פוסטים

תאילנד מידע כללי

האי קופיפי תאילנד
תאילנד מידע כללי
admin

admin

תאילנד ארץ החיוכים

תאילנד היא אחת המדינות עם הנופים היפים ביותר שיש , ארץ החיקויים, ארץ הפיתויים, ארץ האיים וכל מה שתרצו נמצא שם ואפילו יותר, בואו ונראה מהו סוד קיסמה של תאילנד.

ויזה לתאילנד מתקבלת בנחיתה למשך חודש בנחיתה בבנגקוק. אם רוצים ויזה למשך שלושה חודשים ניתן להוצאה בארץ בשגרירות תאילנד בהרצליה. אסור להימצא כאן עם ויזה ללא תוקף, הסיכון במקרה כזה הוא קנסות גבוהים.

ריזורט בחופי תאילנד

משדה התעופה של בנגקוק בדרך כלל לוקחים מונית לרחוב הקוואסן בו נמצאים המטיילים או לאזור הקניונים הגדולים,(סיאם פארגון – mbk) מונית עולה 500 באט , כאשר המחיר כולל את אגרת הכביש המהיר למרות שינסו לומר לכם אחרת .
מומלץ לדרוש מהנהג שיכניס אתכם לתוך הרחוב ושלא ימציא כל מיני תירוצים כמו הרחוב סגור , אסור לי להיכנס , אני ממהר , תעמדו על שלכם !
קצת אוצר מילים תאילנדי שלום = סאוואדיקה , מה שלומך – סאביידי מאי, תודה – קאפונקאפ או קאפונקא לאשה , מילון תאילנדי עברי תוכלו למצוא במדור מילונים .
הכסף בתאילנד נקרא "באט" ושערו הוא שקל אחד שווה ערך לתשע באט , אך חשוב לדעת כי מטבע הבאט אינו יציב ומשתנה כל הזמן בקצב מזורז.
בתאילנד כמו ברוב מדינות המזרח, נהוגה שיטת המיקוח בעת תהליך הרכישה.
בכל מקום בו תרכשו דבר מה יצפו מכם להתמקח בכבוד, אך שימו לב- אין לבלבל מיקוח עם העלבה ואין להרים את הקול במהלך ההתמקחות.
יש להתמקח עם חיוך ובאדיבות. בשיטה זו מובטח לכם לקבל מחיר טוב יותר. בהצלחה!

מנזר בצפון תאילנד

לינה בתאילנד ברוכים הבאים לארץ הפינוקים! בתאילנד תוכלו למצוא מגוון רחב של מלונות במחירים שווים לכל כיס ועם תמורה מלאה למחיר.
מיליוני התיירים שפוקדים את המדינה מידי שנה גרמו לפיתוח רחב של תחום התיירות ולצמחיה של ענף המלונאות.
החוקים השתנו וכיום המלונות המומלצים מעלים את המחירים על פי הביקוש ולרוב מלאים עד אפס מקום במהלך "עונת התיירות" ולכן מומלץ להזמין חדרים מראש ככל הניתן.
ועבור אלו שמעוניינים לחסוך או מבקרים בתאילנד כחלק מטיול ארוך קיימת האפשרות של לינה באכסניות שנקראות גסט-האוס ושם מאד זול לישון,
ואמנם זה לא בית מלון אך לרוב זהו מקום מכובד מספיק לשים את הראש בלילה , ולפעמים עם קצת מזל אפשר ליפול על מקומות טובים יחסית .
אז כשמגיעים למקום מבקשים באדיבות מבעל האכסניה לראות איך נראה החדר, הוא ישמח להראות לכם ואז אתם לא תופתעו בסוף.

רחוב בבנגקוק תאילנד

בתחבורה ציבורית בתאילנד קיימות מספר אפשרויות לתנועה, מוניות שהן למרחקים ארוכים ממוזגות וקצת יקרות , טוק-טוק שאינו מומלץ כלל אלא אם לא נסעתם בו מעולם,
וכמובן האוטובוס שהוא ממש זול ומשתלם בימים פחות חמים , חובה לבדוק שיש מזגן.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן