פוסטים

המדריך המלא לביטוח נסיעות במזרח הרחוק

המדריך המלא לביטוח נסיעות במזרח הרחוק
הנהלת האתר

הנהלת האתר

טסים למזרח הרחוק? אל תשכחו להצטייד בפוליסת ביטוח נסיעות מותאמת אישית. המומחים של 'הירשוביץ פתרונות' במדריך מיוחד לקוראי הבלוג

ביטוח נסיעות הוא חובה לכל מטייל. רכישת ביטוח נסיעות למזרח הרחוק היא דרך מצוינת להגן עלינו בטיול המתוכנן שלנו. וכשאנחנו אומרים "עלינו", הכוונה היא כמובן לבריאות שלנו. בנוסף, הוא מספק גם הגנה משמעותית לרכוש שלנו. 

על מנת לקבל את הכיסוי הטוב ביותר, חשוב שתדעו שיש לכם הרבה מה לקרוא בפוליסות ביטוח הנסיעות שמציעות לנו חברות הביטוח.

זה מתחיל בכלל בשאלה האם אתם מבוטחים בכלל. כן, שמעתם נכון. לעתים מטיילים למזרח הרחוק רוכשים ביטוח נסיעות ולמרות זאת כלל לא מבוטחים. הדבר הזה מתרחש כאשר המבוטח אינו עונה לתנאי הסף של הפוליסה והוא "מוחרג" ממנו. חברת הביטוח מעדיפה שלא לבטח נוסעים מסוימים ולעתים חוסר ההכרות עם האותיות הקטנות של הפוליסה משאירה אותנו לבד במזרח הרחוק. ללא שום הגנה.

המקרים הנפוצים ביותר של מטיילים למזרח הרחוק ללא ביטוח רפואי בתוקף הם כאשר הנוסע מבוגר או סובל ממחלה כרונית. הדבר נכון גם לגבי מטיילים שביקרו במיון בחצי השנה האחרונה, מושתלי איברים ואפילו נשים בהריון.

למעשה, חברת הביטוח לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים במזרח הרחוק ולכן מוכנה לבטח את הנוסע רק בהתקיים תנאים מסוימים, או בתשלום פרמיה נוספת המשקפת את הסיכון של המבוטח.

מטיילים מבוגרים, חולים ומושתלי איברים נוטים מהסיבה הזאת לרכוש ביטוח נסיעות רק באמצעות 'הירשוביץ פתרונות', המתמחה בהתאמה אישית של ביטוחי הנסיעות לצרכי המבוטח ולמטרת הטיול. רוכשי ביטוח הנסיעות למזרח הרחוק ב'הירשוביץ פתרונות' נהנים מכיסוי ביטוחי מקיף במיוחד במחיר המשתלם ביותר. 

ביטוח נסיעות מותאם אישית לא נועד רק לחולים ולמבוגרים, אלא לכל אחת ואחד מאיתנו. במזרח הרחוק אנו נגררים לא פעם לאטרקציות שאינן מכוסות בביטוח הנסיעות הסטנדרטי ורק מומחה לביטוח נסיעות מטעם 'הירשוביץ פתרונות' יידע להגיד לנו מה הביטוח המתאים ביותר עבורנו.

הדבר נכון לא רק לגבי הרחביות ביטוחיות כמו ספורט אתגרי באסיה או ביטוח נסיעות לנשים בהריון, אלא גם בכל הנוגע לגובה הכיסוי. דמיינו לכם שביטוח הנסיעות למזרח הרחוק מספק לכם כיסוי לטיפול רפואי – אבל הכיסוי מוגבל לסכום נמוך מעלות הטיפול בפועל. לא חבל?!

רק מומחה ביטוח נסיעות של 'הירשוביץ פתרונות' יידע להתאים את גובה הכיסוי של ביטוח הנסיעות לצרכים האמיתיים של הנסיעה שלכם. על הדרך, הוא גם יוודא שההשתתפות העצמית היא הנמוכה ביותר וגם ישווה את הנתונים מול שאר חברות הביטוח.
אז גם אם חיפשתם טיסות זולות למזרח הרחוק באתר השוואת מחירים כמו "קליק אנד פליי". את ביטוח הנסיעות אל תשוו באינטרנט. החיים שלכם והבריאות שלכם שווים הרבה יותר מעוד בוט חכם ככל שיהיה. בשביל כיסוי מלא במזרח הרחוק אתם חייבים את המומחים. ומומחים בביטוח נסיעות זה 'הירשוביץ פתרונות'.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן