פוסטים

האטרקציות המובילות במדריד: אילו מקומות אסור לפספס?

האטרקציות המובילות במדריד: אילו מקומות אסור לפספס?
הנהלת האתר

הנהלת האתר

מדריד, בירת ספרד. העיר שבה אפשר למצוא אתרים היסטוריים מעניינים, יצירות אומנות מרשימות ויופי עוצר נשימה – וכל זה באווירה מלכותית במיוחד. אם החלטתם לטוס למדריד בהחלט קיבלתם את ההחלטה הנכונה, כי אתם הולכים ליהנות במיוחד! רגע לפני שאתם אורזים את המזוודות ועולים על המטוס, הכנו לכם סקירה של המקומות והאתרים שאסור לכם לפספס כשאתם מבקרים בעיר המלכותית. אז למה אתם מחכים? בואו נצא לדרך.

הצצה לבית המלוכה הספרדי: הארמון המלכותי

הפאר של מדריד בא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר בארמון המלכותי, שהוא המעון הרשמי של משפחת המלוכה הספרדית. 3,418 החדרים שלו גדושים באומנות, בחפצים היסטוריים ובעיצוב עשיר, וכל אלה מציעים הצצה לשפע של בית המלוכה הספרדי. בימים אלה משפחת המלוכה לא גרה בארמון, ולכן הוא משמש לטקסים ממלכתיים ומציע למבקרים הזדמנות לביקור בלתי נשכח בו. אל תסתפקו רק בביקור בפנים, שכן טקס חילופי המשמרות בארמון הוא חובה בפני עצמו לכל תייר המגיע למדריד. בדקו מראש מתי הוא מתקיים ואל תפספסו.

אומנות אירופית במיטבה: מוזיאון פראדו ומוזיאון ריינה סופיה

מוזיאון פראדו הוא מקום ששווה ביקור לחובבי אומנות בכל רמה שהיא. יש בו סוגים שונים של יצירות, ואפילו ציורים מפורסמים של ולסקז, גויה ורובנס. הביקור במוזיאון נותן למבקרים הזדמנות ללמוד על ההיסטוריה של האומנות דרך עבודותיהם של אומנים גדולים, והוא חלק חשוב מאוד מהתרבות של מדריד.

לא רחוק מהפראדו תמצאו את מוזיאון ריינה סופיה, המציג יצירות שונות של אומנות מודרנית. המוזיאון מתמצת את האבולוציה של האומנות הספרדית, מה שהופך אותו לביקור חובה למבקשים להבין את תרומתה של ספרד לעולם האומנות.

נופים יפים: פארק אל רטירו ופארק מדריד ריו

פארק אל רטירו ופארק מדריד ריו מציעים בריחה זמנית מהעיר המהירה והרועשת. באל רטירו תמצאו מרחבים ירוקים, פסלים, מזרקות ואגם יפהפה, ואילו במדריד ריו תמצאו מגרשי משחקים, מתקני כושר ובתי קפה. בשניהם אפשר למצוא קצת שקט, לטייל, לשבת לפיקניק משפחתי ואפילו להתאמן.

עיר של כדורגל: אצטדיון סנטיאגו ברנבאו

כדורגל הוא חלק מאוד חשוב מחיי היומיום במדריד. אצטדיון סנטיאגו ברנבאו, ביתה של ריאל מדריד, הוא מקום מיוחד מאוד גם לחובבי כדורגל מושבעים וגם לאנשים שסתם אוהבים תרבות. אפשר לבקר באצטדיון ולראות את האולמות והמגרשים, אבל ההמלצה הכי גדולה היא לבקר במדריד כשהקבוצה משחקת ולחוות את המשחק יחד עם כל האוהדים המריעים.

הסמל של מדריד: מזרקת סיבלס

אי אפשר לדבר על האטרקציות של מדריד ולא להזכיר את מזרקת סיבלס האייקונית, הנמצאת בכיכר פלאסה דה סיבלס. מה כל כך מיוחד במזרקה? טוב ששאלתם. מדובר במזרקת שיש המציגה את סיבלס, שהיא האלה האם בדת הפריגית, יושבת על מרכבה הרתומה לאריות. מקום זה נחשב לסמל של מדריד, ואנשים שונים מגיעים אליו כדי לחגוג ולשמוח – בעיקר אוהדי ריאל מדריד המתאספים שם כדי לחגוג את ניצחונות קבוצתם.

טיפים נוספים

  • מתכננים חופשה רומנטית? יוצאים לחופשה משפחתית עם הילדים? כל חופשה תיראה קצת אחרת, וכדאי להתעדכן במדריכים המתאימים כאן: https://www.metailimbaolam.com. ההכנה המוקדמת תבטיח שהטיול יענה על הצרכים הספציפיים שלכם.
  • לוח האירועים של מדריד מלא בפעילויות שונות בכל ימות השנה – פסטיבלי סרטים בינלאומיים, חגיגות מקומיות ועוד. כדי להבטיח שלא תפספסו חוויות, עקבו אחר לוח האירועים של העיר.
  • ההתניידות בעיר קלה, אבל כדאי להכיר מראש את האפשרויות. מדריד מתחזקת מערך אוטובוסים ורכבות, וכן רכבת מטרו. אם אתם מעדיפים להתפנק, לא חסרות בסביבה גם מוניות זמינות.

לסיכום

הביקור במדריד הוא מומלץ במיוחד לחובבי כדורגל וספורט, לאוהבי תרבות ואומנות וגם לכל אחד היודע להעריך תרבות, היסטוריה ואווירה שמחה. גזרו ושמרו את המדריך לרגע שבו תצטרכו אותו ובקרו במקומות המומלצים. מצפה לכם חוויה בלתי נשכחת.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן