פוסטים

היתרונות בפספורט קארד לנוסעים למזרח הרחוק

היתרונות בפספורט קארד לנוסעים למזרח הרחוק
הנהלת האתר

הנהלת האתר

לא מעט ישראלים, בוודאי צעירים, בוחרים לטוס ולבלות תקופות ארוכות במזרח הרחוק. חלקם עושים זאת מיד אחרי הצבא במסגרת מה שמכונה "הטיול הגדול", אחרים עושים זאת בתקופות אחרות בחייהם, לעיתים אפילו יותר מפעם אחרת.

כל מי שנוסע למזרח הרחוק צריך, בדומה לנסיעות אל מקומות אחרים בעולם, לרכוש ביטוח נסיעות שיאפשר לו לקבל כיסויים עבור הוצאות בגין טיפולים רפואיים שונים. למשל, אם הוא יחלה, יפצע, יעבור תאונה או כל דבר אחר שידרוש טיפול רפואי, אזי שהוא יוכל להשתמש בפוליסה ולקבל החזר כספי על העלויות השונות, בהתאם לתנאים שלה. כך לא יידרש לשלם על הכל מכיסו.

אחת האופציות שעומדות בפני מטיילים למזרח הרחוק, היא לרכוש פספורט קארד וליהנות מביטוח נסיעות מעט שונה, אשר תקף גם במזרח הרחוק. במאמר זה אנחנו נסביר מה זה בדיוק פספורטכארד ואיך משתמשים בו במזרח הרחוק.

מה זה פספורט קארד ואיך הוא עובד?

בשביל להבין איך הוא עובד, צריך להסביר תחילה איך עובד כל ביטוח נסיעות לחו"ל וכל יהיה ניתן להסביר את ההבדל בין פספורטקארד לבין פוליסות אחרות.

בדרך כלל, לפני שאנחנו טסים לחו"ל אנו פונים לסוכנות ביטוח, רוכשים פוליסה ואם חס וחלילה קורה משהו בזמן שהותנו בחו"ל, אז אנחנו משלמים על כך מהכיס שלנו וכשנחזור לארץ, נפנה לחברת הביטוח עם המסמכים הרלוונטיים, הקבלות על התשלומים, ואז נקבל את הכסף בחזרה. זה תהליך שעלול להיות מסורבל, ויתרה מזו, הוא יכול להשפיע על היכולת הכלכלית שלנו להמשיך בטיול (מאחר וביצענו הוצאה כספית משמעותית במהלכה ולא נקבל את הכסף עד שנחזור ארצה).

חברת פספורט קארד לעומת זאת, מציעה לנו שיטה שונה לגמרי. אנחנו יוצרים קשר עם סוכנות ביטוח, רוכשים פוליסה על פי הצרכים שלנו ומקבלים ביחד איתה כרטיס אשראי מטעמה. הכרטיס מאפשר לנו לשלם הוצאות שונות, אנחנו יכולים להטעין אותו בדרכים שונות, וכך אין לנו צורך לשלם מהכיס שלנו עבור הוצאות רפואיות או אחרות שנכללות בפוליסה. כשנחזור ארצה, נוכל למלא את כל הטפסים הרלוונטיים ולראות מה הסטטוס שלנו.

שיטה זו מאפשרת לנו לשלם על כל ההוצאות מבלי שזה ייגרע מתקציב הטיול שלנו, יש לנו אפשרות להמשיך ולטייל במזרח הרחוק ללא שום בעיה, וכל ההתעסקות בפרוצדורות והיבטים בירוקראטיים תיעשה רק אחרי שנחזור ארצה.

איך ביטוח הנסיעות עובד במזרח הרחוק?

הרעיון בעיקרון איננו שונה מיעדים אחרים בעולם. אנחנו יכולים לבצע את כל התהליך אונליין, כולל אפשרות לרכוש פוליסה, לקבל את כרטיס האשראי בשדה התעופה או בכל מקום אחר, ואנחנו כמובן יכולים לשלם בעזרתו בכל מקום.  

חשוב לציין שהעולם כיום מאוד מודרני והשימוש בכרטיס הנטען צפוי לעבוד ללא תקלות מיותרות. הכרטיס הנטען של פספורט קארד צפוי לעבוד בכל מקום שמכבדים כרטיסי ויזה או מסטרקארד.

היתרון בביטוח שהכל גלוי, שקוף ואמין. כלומר, אנחנו יכולים לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורנו, יש מחירון שקוף של פוליסות בסיס וכן של הרחבות רלוונטיות על פי הצרכים שלנו. אנחנו יכולים לרכוש את ההרחבות השונות על פי הצרכים שלנו וכן על פי המקום בו אנחנו נמצאים. למשל, אם הגענו לתאילנד ואנחנו רוצים לעשות קורס צלילה או לצאת לטארק מיוחד, אז יש לנו אפשרות לרכוש אונליין הרחבה רלוונטית לשם כך.

לסיכום, טיול במזרח יכול ליצור חוויות טובות שלא נשכח לכל החיים, עם זאת עדיין ישנם סיכונים רבים למטיילים באזור ומומלץ לשקול רכישת ביטוח נסיעות איכותי וטוב.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן