פוסטים

פספורט קארד לתרמילאים במזרח הרחוק

פספורט קארד לתרמילאים במזרח הרחוק
הנהלת האתר

הנהלת האתר

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לתרמילאים במזרח הרחוק? כמה עולה ביטוח נסיעות למזרח הרחוק? האם יש איזושהי חובה לעשות את הביטוח, או שהוא רק מומלץ? – בואו נדבר על זה. 

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לתרמילאים?

בין אם עבור ישראלים או תיירים מכל קצוות תבל, המזרח הרחוק הוא אזור סופר מרתק ומגוון בנופים שלו ובסוגי הפעילויות בו, אך באזור הזה יש גם לא מעט סיכונים בריאותיים וכלכליים. בתוך כך, ביטוח נסיעות לתרמילאים במזרח הרחוק נדרש מכיוון שהם חשופים לסיכונים רבים ושונים, כגון:

  • מחלות זיהומיות: המזרח הרחוק הוא מקור בלתי מבוטל למחלות זיהומיות רבות, כגון מלריה, קדחת, צהבת ועוד.
  • תאונות: תרמילאים רבים לוקחים חלק בפעילויות אקסטרים ואטרקציות שונות כגון טיפוס הרים, טיולי ג'יפים, צלילה, ועוד, אך אפילו בעייתי מכך, חלק מהתרמילאים אפילו רוכבים על אופנועים בתאילנד ללא רישיון. זכרו, אין על כך ביטוח אם חלילה נפצעים! 

מה מכסה ביטוח נסיעות למזרח הרחוק?

בין אם רוכשים פספורט קארד לתרמילאים או ביטוח נסיעות לתרמילאים דרך חברות ביטוח שונות, רוב הפוליסות יכללו כיסוי במקרה של ביטול נסיעה וביטול טיסות. בקטגוריה הזאת, בד"כ תהיה לכם גם אופציית הרחבה של כיסוי ביטול בתי מלון, כמו גם כיסוי איבוד כבודה. נוסף על כך, ביטוח נסיעות למזרח הרחוק תמיד יכלול גם כיסוי של מצבים בריאותיים שונים לרבות אשפוז, ניתוחים, תרופות ועוד. עם זאת, יש לשים לב לכך שכל חברת ביטוח מציעה גובה כיסוי שונה. חברות הביטוח ה"רציניות" בד"כ יציעו לכם כיסוי רפואי של עד כ-3 – 5 מיליון ₪. 

כמה עולה ביטוח נסיעות לתרמילאים במזרח הרחוק?

מחיר ביטוח נסיעות לתרמילאים במזרח הרחוק משתנה בהתאם לכל מיני היבטים שונים הקשורים לאופי וסוג הטיול שלכם, כגון:

  • גיל: ככלל, מבוטחים צעירים בד"כ משלמים פחות מאשר מבוטחים מבוגרים.
  • משך הנסיעה: מטבע הדברים, ביטוח לנסיעה ארוכה יותר יקר מביטוח לנסיעה קצרה.
  • מדינות היעד: בעוד שישנן מדינות מסוכנות יותר מאחרות, מחיר הביטוח ישתנה בהתאם. 
  • היקף הכיסוי: יש לקחת בחשבון הוספת הרחבות, מה שעשוי להשליך רבות על המחיר. 

לאחר שהבנו את הפקטורים בקביעת מחיר הביטוח, נציין שבאופן כללי, מחיר ביטוח נסיעות לתרמילאים במזרח הרחוק מתחיל בכ-20 – 35 ש"ח ליום.

לסיכום, כיצד לרכוש ביטוח נסיעות למזרח הרחוק?

כפי שכבר הזכרנו כאן לעיל, מחירי ביטוח נסיעות משתנים בין חברת ביטוח אחת לשנייה. לכן, חשוב להשוות מחירים, מה שיאפשר לכם למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, וכמובן, במחיר המשתלם ביותר. בין אם אתם צריכים פספורט קארד לתרמילאים או ביטוח מסוג אחר, השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל תהיה הצעד הראשון שתצטרכו לנקוט בו. עם מחקר שוק קצר שמספק לכם 2 -3 הצעות מחירים, תוכלו למצוא את הפוליסה הנכונה במחיר הנכון. 

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן