פוסטים

מזג האוויר ביפן ועונה מומלצת לחופשה

מזג האוויר ביפן ועונה מומלצת לחופשה
הנהלת האתר

הנהלת האתר

אם אתם מתכננים חופשה בארץ השמש העולה, ותוהים מתי כדאי לטוס ליפן, קחו בחשבון, שהתשובה תלויה באופי הטיול ובסוג הפעילויות שאתם מתכוונים לשלב בו. כאן תוכלו למצוא מידע על מזג האוויר ביפן, על רמות המחירים לאורך השנה ועל אירועים שמתקיימים במדינה מדי שנה, כך שתוכלו להחליט מהי העונה המומלצת לחופשה ביפן עבורכם.

יפן היא מדינת איים במזרח אסיה, המורכבת מארבעה איים מרכזיים ומאות איים קטנים יותר.

מזג האוויר ביפן הוא יבשתי לח בצפון, ואופייני לאקלים טרופי בדרום. האקלים ברוב המדינה הוא סובטרופי גשום. בשל המבנה הייחודי של יפן, באזורים שונים במדינה שורר מזג אוויר שונה. אם אתם רוצים לדעת מתי כדאי לטוס ליפן, חשוב לברר את התנאים הספציפיים באזור שאליו אתם מתכוונים להגיע.

עוד המלצות חשובות למטיילים ביפן

לקראת טיול ביפן תצטרכו לאתר ולרכוש כרטיסי טיסה ליפן. ההמלצה שלנו היא להשתמש במערכת יעילה ומוכרת המבצעת השוואת מחירי טיסות דרכה תוכלו למצוא כרטיסי טיסה ליפן במחירים משתלמים ולבצע ישירות את הרכישה. גם במהלך הטיול יתכן ותרצו להשתמש באופציה של טיסות פנים ביפן. במדריך שלנו מופיע מידע על שדות תעופה ביפן שמשרתים טיסות פנימיות, קווי טיסות פנים ביפן ויעדים שונים שהדרך הנוחה ביותר להגיע אליהם היא בעזרת טיסות פנים.

נושא נוסף שחשוב לדאוג לו לקראת הטיסה הוא ביטוח נסיעות ליפן. אתם מוזמנים לאתר את העסקה המתאימה ביותר עבורכם בעזרת המערכות המופיעות במדריך שלנו, ולהיעזר בטיפים לבחירת ביטוח נוסעים ליפן במחירים זולים ובאיכות טובה.

אם אתם מתכננים לבלות במהלך הטיול ביפן חלק גדול מזמנכם בערים גדולות, כמו אוסקה, או טוקיו, סביר להניח שתרצו ללמוד על תחבורה ציבורית ביפן – אוטובוסים ביפן, רכבות ביפן, מעבורות ביפן ועוד. קחו בחשבון, שלנסיעות בינעירוניות ארוכות, יתכן שתעדיפו את האופציה של השכרת רכב ביפן.

רוב הטיולים ביפן כוללים לפחות לילה או שניים בבירה, טוקיו. במדריכים שלנו בנושא מלונות מומלצים בטוקיו ומלונות זולים בטוקיו והוסטלים בטוקיו תוכלו למצוא רשימות לש מקומות אירוח בטוקיו בסגנונות וברמות דירוג מגוונים, שחוות הדעת שקיבלו ממבקרים ששהו בהם היו חיוביות והציונים שהעניקו להם הם גבוהים במיוחד.

כפי שבוודאי ידוע לכם, טיול ביפן, שהיא מהמדינות היקרות בעולם, עלול להיות עסק לא זול. אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך שלנו בנושא כסף ביפן, ולפני שאתם מצטיידים בין יפני לקראת הטיול, להכיר את האופציה של הזמנת ין יפני לנתב"ג – אופציה משתלמת ונוחה, שיכולה לחסוך לכם זמן וכסף.

עוד עניין שאנחנו ממליצים לטפל בו לפני הטיול ליפן הוא רכישת סים ליפן או eSim ליפן מחברה אמינה, שמציעה גם חבילות גלישה מותאמות לתיירים. במדריך שלנו תמצאו מספר חברות כאלה.

אם אתם רוצים לוותר על תכנון הטיול באופן עצמאי ומעדיפים לצאת לטיול מאורגן ביפן, קראו את המדריך שלנו בנושא, שבו ניתן לקרוא על חברות מומלצות המציעות טיולים מאורגנים לחו"ל.

במדריך בנושא אוכל ביפן תמצאו את כל המידע הדרוש לתכנון טיול קולינרי ביפן: אטרקציות קולינריות מומלצות ביפן, שמירה על כשרות ביפן, אוכל יפני לטבעונים וצמחונים ועוד. אם אתם מתכוונים לחקור את הקולינריה היפנית בבירה, טוקיו, אתם מוזמנים לקרוא גם את המדריך הספציפי בנושא אוכל בטוקיו.

כלי שימושי שתוכלו להיעזר בו על מנת לתכנן טיול ביפן בצורה נוחה הוא מפת יפן בעברית למטייל הישראלי.

אם אתם מתכננים טיול משפחתי ביפן, אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך המלא ליפן עם ילדים, בו תמצאו פעילויות ואטרקציות ייעודיות למשפחות עם ילדים.

ביפן יש ארבע עונות מובהקות, ומזג האוויר ביפן משתנה בין עונה לעונה, אם כי, כאמור, בכל אזור גיאוגרפי, מתקיימים תנאי אקלים שונים ביחס לאזורים אחרים.

עונה מומלצת לחופשה ביפן

חופשה ביפן יכולה לכלול טיולים בערים הגדולות, טיולי סקי, ביקורים בפארקי שעשועים לכל המשפחה, כמו יוניברסל או דיסנילנד טוקיו, טיולים בטבע ועוד. כדי לקבוע מה העונה המומלצת לחופשה ביפן, צריך להחליט, בשלב ראשון, מה אופי החופשה ומה סוג הפעילות שאתם מעוניינים לשלב בה.

באופן כללי, אפשר לומר, שהעונות המומלצות לחופשה ביפן הן האביב והסתיו, אז מזג האוויר ביפן מתון יחסית לקיץ ולחורף. עונות המעבר ביפן מתאפיינות בטבע מרהיב, ובמזג אוויר נוח יחסית, שמאפשר להסתובב בנוחות באוויר הפתוח.

עם זאת, גם הקיץ והחורף ביפן יכולים להתאים לחופשה בלתי נשכחת במדינה המיוחדת, כשבכל חודש ובכל אזור גיאוגרפי, יש יתרונות וחסרונות.

עונה מומלצת ליפן – ערים מרכזיות

מה העונה המומלצת לחופשה בטוקיו?

כל עונה יכולה להיות עונה מומלצת לטוקיו, אבל עונות המעבר בטוקיו מתאימות במיוחד לבילוי ברחובות ובטבע באזור.

אחת האטרקציות העיקריות למבקרים ביפן היא פריחת הדובדבן, שמתרחשת בכל אזור במדינה במועדים שונים במקצת. פריחת הדובדבן בטוקיו בדרך כלל מתרחשת בסוף מרץ או בתחילת אפריל. כאמור, האביב הוא ממילא עונה מומלצת לחופשה בטוקיו, כך שתוכלו לתזמן את החופשה לתקופה שבה העיר מתקשטת בפריחה המרהיבה של עצי הדובדבן.

הקיץ בטוקיו חם וגשום מאוד, ומדובר בעונת התיירות, כך שרמת המחירים בעיר (היקרה ממילא) גבוהה ביחס לתקופות אחרות. לכן, הקיץ עשוי להיות עונה פחות מומלצת לחופשה בטוקיו.

גם החורף בטוקיו נחשב לעונה פחות מומלצת לחופשה, בשל הקור הכבד (בינואר, למשל, שהוא החודש הקר בשנה, הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 2-12 מעלות צלזיוס). עם זאת, לא מדובר בקור קיצוני, והטמפרטורה בעיר כמעט לא יורדת אל מתחת לאפס, כך שאם אתם אוהבים חורף, ומוכנים להגיע לעיר בתקופה שבה מזג האוויר בטוקיו קר, יתכן שהחורף יכול להיות עבורכם עונה מומלצת לחופשה, בזכות הצפיפות הנמוכה והמחירים הזולים יחסית.

מה העונה המומלצת לחופשה באוסקה?

בדומה להמלצה הכללית שלנו בנוגע לחופשה ביפן, גם כשמחפשים את העונה המומלצת לאוסקה, התשובה לרוב תהיה: עונות המעבר, כשהחודשים המומלצים לאוסקה הם אפריל ומאי האביביים וספטמבר ואוקטובר הסתוויים.

החורף באוסקה קר מאוד (בין 2-10 מעלות צלזיוס), אבל ביחס ליעדים אחרים ביפן, מדובר בחורף נוח למדי, עם סיכוי נמוך מאוד לטמפרטורות מתחת לאפס, וכתוצאה מכך, גם סיכוי נמוך לשלג, שגם כאשר הוא יורד, מגיע בכמויות קטנות. לכן, לחובבי הקור, החורף יכול להיות עונה מומלצת לאוסקה, בזכות מיעוט התיירים והמחירים הנוחים.

מזג האוויר באוסקה בקיץ חם (בשיא החום הטמפרטורות עשויות להגיע לכ-36 מעלות צלזיוס), ומכיוון שמדובר בעונה עמוסה בתיירים המגיעים ליפן, מדובר בעונה פחות מתאימה לאוסקה.

עונה מומלצת לחופשה ביפן לפי אטרקציות ופעילויות

על מנת לעזור לכם להחליט מה הזמן המומלץ ליפן עבורכם, ריכזנו כאן מספר יעדים בולטים ביפן, שאולי תרצו לשלב בחופשה, עם התייחסות לעונה המתאימה ביותר ליהנות מהם:

מה הזמן המומלץ לדיסנילנד טוקיו?

בעיקרון, כל זמן הוא מומלץ לדיסנילנד טוקיו. המקום מותאם לבילוי כמעט בכל מועד במהלך השנה, כך שאם שאלתם את עצמכם מתי כדאי לטוס ליפן על מנת לבקר בדיסנילנד טוקיו, התשובה העקרונית היא: מתי שתחליטו. עם זאת, כדאי לדעת, שמזג האוויר בטוקיו בקיץ הוא חם מאוד, ולכן יתכן שיהיה לכם נעים יותר לבלות יום בפארק השעשועים הקסום באחת מעונות המעבר, כאשר מזג האוויר ביפן מתון יותר ומתאים יותר לבילוי בחוץ. בלי קשר לעונה בה אתם מגיעים לדיסנילד טוקיו, כדאי להזמין כרטיסים לאמצע השבוע, ולא לסופי שבוע או חגים, ומומלץ להגיע למקום מוקדם בבוקר, לפני שהוא מתמלא בהמוני מבקרים.

מה הזמן המומלץ לסקי ביפן?

ביפן פועלים למעלה מ-450 אתרי סקי, שמושכים אליהם גולשים מכל רחבי העולם. אם אתם חובבי סקי, ואתם רוצים לדעת מתי מומלץ לעשות סקי ביפן, כדאי שתדעו, שעונת הסקי ביפן נפתחת בדרך כלל בתחילת דצמבר, ובאתרים מסוימים מתאפשרת גלישה כבר בנובמבר. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון, שגם באתרים המתחילים לפעול מוקדם יותר, חלק מהמדרונות אינם מוכנים לפעילות לפני דצמבר, כך שאם אתם מתכננים לגלוש, עדיף להמתין כמה שבועות. אם אתם רוצים רק להתרשם מהנוף הלבן ולשחק בשלג, אפשר למצוא אתרים שיספקו לכם את האפשרות הזו כבר בנובמבר.

באופן טבעי, הזמן שבו רוב חובבי הסקי מגיעים לחופשת סקי ביפן, הוא במהלך חופשת חג המולד, בסוף דצמבר. מכיוון שמדובר בתקופה שבה הביקוש באתרי הסקי ביפן גבוה, צריך לקחת בחשבון שהמחירים גבוהים מהרגיל, וחשוב לשריין מקומות מראש. תקופה נוספת שבה חופשת סקי ביפן היא פופולרית במיוחד היא סביב חגיגות השנה הסינית החדשה.

מי שמעוניין בחופשת סקי ביפן במחירים נוחים יחסית, יכול לנסות לקבוע אותה במהלך חודש מרץ, לקראת סיום עונת הסקי ביפן בתחילת חודש אפריל.

מתי מומלץ לראות את פריחת הדובדבן ביפן?

עץ דובדבן פורח הוא אחד הסמלים המזוהים ביותר עם יפן, והפריחה הקצרה והמרהיבה שלו מסמלת עבור המקומיים התחדשות ותקווה. לכן תיירים רבים מבקשים להגיע ליפן במועד שיאפשר להם לתעד את המראה הקסום במהלך החופשה ביפן.

בדרך כלל, שיא פריחת הדובדבן הוא בין סוף מרץ לתחילת אפריל, אבל בכל מקום ובכל שנה, המועד המדויק עשוי להשתנות מעט. אם אתם מתכוונים לשהות באביב בעיר סאפורו, למשל, דעו ששיא פריחת הדובדבן מגיע בה לרוב רק לקראת סוף אפריל.

לכן, התשובה על השאלה: מתי פריחת הדובדבן ביפן? עשויה להשתנות מאזור לאזור, ומכיוון שמדובר בתקופה קצרה מאוד, חשוב לבדוק מראש מתי פריחת הדובדבן מגיעה לשיאה באזור שבו אתם מעוניינים לנפוש, על מנת שתתזמנו את הגעתכם לזמן הנכון.

זמן מומלץ לטיול בהר פוג'י

עוד אחד מסמליה המוכרים של יפן הוא ההר הגבוה ביותר במדינת האיים – הר פוג'י המלכותי.

אם אתם מעוניינים לצפות בהר ולצלם אותו במלוא תפארתו, אחת התקופות בשנה בהן הר פוג'י נראה יפה במיוחד, היא מסוף אוקטובר עד תחילת נובמבר, כאשר הפסגה המושלגת מופיעה על רקע צבעי השלכת בסתיו, שהוא, כאמור, אחת העונות המומלצות לחופשה ביפן. תקופה נוספת שבה ההר פוטוגני במיוחד היא האביב, במהלך ימי פריחת הדובדבן. גם החורף ביפן הוא הזדמנות טובה לצלם את הר פוג'י, אז הראות באזור היא הטובה ביותר.

לעומת זאת, אם אתם מתכננים לטפס על הר פוג'י, הזמן המומלץ עבורכם הוא במהלך חודשי הקיץ ותחילת הסתיו, מתחילת יולי עד אמצע ספטמבר.

עונות השנה ביפן

כאמור, ביפן יש ארבע עונות מובהקות, שמזג האוויר בכל אחת מהן שונה באופן משמעותי לעומת האחרות. בכל אזור במדינה תנאי מזג האוויר בכל עונה ועונה מעט שונים.

מזג האוויר ביפן בחורף

מזג האוויר בחורף ביפן הוא קר מאוד, ובאזורים מסוימים אפילו קפוא. עם זאת, מי שלא נרתע מטמפרטורות נמוכות, בהחלט יכול לסמוך על היפנים שממשיכים לעבוד בכל מזג אוויר, ולהעניק שירות יעיל ואיכותי לתיירים המגיעים לחופשת חורף ביפן.

לחופשת חורף ביפן יש יתרונות לא מבוטלים: קודם כל, מכיוון שמדובר בעונה עם מעט תיירים יחסית (מלבד בתקופת חג המולד וחגיגות סוף השנה האזרחית), המחירים זולים יותר מאשר בעונות אחרות. בנוסף, המראה של יפן בחורף הוא עוצר נשימה, במיוחד אם מגיעים לאזורים הכפריים, עם המבנים המסורתיים המכוסים בשלג. החורף ביפן מציע גם אטרקציות נפלאות לתיירים, כמו למשל, בילוי באתרי הסקי המעולים של יפן (בין אם מתכוונים לגלוש במדרונות הלבנים ובין אם מגיעים סתם לבלות בשלג), טבילה במעיינות חמים (באונסנים) כשבחוץ הטמפרטורות קפואות, או השתתפות באחד מפסטיבלי החורף המיוחדים שנערכים ברחבי המדינה. אם תבחרו להגיע ליפן בחורף, מומלץ לשלב בתוכניות שלכם ביקור בפארק הקופים ג'יגוקודאני, שאחת האטרקציות בו הוא צפייה בקופים הטובלים במעיינות החמים כשהם מוקפים בשלג.

מזג האוויר בטוקיו בחורף הוא יבש בדרך כלל, עם טמפרטורות נמוכות מאוד (2-10 מעלות צלזיוס). החורף באוסקה לא שונה בהרבה מהחורף בטוקיו, מבחינת תנאי מזג האוויר. אם אתם מתכננים להגיע לאי הצפוני ביותר ביפן בחורף, הוקאידו, צפוי לכם מזג אוויר הרבה יותר קר ומאתגר, עם טמפרטורות ממוצעות מתחת לאפס (בעיר סאפורו מעט מתחת לאפס, ובמקומות אחרים באי אפילו קר יותר).

מזג האוויר ביפן באביב

כאמור, אחת העונות המומלצות ליפן היא האביב. מזג האוויר ביפן באביב הוא נוח ונעים מאוד, כשהחודשים המומלצים ביותר הם אפריל או מאי.

במרץ, החודש הראשון של האביב ביפן, מזג האוויר עדיין קר למדי, ואפילו חורפי. מאפריל, מזג האוויר ביפן הוא מתון ונעים יותר, ומאפשר לקיים טיולים באוויר הפתוח בתנאים נהדרים. גם תקופת פריחת הדובדבן ביפן, שאורכת כשבוע, מתרחשת באביב – לרוב לקראת סוף מרץ או בתחילת אפריל, וביעדים מסוימים באמצע אפריל.

באביב ביפן חל "השבוע המוזהב" (Golden Week), לרוב מסוף אפריל עד תחילת מאי, שבמהלכו חוגגים היפנים מספר חגים לאומיים. בשבוע המוזהב ביפן הביקוש למלונות ולטיסות עולה, ואתו גם המחירים, אך החגיגות המסורתיות המרהיבות יכולות להפוך את ההשקעה למשתלמת.

מזג האוויר ביפן בקיץ

הקיץ ביפן חם ולח מאוד, וחודשי הקיץ ביפן – יוני-אוגוסט – הם גם החודשים הגשומים ביותר בשנה. מזג האוויר בטוקיו, למשל, בחודשים יולי ואוגוסט מתאפיין בטמפרטורות שנעות בין 26-33 מעלות צלזיוס. אם אתם רוצים לצאת לחופשה ביפן בקיץ, שווה לשקול בילוי באזורים קצת פחות מוכרים ביפן, כמו למשל האי מיאקו או חוף ג'ודוגאהמה.

במהלך הקיץ מתחילה גם עונת הטייפונים ביפן. לרוב, אין סיבה לחשוש, משום שרוב היעדים התיירותיים לא אמורים לסבול מפגיעה קשה מסופת טייפון, אבל חשוב לעקוב אחר תחזית מזג האוויר ביפן סמוך למועד החופשה, ולהכין תוכניות חלופיות למקרה של תנאים קיצוניים, שיחייבו שינוי בתוכניות.

מזג האוויר ביפן בסתיו

מזג אוויר ביפן בסתיו הוא מתון ונוח, ולכן זוהי גם אחת העונות המומלצות לחופשה ביפן. חופשת סתיו ביפן מתאימה במיוחד לטיולים בערים הגדולות ובסביבותיהן. למי שמעדיף טמפרטורות גבוהות, שווה לשקול להגיע ליפן בספטמבר, שהוא חודש קיצי למדי. עם זאת, קחו בחשבון, שחודש זה הוא עדיין חלק מעונת הטייפונים ביפן, ובאזורים מסוימים, צריך להיערך לאפשרות של סופה. מזג האוויר באוסקה ובטוקיו מתחיל להיות חורפי יותר במהלך חודש אוקטובר, שבו הטמפרטורות צונחות לעומת החודש הקודם. אחת החוויות המקסימות שהסתיו ביפן מציע למבקרים במדינה הוא צבעי השלכת המרהיבים שצובעים את הערים והשטחים הפתוחים.

עונת הטייפונים ביפן

עונת הטייפונים ביפן נמשכת מחודש מאי עד אוקטובר, ומגיעה לשיאה בחודשים אוגוסט וספטמבר. אם אתם מתכוונים לטוס ליפן במהלך עונת הטייפונים, כדאי לעקוב אחר תחזית מזג האוויר, ולוודא שהיעדים שבהם אתם עתידים לבקר לא צפויים להיפגע באופן קשה. לרוב, אין סיבה לחשש משיבוש החופשה בשל טייפונים, אבל כדאי להיערך מראש לאופציה שבה יהיה צורך לשנות תוכניות בשל תנאי מזג האוויר.

חגיגות ופסטיבלים ביפן

מלבד מזג האוויר ביפן, יש עוד גורמים שמשפיעים על ההחלטה מתי כדאי לטוס ליפן, כמו למשל, השתתפות באחד מאלפי הפסטיבלים ("מאצורי") הנערכים ברחבי יפן מדי שנה. בין אם אתם מעוניינים להשתתף באירוע ספציפי ולקבוע את החופשה בהתאם למועדו, ובין אם אתם רוצים לשלב בחופשה פסטיבל שמתקיים במועדים שכבר בחרתם, מומלץ מאוד לחפש ברשת מידע על האירועים והפסטיבלים שמתקיימים ביפן ביעדים ובמועדים הרלוונטיים לכם.

הנה מספר דוגמאות לפסטיבלים ביפן, שכדאי לא להחמיץ, אם אתם מגיעים אליה במועד הנכון:

פסטיבל רוק פוג'י Fuji Rock Festival – יולי

פסטיבל פוג'י רוק הוא מפסטיבלי המוזיקה הידועים ביפן ובעולם כולו. הפסטיבל נערך מדי חודש יולי באתר הסקי נאבה. הפסטיבל, שנערך מדי שנה מאז שנת 1997, נמשך שלושה ימים, והוא מושך אליו אלפי מבקרים מכל רחבי העולם. במסגרת פסטיבל פוג'י מתקיימות הופעות של אומנים בינלאומיים מובילים (בפוג'י רוק 2022 התארחו בפסטיבל האלסי, ומפייר וויקנד וג'ק ווייט) ושל אומנים מקומיים.

פסטיבל גיון Gion Matsuri – יולי

פסטיבל גיון הוא אחד הפסטיבלים החשובים ביותר ביפן, והוא נערך מדי שנה בעיר קיוטו. הפסטיבל כולל מגוון אירועים וטקסים מסורתיים: תהלוכות, מופעי מוזיקה וריקודים ועוד. ב-17 ביולי הפסטיבל מגיע לשיאו, עם מספר תהלוכות מרהיבות הנמשכות על פני מספר קילומטרים.

פסטיבל השלג בסאפורו Sapporo Snow Festival – פברואר

פסטיבל השלג, שנמשך שבוע, נערך בעיר הבירה של האי הוקאידו, סאפורו, ומושך אליו מדי שנה אלפי מבקרים מכל רחבי העולם. הפסטיבל מתקיים בשלושה מוקדים בסאפורו ובסביבתה. המוקד המרכזי של הפסטיבל הוא פארק אודורי. במסגרת הפסטיבל המשתתפים מתחרים ביניהם בבניית פסלים בקרח ובשלג.

מזג האוויר ביפן לפי חודשים

JAPAN WEATHER

מזג האוויר ביפן בינואר

ינואר ביפן הוא החודש הקר בשנה, ומתאפיין בטמפרטורות נמוכות מאוד וביובש. ביעדים רבים, ובמיוחד בהוקאידו, צפוי לרדת שלג.

מזג האוויר בטוקיו בינואר: טמפרטורות בין כ-2 לכ-9 מעלות צזליוס (לעתים הטמפ' יורדות מתחת לאפס). יש סיכוי למעט שלג ולכמות מועטה של גשם.

מזג האוויר באוסקה בינואר: טמפרטורות בין כ-2 לכ-9 מעלות צלזיוס, וסיכוי למספר ימי גשם ושלג.

מזג האוויר ביפן בפברואר

גם פברואר ביפן קר מאוד.

מזג האוויר בטוקיו בפברואר: טמפרטורות ממוצעות בין כ-3 לכ-8 מעלות, עם מעט שלג ומספר ימים גשומים במהלך החודש. לקראת סוף פברואר צפויה עליה מסוימת בטמפרטורות.

מזג האוויר באוסקה בפברואר: טמפרטורות בין כ-2 מעלות צלזיוס לכ-10 מעלות צלזיוס בממוצע, וסיכוי למספר ימי גשם ושלג.

מזג האוויר ביפן במרץ

מזג האוויר במרץ ביפן מתחיל להתחמם, אך עדיין צפויים ימים קרים.

מזג האוויר בטוקיו במרץ: קור מתון, עם טמפרטורות של כ-4-14 מעלות צלזיוס. בטוקיו במרץ יש כעשרה ימי גשם בממוצע ויתכן מעט שלג.

מזג האוויר באוסקה במרץ: קריר, עם טמפרטורות בין 7-15 מעלות צלזיוס, וכמה ימי גשם.

מזג האוויר ביפן באפריל

מזג האוויר באפריל ביפן מתאפיין בהפכפכות בין ימים קרירים לחמימים. הלילות לרוב קרים, אך בימים מזג אוויר מתון יחסית, והטבע מלבלב.

מזג האוויר בטוקיו באפריל: האביב בעיצומו, עם טמפרטורות ממוצעות של 10-20 מעלות צלזיוס, וכעשרה ימים גשומים בממוצע.

מזג האוויר באוסקה באפריל: נעים ונוח. במחצית השנייה של החודש מורגשת התחממות ניכרת. הטמפרטורות הממוצעות הן 10-20 מעלות צלזיוס, וצפויים כעשרה ימי גשם.

מזג האוויר ביפן במאי

מזג האוויר ביפן במאי הוא חמים ונעים.

מזג האוויר בטוקיו במאי: חמים במהלך היום וקריר בלילה, עם כ-10 ימי גשם.

מזג האוויר באוסקה במאי: חמים ביום וקריר בלילה, עם כעשרה ימים גשומים.

מזג האוויר ביפן ביוני

יוני ביפן הוא החודש הראשון של הקיץ. מזג אוויר ביפן ביוני חם ולח, והעונה הגשומה מתחילה.

מזג האוויר בטוקיו ביוני: חם (20-30 מעלות צלזיוס) עם כ-13 ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביוני באוסקה: חם ביום, אך הלילות עדיין קרירים. 18-27 מעלות צלזיוס, עם כעשרה ימי גשם.

מזג האוויר ביפן ביולי

יולי ביפן הוא חם, לח וגשום מאוד.

מזג האוויר בטוקיו ביולי: 25-33 מעלות צלזיוס, וכ-13 ימי גשם.

מזג האוויר באוסקה ביולי: חם מאוד. במהלך היום הטמפרטורות מטפסות עד לכ-35 מעלות צלזיוס, וצפויים כ-11 ימי גשם.

מזג האוויר ביפן באוגוסט

מזג האוויר ביפן באוגוסט אופייני לקיץ ביפן: חם, לח וגשום.

מזג האוויר בטוקיו באוגוסט: 24-33 מעלות צלזיוס, וכ-17 ימי גשם.

מזג האוויר באוסקה באוגוסט: 28-35 מעלות צלזיוס וכ-7 ימי גשם.

מזג האוויר ביפן בספטמבר

ספטמבר ביפן נפתח במזג אוויר חם ולח, אך לקראת סוף החודש החום והלחות מתמתנים מעט. יש עדיין סיכוי לטייפונים.

מזג האוויר בטוקיו בספטמבר: 20-30 מעלות צלזיוס, עם כעשרה ימים גשומים.

גם באוסקה בספטמבר: 24-32 מעלות צלזיוס, עם כעשרה ימי גשם בממוצע.

מזג האוויר ביפן באוקטובר

מזג האוויר ביפן באוקטובר הופך נעים ונוח יותר.

מזג האוויר בטוקיו באוקטובר: 15-20 מעלות צלזיוס, אך עדיין צפוי לא מעט גשם.

מזג האוויר באוסקה באוקטובר: 15-23 מעלות צלזיוס, ומספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביפן בנובמבר

בנובמבר מזג האוויר ביפן די קר, ועדיין גשום. הטמפרטורות הממוצעות נעות בין כ-10 ל-19 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר באוסקה בנובמבר: 10-20 מעלות צלזיוס, יש סיכוי לכמה ימי גשם.

מזג האוויר ביפן בדצמבר

מזג האוויר ביפן בדצמבר הוא חורפי וקר.

מזג האוויר בטוקיו בדצמבר: קר מאוד – 2-12 מעלות צלזיוס, וכעשרה ימי גשם.

מזג האוויר באוסקה בדצמבר: קר מאוד – 3-10 מעלות צלזיוס – וקיים סיכוי לכמה ימי גשם בודדים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן