פוסטים

מזה סים דיגיטלי ומה היתרונות?

מזה סים דיגיטלי ומה היתרונות?
הנהלת האתר

הנהלת האתר

שמעתם על סים דיגיטלי, או על eSIM, ואתם לא ממש מבינים על מה מדובר? זה הזמן לשנות את זה, ולהנות מהיתרונות הרבים של קישוריות ללא צורך בכרטיס סים פיזי.

סים דיגיטלי הוא כרטיס SIM שמוטבע בתוך מכשיר נייד. שלא כמו כרטיס SIM מסורתי, הוא מובנים במכשיר וניתן להפעלה אלקטרונית. טכנולוגיה חדשנית זו מציעה רמה חדשה של גמישות ונוחות עבור משתמשי מכשירים ניידים, בעיקר בחוץ לארץ.

חפשו הטבות לטיסות שכוללות הנחות על סים דיגיטלי, ותוכלו לשפר מאוד את החוויה שלכם במהלך חופשה.

מעבר חלק בין ספקים

אחד היתרונות המרכזיים של eSIM הוא היכולת לעבור בין ספקים בקלות. בחו"ל, אפשר פשוט לעבור לספקים מקומיים ולמצוא את התעריפים הטובים יבותר ללא הצורך להחליף כרטיסי SIM פיזית. למעשה, ניתן לבחור ספק שרלבנטי ליעד עוד לפני שמגיעים אליו.

למעשה, הכרטיסים הדיגיטליים מציעים נוחות חסרת תקדים. היכולת להירשם במהירות לתוכנית נתונים מקומית עם ההגעה למדינה חדשה – לעתים קרובות עם תעריפים תחרותיים – גורמת להבדל משמעותי מאוד. לא תצטרכו יותר להטריד את עצמכם בחוויה הלא ממש נוחה של חיפוש חנות שמציעה כרטיסי SIM פיזיים, שלא לדבר על השוואת מחירים.

אין צורך בכרטיסי SIM פיזיים

ה-eSIM מבטל את הצורך בכרטיסי SIM פיזיים, ומפחית את הסיכון לאובדן או נזק. כולם מכירים את החשש שעולה כאשר שולפים את הכרטיס הקטן כל כך מתוך המכשיר, במיוחד כאשר משאירים אותו בחוץ למשך החופשה. ובכן, אין צורך יותר לחשוש, וכבר אין סיבה להחזיק סיכה קטנה כדי להצליח לשלוף את הכרטיס החוצה.

עיצוב מכשיר משופר וניצול שטח

הסרת הצורך בחריץ SIM פיזי מאפשרת עיצוב חדשני יותר של המכשיר. זה עשוי להוביל לטלפונים רזים יותר ועמידים יותר במים, עם יותר מקום לתכונות אחרות.

פונקציונליות SIM כפול

מכשירים רבים בעלי יכולת eSIM תומכים גם בפונקציונליות של SIM כפול, אשר מאפשרת למשתמשים להחזיק שני מספרי טלפון או תוכניות משני ספקים שונים באותו מכשיר. תכונה זו אידיאלית למטרה של הפרדת קווים אישיים מעסקיים, או לשמירה על מספר ביתי בעת שימוש בספק מקומי בחו"ל.

פתרון ידידותי לסביבה

טכנולוגיית eSIM היא גם חלופה ידידותית לסביבה לכרטיסי SIM מסורתיים. על ידי צמצום הייצור והסילוק של כרטיסי SIM מפלסטיק, כרטיסים דיגיטליים תורמים לקיימות סביבתית.

ברגע שתנסו, תתקשו לשוב אחורה

הטלפונים שלנו גם ככה חדשניים, כמעט עתידניים, ובכל זאת הם ממשיכים להשתפר כל הזמן. בעשורים האחרונים התרגלנו לנוכחות של כרטיסי SIM, אך כעת כרטיסים אלה יהיו מוטמעים בפנים וכבר לא נראה אותם.

תתגעגעו? הרשו לנו להניח שלא יותר מדי. ככל שיותר מכשירים יאמצו את הטכנולוגיה הזו, סביר להניח שהיא תהפוך לתכונה חיונית עבור כולם, עם הטבות לטיסות שברורות לכולם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן