיע כאן

למעשה, עד היום היה די קשה למצוא מנוע חיפוש עם השוואת מחירים להשכרת אופנוע, למרות שבכל תחום אחר הדבר קיים בשפע: החל מרכבים ועד לבתי מלון וטיסות. לכן, שמחנו לגלות את מנוע החיפוש של בייקס בוקינג שהרימו את הכפפה וחוללו מהפכה של ממש בתחום. בעזרת מנוע החיפוש (ששילבנו כאן בעמוד לנוחיותכם), תוכלו למצוא מגוון דרכי התניידות ברכבים דו גלגליים: השכרת קטנוע בתאילנד (אופציה שמשלבת יעילות ומחיר זול), השכרת אופנוע (למי שמעוניין בכלי תחבורה עם ביצועים טובים יותר), השכרת אופניים בתאילנד ואפילו השכרת טרקטורון בתאילנד.

חשוב לציין שאין כאן עמלות על השירות או אותיות קטנות, וגם עבור חברות ההשכרה השימוש בשירות הוא חינמי עד שהן מקבלות הזמנות מהפלטפורמה. כלומר, זהו שירות משתלם גם ללקוחות וגם לחברות ההשכרה.

האם כדאי לשכור אופנוע בתאילנד?

הכבישים בתאילנד מלאים בקטנועים ואופנועים. רכיבה על אופנוע היא דרך ההתניידות המועדפת לא רק על מקומיים אלא גם על תיירים רבים, בין אם במוניות האופנוע ובין אם בנהיגה עצמאית. לכן, נושא השכרת קטנוע בתאילנד הוא אחד מהמדוברים ביותר עבור תיירים שמתכננים חופשה במזרח. השכרת אופנוע בתאילנד הופכת את ההתניידות בטיול לקלילה, מהירה וזולה. גם אם תנסו להתנייד במוניות בלבד, תגלו במהרה שהשכרת אופנוע בתאילנד היא פשוט הדרך הכי נוחה והכי זולה להתנייד במדינה.

איך מזמינים השכרת אופנוע בתאילנד מראש?

כאמור, הזמנה בדקה התשעים היא לא דרך מומלצת להשכרת אופנוע בתאילנד.

לכן, שילבנו כאן בעמוד את מנוע החיפוש של בייקס-בוקינג כדי שתוכלו לחפש ולערוך השוואת מחירים להשכרת אופנוע בתאילנד בעצמכם.

השלב הראשון: בוחרים את תחנת האיסוף

מדינה (Thailand) ואז עיר, במנוע החיפוש של Bikesbokking שתוכלו למצוא כאן בעמוד לנוחיותכם.

ניתן למצוא השכרת אופנוע בתאילנד מראש בערים הבאות: בנגקוק, צ׳אנטבורי, צ׳יאנג ראי, קאו לאק, קון קאן, פטאיה, פוקט ואודיו תאני.

אל תשכחו כמובן לציין את תאריך ושעת האיסוף וההחזרה.

ניתן גם להחזיר את האופנוע בעיר אחרת בלחיצה על “return to another location”.

השלב השני: בחינת ההצעות

בלחיצה על search, יוצגו בפניכם כל ההצעות הרלוונטיות להשכרת אופנוע בתאילנד.

תוכלו לעדכן את פרטי החיפוש ולסנן את התוצאות טוב יותר בלחיצה על “Show search form”. תוכלו, למשל, לבחור בהצגת אופניים, אופנועים, קטנועים או טרקטורונים בלבד.

שימו לב לא לפספס את שני הכפתורים הקטנים אך יעילים מעל לתוצאות החיפוש: ״show on map” כדי לבדוק היכן חברת ההשכרה נמצאת, ו״sort by” כדי לבחור במיון התוצאות לפי הזולה ביותר/המומלצת ביותר.

הנה כמה פרטים שחשוב לבדוק כשבוחרים השכרת אופנוע בתאילנד:

היכן דלפק ההשכרה?

איזה רישיון דרוש?

מהו הגיל המינימלי להשכרת האופנוע?

מהו הפיקדון הדרוש?

מהם תנאי השינוי והביטול?

כל הפרטים האלו מופיעים באופן ברור עוד לפני ההזמנה (פרטים בסיסיים במהלך החיפוש, ופרטים מלאים בלחיצה על ״more info” באופנוע הרלוונטי, שם תוכלו גם להמשיך לשריין את ההזמנה).

השלב השלישי: צפייה בפרטים וביצוע הזמנה

לחיצה על “More info” לצפייה בפרטים המלאים וביצוע ההזמנה, אם רלוונטי.

כדי לשריין את ההזמנה, תתבקשו בדרך כלל לשלם חלק קטן מהסכום הכולל. מדובר בסכום די סימלי. למשל, בהזמנה של 64$, נדרשנו לשלם כ9$ כדי לשריין את ההזמנה.

ההזמנה עצמה כוללת טופס הזמנה קצר. תוכלו להוסיף תוספות באותו העמוד, חלקן ללא עלות (המילה Free תופיע לצידן) וחלקן בתשלום (המחיר יופיע לצד התוספת).

לאחר קבלת אישור ההזמנה, תקבלו ואוצ׳ר. את הואוצ׳ר מציגים בדלפק ההשכרה.

תוכלו לשים לב שתנאי הביטול להשכרת אופנוע בתאילנד במנוע החיפוש כאן בדרך כלל מאוד נוחים.

יתרון נוסף של הזמנה עם בייקסבוקינג הוא שירות הלקוחות של שיסייע לכם במידת הצורך, והתשלום הבטוח דרך הפלטפורמה של האתר.

מה צריך בשביל לנהוג באופנוע בתאילנד?

למרות מה שאולי שמעתם, אם אתם מתכננים נהיגה בתאילנד בכל כלי תחבורה, יש צורך ברישיון מתאים וברישיון נהיגה בינלאומי. כיוון שכל כך פשוט וזול להוציא אחד כזה, מומלץ בהחלט להוציא רישיון נהיגה בינלאומי לחופשה לתאילנד.

רישיון נהיגה בינלאומי תקף בהצגת הרישיון המקורי כמובן. בהשכרת אופנוע בתאילנד מבייקסבוקינג, סוג הרישיון הנדרש מופיע כבר בשלב החיפוש לצד כל השכרה.

ביטוח להשכרת אופנוע בתאילנד

פרט חשוב שכדאי לבדוק לפני שאתם משכירים אופנוע בתאילנד הוא ביטוח הנסיעות. ישנם ביטוחי בריאות לחו״ל שפשוט לא מכסים תאונות שקורות כתוצאה מנהיגה באופנוע. כמו כן, סיבה נוספת לוודא שיש לכם את הרישיון המתאים היא במקרים של בקשת החזר מול חברת הביטוח, שם עלולות לצוץ הבעיות. אם ביטוח הנסיעות לא כולל נסיעות באופנוע, בקשו הרחבה מחברת הביטוח, הוסיפו ביטוח נוסף מחברה אחרת, או בידקו אם חברת ההשכרה מציעה ביטוח כזה בתיאום אישי.

גיל להשכרת אופנוע בתאילנד

הגיל המינימלי להשכרת אופנוע בתאילנד הוא בדרך כלל 18 לאופנועים והקטנועים הפשוטים, אך לאופנועים כבדים יותר הוא עשוי להיות גם 20 ואפילו 25.

בחיפוש בבייקסבוקינג תוכלו לראות את הגיל המינימלי להשכרת אופנוע בתאילנד והשכרת קטנוע בתאילנד עבור כל כלי רכב בנפרד, כבר בתוצאות החיפוש, כך שתוכלו לדעת אם ההשכרה רלוונטית עבורכם.

טיפים להשכרת אופנוע בתאילנד:

  1. חשוב מאוד תמיד לנסוע באופנוע עם קסדה. מומלץ מאוד להשתמש בקסדה שמכסה את כל הראש ולא קסדה פתוחה.
  2. בדקו אם הביטוח שלכם מכסה נהיגה באופנוע, ואם לא, הוסיפו ביטוח כזה או בדקו עם חברת השכרת האופנוע איזה ביטוח הם מציעים.
  3. בדקו את האופנוע בעת ההשכרה וציינו בפני חברת ההשכרה כל פגם מראש. כדאי לצלם את האופנוע בעת האיסוף אם אפשר.
  4. לבשו לבוש מתאים! מלבד הקסדה, ולמרות שחם, אל תתפתו לנהוג באופנוע בתאילנד עם כפכפים ולבוש קצר. השתדלו לנהוג עם נעליים סגורות ולבוש ארוך בעת הנהיגה כדי להגן על עצמכם בכל מצב, ככל האפשר. 
  5. בחרו היכן להזמין השכרת אופנוע בתאילנד בתבונה, לא רק מבחינת חברת ההשכרה אלא גם מבחינת היעד עצמו. האם הכבישים מתאימים לנהג מתחיל? האם השכרת אופנוע ביעד פרקטית ומשתלמת?

חוקי נהיגה בתאילנד

לפני שמזמינים השכרת אופנוע בתאילנד ורגע לפני הנהיגה בארץ זרה, חשוב לוודא שאתם מכירים את כל הכללים והחוקים המקומיים, וכמובן, לציית להם.

בסרטון הבא תוכלו להתרשם מחוויית הרכיבה על אופנוע בתאילנד.

אספנו בשבילכם כמה מהכללים הבסיסיים, אך אלו מהווים רק חלק מחוקי הנהיגה בתאילנד.

הנה כמה מהחוקים הבסיסיים שחשוב לזכור:

תנו זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה, לבשו קסדה, והקפידו לנהוג רק עם כיוון התנועה: אי ציות לכללים אלו כרוך בקנס של כמה אלפי באט. כמובן שנהיגה בשכרות אסורה בהחלט ועלולה לגרור קנס רציני או עונש.

באיזה צד נוהגים בתאילנד?

בתאילנד נוהגים בצד שמאל של הכביש. ההגה ברכבים בתאילנד נמצא בצד הימני.

תמרורים בתאילנד

למרות שכדאי לעבור על רשימת התמרורים לפני שמתחילים השכרת אופנוע בתאילנד, התמרורים החשובים בתאילנד די ברורים גם לתיירים שלא דוברים את השפה.

תמרורי האזהרה

תמרורי האיסורים והאזהרות בשלטי אדום ולבן, תמרורי כחול לבן שמנחים היכן ולמי מותר לנהוג בכביש, תמרורי אזהרה צהובים שבדרך כלל מלווים באיור, ועוד. שימו לב לתמרורים שמציינים את הגבלת המהירות, לעיתים בשלט אדום לבן עם מספר ולעיתים בשלט מפורט יותר עם הגבלת מהירות לכל סוג רכב.

שימו לב שישנם כבישים בתאילנד בהם אסור לנהוג עם אופנוע. כבישי אגרה, למשל, הם בדרך כלל מחוץ לתחום לאופנועים.

טיפ נוסף וחשוב לנהיגה בתאילנד:  הנהיגה בתאילנד עלולה להיות מאוד שונה מזו אליה אתם רגילים. השתדלו תחילה לנהוג ביעדים או בכבישים רגועים יותר בהם אתם מרגישים בנוח. היעזרו בסבלנות, גלו עירנות למה שקורה מסביבכם והיו זהירים במיוחד. המנעו מצפצוף: זה לא נהוג בתאילנד ונחשב לגס רוח. גלו סבלנות ואמפתיה בכביש כדי שתוכלו לעבור את החופשה בשלום וללא בעיות.

מסלולים מומלצים לאופנועים בתאילנד

אם אתם מתכננים השכרת אופנוע בתאילנד, חשוב שתדעו על כמה ממסלולי החובה לרוכבי אופנועים, שכוללים נופים בלתי נשכחים.

מחוז צ’יאנג מאי וטיול אופנועים בלופ מאה הונג סון

מחוז צ’יאנג מאי וצפון תאילנד באופן כללי הם יעדים מרהיבים ואולי הפופולריים ביותר בקרב רוכבי אופנועים בתאילנד. אחד מהמסלולים האהובים ביותר לרוכבי אופנועים בצפון תאילנד הוא לופ מאה הונג סון, שלוקח לפחות ארבעה ימים להשלים, בדרך כלל. רוב המטיילים מתחילים אותו מצ׳יאנג מאי, ממנה ניתן להמשיך בכיוון השעון או ההפך. הלופ עובר ביעדים כמו צ’יאנג דאו, פאי, סופונג, העיירה מאה הונג סון עצמה שנחשבת ליעד מרהיב, ועוד.

לופ נאן

לופ נאן באופנוע מתחיל ונגמר בעיירה נאן, ועובר בין כפרים, מפלים, שמורות טבע ועוד. הוא מעט פחות מוכר מלופ מאה הונג סון, אך אהוב במיוחד על רוכבי אופנועים ולא כדאי לפספס אותו.

טיולי אופנועים בדרום תאילנד

טיולי אופנועים פופולריים בדרום תאילנד יספקו לכם שילוב נפלא של הרפתקאות ורוגע. בפוקט, למשל, יש מגוון טיולי אופנועים מאורגנים אם תרצו לנסוע כחלק מקבוצה מאורגנת. ניתן למצוא טיולי אופנועים בתאילנד מקראבי לפוקט שעוברים בפאנג נה וטיולי אופנועים באיים עצמם, אך מה שבטוח הוא שלא יהיה לכם מחסור ברכיבה עם נוף חלומי לצד קו המים.

טיולי אופנועים בתאילנד משתנים ברמת הקושי, ומתאימים לעיתים להשכרת קטנוע בתאילנד אך לעיתים ידרשו השכרת אופנוע רציני יותר.

השוואת מחירים להשכרת אופנוע בתאילנד

אז כמה עולה השכרת אופנוע בתאילנד, ואיפה ניתן למצוא השכרת קטנוע במחירים הכי זולים? כדי לענות על השאלה החשובה ביותר, נעזרנו במנוע החיפוש של בייקסבוקינג שממוקם כאן בעמוד. אלו העלויות שמצאנו:

בהשוואת מחירים להשכרת קטנוע בפטאיה, המחירים התחילו מכ-20.58$ לשלושה ימים (להונדה קליק), ומכ-48.02$ לשבוע.

המחיר הכי זול להשכרת אופנוע לפטאיה ליום ולשלושה ימים הוא זהה.

מחירי השכרת קטנוע בפוקט לשלושה ימים מתחילים מכ-26.46 (קטנוע הונדה סקופי) ומכ-53.89$ לשבוע.

מחירי השכרת אופנוע בצ׳יאנג ראי מתחילים מכ-6.86$ ליום, ומכ-44.10$ לשבוע (לקטנוע הונדה קליק).

מחירי השכרת קטנוע בבנגקוק מתחילים מכ-7.84$ ליום, ומכ-39.20$ לשבוע לקטנוע יאמהה פינו.

השכרת קטנוע בתאילנד

השכרת קטנוע בתאילנד היא הרבה יותר פרקטית, קלה וזולה מאשר השכרת אופנוע בתאילנד. השכרת קטנוע בתאילנד מאפשרת לכם לנהוג בכלי רכב שהוא הרבה יותר קל לתפעול, והרבה יותר זול לתחזוק. לכן, מבחינת מחירים ומבחינת קושי, אם אתם מחפשים דרך התניידות זולה ופרקטית, כדאי בהחלט לבחור בהשכרת קטנוע לתאילנד.

השכרת אופניים בתאילנד

אין ספק שנהיגה באופנוע היא לא לכל אחד, ומי שמעדיף להתנייד לאט, ברוגע ולשמור על כושר גופני תוך כדי, יעדיף אולי השכרת אופניים בתאילנד במקום. בבייקסבוקינג ניתן למצוא השכרת אופניים בתאילנד ולבצע הזמנה מראש, ובכך לחסוך את החיפושים והשוואות המחירים במהלך החופשה. השירות הוא ללא עמלות למטיילים, ומאפשר לכם לבדוק דירוג, לשריין סוג אופניים מסוים וכול׳.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן