פוסטים

הזמנת רופי הודי (INR) לנתב"ג לקראת טיסה להודו

הזמנת רופי הודי לנתב"ג
הזמנת רופי הודי (INR) לנתב"ג לקראת טיסה להודו
הנהלת האתר

הנהלת האתר

אם אתם מתכוונים להגיע להודו בקרוב, אתם בוודאי מודעים לכך, שנסיעה כזו דורשת לא מעט היערכות: ללמוד על המדינה הענקית, לתכנן מסלול, להזמין כרטיסי טיסה, להזמין ויזה, לקבל חיסונים… כדאי שבין כל ההכנות הללו תמצאו את הזמן לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם להצטייד במטבע המקומי בהודו, רופי הודי, ולבחור באופציה המשתלמת והנוחה ביותר עבורכם.

הודו אומנם זולה בהשוואה למדינות באירופה או באמריקה, אך לרוב נוסעים אליה לתקופות ארוכות יותר מאשר לחופשה סטנדרטית, וחשוב מאוד לתכנן את ההנהלות הכספית בה מבעוד מועד, על מנת להימנע מהפתעות לא רצויות. כמובן שתוכלו להמיר כסף בהודו עצמה, אבל בשל הבדלי התרבות והשפה, מומלץ להגיע כשאתם כבר מצוידים ברופי הודי שיספיק לכם לכל הטיול בהודו.

חברת FlyMoney מציעה פתרון מעולה להמרת שקל לרופי הודי אונליין, עוד במהלך שהותכם בארץ. תוכלו להזמין סכום כסף על פי רצונכם וצרכיכם, לשלם עליו בכרטיס אשראי (ואפילו לחלק לתשלומים), והסכום שהזמנתם ימתין לכם בסניף בנק הפועלים בטרמינל 1 או בטרמינל 3 בנתב"ג, משם תוכלו לאסוף אותו זמן קצר לפני העלייה לשער המטוס. כאן תוכלו למצוא קישור לשירות של פליי מאני, ולהתרשם מהנוחות והפשטות שבה מתבצע תהליך רכישת המט"ח. בהמשך תמצאו הסבר מפורט על השימוש במערכת.


השימוש בשירות של חברת פליי מאני יחסוך מכם התרוצצות מיותרת, בימים העמוסים שלפני הטיסה להודו, ויאפשר לכם להצטייד בכל הסכום אותו תרצו להוציא במהלך הטיול, עם פריסת תשלומים על פני מספר חודשים, כך שלא תסתבכו עם הוצאה גדולה, שמתווספת להוצאות הגדולות שכרוכות בטיול ארוך למדינה רחוקה.

היתרונות של הזמנת רופי הודי לשדה התעופה

הודו היא מדינה ענקית, עם הרבה אטרקציות וחוויות, שלא תרצו לפספס. לכן כדאי לפנות לעצמכם זמן לתכנון הטיול בהודו בצורה הטובה ביותר, בלי לבזבז זמן יקר על סידורים ועמידה בתורים.

חשוב גם לוודא, ששטרות הרופי ההודי שרכשתם הם מקוריים וחוקיים, ולכן גם לא כדאי להמתין עד ההגעה להודו על מנת לבצע את רכישת המט"ח, משום ששם לא תוכלו להיות בטוחים שהמקום שמבצע את ההמרה הוא מקום עסק לגיטימי והגון.

השירות של פליי מאני נמצא בפיקוח משרד האוצר הישראלי, ולצד שטרות הרופי ההודי שתקבלו בנתב"ג תקבלו גם מסמך רשמי, המאשר את אמינותם. בנוסף, חברת FlyMoney מפעילה מוקד טלפוני, שיספק לכם מענה מקצועי לכל שאלה או בעיה שעלולה לצוץ בעת תהליך ההזמנה או במקרה ואתם נתקלים בבעיה כלשהי במהלך שהותכם בהודו.

כאמור, הרכישה של רופי הודי עם שירות FlyMoney נעשית באמצעות כרטיס אשראי, וכך תוכלו לפרוס את עלות המט"ח שאתם רוכשים למספר תשלומים, כך שלא תצטרכו לשלם את מלוא הסכום בבת אחת, במקביל להוצאות הכבדות של טיסה ולינה בארץ זרה. גם אם הודו אינה יקרה, החיים בה לאורך שבועות ארוכים, ואף חודשים, צפויה לעלות לא מעט כסף, כך שפריסת הרכישה על פני מספר תשלומים היא בהחלט יתרון חשוב.

איפה קונים רופי הודי INR לקראת הטיסה להודו

קניית רופי הודי INR בדואר ישראל

כיום, ברוב סניפי דואר ישראל ניתן לרכוש אך ורק דולר אמריקאי, אירו או ליש"ט. מטבעות נפוצים פחות ניתן להשיג רק בסניפים מרכזיים ספורים, וגם אז, לא בטוח שתמצאו את המטבע אותו אתם מחפשים, כך שהאופציה הזאת איננה רלוונטית עבור מי שמבקשים לרכוש רופי הודי.

רכישת רופי הודי בבנק

רכישת רופי הודי לטיול בהודו בבנק שלכם היא אופציה שיכולה להיות רלוונטית עבורכם. היתרון המרכזי באפשרות הזו היא האמינות של המוסד ממנו אתם מבצעים רכישת מט"ח. מצד שני, זו פעולה שלא ניתן לבצע בטלפון או באפליקציה, ולכן, אם תבחרו לבצע רכישה של רופי הודי (או של כל מטבע זר אחר) תצטרכו להגיע פיזית לבנק, ולעתים קרובות גם להמתין בתור זמן רב, וכל זאת בשיא הלחץ לקראת הטיסה להודו. בנוסף, לא תוכלו לבצע רכישה של רופי הודי בתשלומים, אלא תצטרכו להעביר בבת אחת את כל הסכום אותו תבקשו להמיר. במקרה כזה, תצטרכו לוודא שדאגתם מבעוד מועד לצבור את מלוא הסכום שבכוונתכם להוציא על הטיול בהודו, כולל תקציב ההוצאות על החיים השוטפים במהלך כל הטיול.

קניית רופי הודי בצ'יינג'ים

חנויות הצ'יינג' מוכרות לכולנו מרחובות הערים בארץ ובעולם. מבחינת הנוחיות והזמינות, זו בהחלט אופציה סבירה לרכישת רופי הודי לפני טיסה להודו, משום שלרוב תוכלו למצוא צ'יינג' בקלות רבה, ולא תצטרכו להמתין זמן רב בתור. עם זאת, גם במקרה הזה, יהיה עליכם לצאת מהבית במיוחד בתקופת ההכנות לטיול, ולהגיע פיזית למקום, ובנוסף, תצטרכו לעשות זאת כשבידכם כמות גדולה של שקלים במזומן אותם תרצו להמיר לרופי הודי. עוד עניין שכדאי לתת עליו את הדעת הוא, שלא תמיד תוכלו לבדוק את אמינות העסק בו אתם מבצעים את ההמרה, ומקוריות השטרות מוטלת לפעמים בספק – במיוחד אם תחליטו להשתמש בשירותי צ'יינג' בהודו עצמה.

הזמנת רופי הודי לנתב"ג

הזמנת רופי הודי לשדה התעופה באמצעות השירות של Flymoney היא אופציה שיש בה, בנוסף ליתרונות שמנינו לגבי האופציות האחרות, יתרונות נוספים, שלא תמצאו בבנק או בצ'יינג':

  • הזמנת רופי הודי לנתב"ג נעשית אונליין, וזמינה לכם 24/7 מכל מחשב או טלפון נייד, ובכך היא חוסכת לכם שעות רבות של הסתובבות בעיר ועמידה בתורים, ואינה מגבילה אתכם לשעות הפעילות של הסניף או החנות. תוכלו לבצע את הרכישה מתי שנוח לכם ואיפה שנוח לכם, גם אם זה באמצע הלילה או ביום שבת.
  • שערי ההמרה שמציעה FlyMoney הם משתלמים מאוד, בוודאי בהשוואה לצ'יינג', וגם יחסית לתעריפי הבנקים.
  • היתרון הבולט ביותר לעומת כל האפשרויות האחרות הוא האפשרות לחלק את הסכום אותו תרצו להמיר לרופי הודי לקראת הטיול בהודו לתשלומים חודשיים בכרטיס האשראי.

הזמנת רופי לנתב"ג באמצעות השירות של פליי מאני – איך זה עובד?

באמצעות המערכת של FlyMoney, אליה תוכלו לגשת ישירות מדף זה, אתם ממלאים את הפרטים הבאים: תאריך הטיסה, היעד אליו אתם נוסעים, המטבע שאתם מעוניינים לרכוש (במקרה שלנו – רופי הודי INR) והסכום שאותו תרצו לרכוש.

המערכת תציג לכם את המחיר בשקלים, כולל השוואה למחיר העדכני בבנקים ובדואר ישראל (שכאמור, במקרה של רופי איננו רלוונטי, משום שלא ניתן לרכוש רופי בדואר). לאחר מכן תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים ואת פרטי כרטיס האשראי, לבחור את מספר התשלומים ולהשלים את הרכישה.

חשוב להדגיש, כי הסכום שמופיע באתר כולל את כל העמלות, והוא המחיר הסופי. אין שום אותיות קטנות והפתעות לא צפויות של הרגע האחרון.

הרופי ההודי שרכשתם ימתין לכם ביום הטיסה בסניף בנק הפועלים בטרמינל 1 או 3 בנתב"ג (הסניף פועל בכל שעות הפעילות של שדה התעופה), בעמדה מיוחדת שמשרתת רק הזמנות מט"ח לנתב"ג, כך שלא תצטרכו לעמוד באותו תור עם כל משתמשי הסניף. התהליך קצר וידידותי, ובתוך זמן קצר תוכלו לצאת להסתובב בדיוטי פרי, בראש שקט, ובידיעה שיש בידכם די רופי הודי מזומן לשימוש במהלך הטיול בהודו, כבר מרגע הנחיתה.

לשטרות הרופי ההודי שתאספו בנתב"ג יצורף מסמך רשמי, שמאמת את מקוריות השטרות, כך שאם בית עסק כלשהו בהודו יטיל ספק בכך שהשטרות הם מקוריים, לא תצטרכו להתאמץ על מנת להוכיח זאת.

בכל עניין או שאלה שיתעוררו תוך כדי תהליך הרכישה של רופי הודי במערכת של פליי מאני, או במהלך שהותכם בהודו, עומד לרשותכם מוקד שירות לקוחות, שזמין 24/7, ונציגי החברה ישמחו לעזור לכם בכל נושא.

רופי הודי – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הרופי ההודי הוא המטבע הרשמי בהודו, ובעיקרון הוא המטבע היחיד שבו תוכלו לבצע עסקאות ורכישות בהודו. נכון למועד כתיבת הכתבה שקל אחד שווה כ-23 רופי הודי, אך בשל תנודות בשערי החליפין, תצטרכו לבדוק את השער היציג בסמוך לטיסה להודו.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם:

0.25 רופי הודי

0.5 רופי הודי

1 רופי הודי

2 רופי הודי

5 רופי הודי

10 רופי הודי

השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם:

5 רופי הודי

10 רופי הודי

20 רופי הודי

50 רופי הודי

100 רופי הודי

500 רופי הודי

2000 רופי הודי

כמה כסף להזמין לטיול בהודו?

כאמור, מומלץ להצטייד מראש, עוד בעודכם בארץ, בדי רופי הודי שיספיק לכם לכל אורך הטיול, או לפחות לרובו, על מנת שלא תסתבכו עם העברות כספים בינלאומיות והמרת מטבע במקומות מפוקפקים, שאינכם יכולים להיות בטוחים במהימנותם.

הודו, באופן כללי, היא מדינה זולה מאוד, כך שעלויות המחייה בה אינן גבוהות. המרכיב היקר ביותר בטיול להודו הוא כרטיסי הטיסה להודו, שאותם אתם רוכשים עוד כשאתם בארץ.

מרבית המטיילים הישראלים מספרים כי עלות כל יום טיול בהודו נעה בין 40-60 דולר, כאשר ישנים במקומות לינה טובים ואוכלים במסעדות. כמובן, שאם תבחרו להעלות או להוריד מאיכות המקום בו תלונו, או לרכוש מזון במקומות יקרים או זולים יותר, עלות כל יום טיול תשתנה בהתאם, אך אלו הם סדרי הגודל.

בנוסף, מומלץ תמיד להצטייד בעוד קצת כסף מקומי, בנוסף לחישוב על פי עלות לפי מספר ימי הטיול, שיהיה לכם זמין למקרים בלתי צפויים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן