פוסטים

דרכי התניידות בתאילנד

דרכי התניידות בתאילנד
הנהלת האתר

הנהלת האתר

תאילנד היא אחת המדינות המתוירות ביותר בעולם, המארחת מיליוני אנשים מדי שנה לחופשה טרופית ומהנה. שטח המדינה הוא כ-500,000 קמ"ר, מה שאומר שכל המבקרים בה צריכים להיעזר באמצעי תחבורה שונים כדי להגיע מיעד אקזוטי אחד לאחר. מהן דרכי ההתניידות הנוחות, המהירות והמשתלמות ביותר בתאילנד? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

טיסות חוץ ופנים

טיסות חוץ ופנים הן אחת מדרכי התחבורה הפופולריות ביותר – הרוב המוחלט של התיירים מגיע אל תאילנד באמצעות טיסת חוץ ישירה מהבית או בקונקשן, ולאחר מכן כדי להגיע במהירות ובנוחות מיעד אחד לאחר בתוך תאילנד הם משתמשים בטיסות פנים המופעלות על ידי חברות שונות. טיסת פנים היא אמצעי תחבורה שימושי במיוחד אם רוצים לחצות את תאילנד, למשל מבנגקוק היישר לפוקט או לאחד האיים האחרים בדרום המדינה. מדובר במרחק של כמה מאות קילומטרים, ובמקום לעשות זאת בטיול ארוך בתחבורה יבשתית הטיול מתקצר לטיסה של כשעה (תלוי במרחק בין המקומות). מומלץ להזמין טיסות לתאילנד כמה שיותר מוקדם כדי ליהנות ממחירים נוחים יותר, ובאפשרותכם להזמין את כל טיסות החוץ והפנים יחד כדי לחסוך בזמן ולסיים את ההתארגנות בנושא עוד לפני שאתם פונים לתכנון מסלולי הטיול.

מוניות

כמו בכל יעד בעולם, גם בתאילנד תוכלו ליהנות מנסיעות פרטיות במונית לכל יעד. זהו בדרך כלל אמצעי תחבורה יקר ביחס לאפשרויות אחרות, אבל הוא מספק נוחות מרבית ומביא אתכם ממקום למקום בדיוק כמו שרציתם. אם אתם קבוצה של 3 או 4 אנשים לפחות הנסיעה במונית יכולה להיות משתלמת – אל תשכחו לבקש להפעיל מונה.

טוקטוק

טוּקטוּק הוא כלי רכב ממונע קטן לנסיעות קצרות בתוך הערים והאיים השונים בתאילנד. יש לו שלושה גלגלים והוא פתוח לגמרי או חלקית, ומיועד ל-3 אנשים לכל היותר. על אף שמהירות השיא שלו יכולה להגיע עד ל-90 קמ"ש בדרך כלל, הוא משמש אמצעי תחבורה עירוני נוח שיאפשר לכם להגיע בקלות ממקום למקום בזמן שאתם נהנים מהחוויה. במהלך הנסיעה תוכלו לדבר עם הנהג, והוא יבחר במסלול נסיעה שדרכו תוכלו לגלות סמטאות נסתרות או מקומות מגניבים בעיר לבקר בהם. כיוון שהוא רכב פתוח ממש כמו טוסטוס ואופנוע, רוב הסיכויים שלא תשתמשו בו כשיש גם או כשמזג האוויר חם ממש, אבל בימים של מזג אוויר נוח החוויה תנעים את זמנכם.

מעבורת

מעבורת היא עוד אמצעי תחבורה נוח המאפשר נסיעה רגועה ונעימה בין יעדים שונים במפרץ תאילנד או בים אנדמן, שבה תוכלו ליהנות מהבריזה של הים ומנוף מהמם. השיט במעבורת הוא לא בהכרח מהיר יותר מאמצעי תחבורה יבשתית אחרים, אבל הוא פופולרי מאוד ויכול לקצר את הדרך במקרים מסוימים. כמו כן, יש מקומות שאפשר להגיע אליהם רק במעבורת אם החלטתם שלא להגיע בטיסה, למשל האיים השונים של תאילנד כמו קופנגן ופוקט. האיים האלו אינם מחוברים לתאילנד היבשתית, מה שאומר שצריך לחצות את המים המפרידים ביניהם.

רכבת

רכבת היא אמצעי תחבורה מעולה אם אתם מתכננים נסיעות לילה מיעד אחד לאחר, אך אפשר להשתמש בהן גם בנסיעות יום בין עירוניות. אחד החסרונות הבולטים של הרכבת הוא שהיא לא מגיעה בדיוק ליעד שלכם אלא לתחנת הרכבת הקרובה ביותר, אבל היא זולה יותר מטיסת פנים. אם אתם מתכננים נסיעת לילה ברכבת תוכלו לרכוש כרטיס המקנה לכם חדר עם מיטה, כדי שתוכלו לנוח ולקום בבוקר ליעד חדש בתאילנד.

סיכום

בתוך תאילנד יש מגוון אמצעי תחבורה מפותחים ונוחים, שיאפשרו לכם להגיע בקלות לכל יעד בתוך העיר או לערים ואיים אחרים במדינה. אם אתם מתכננים להשתמש בטיסות פנים מומלץ להזמין אותן מראש לצד הטיסה לתאילנד כדי לחסוך בעלויות ולהבטיח לעצמכם מקום בעונות התיירות העמוסות.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן