פוסטים

הודו – מידע כללי

הודו – מידע כללי
admin

admin

ארץ נפלאה ומופלאה שהאסבורד בה שולט ומציץ מכל פינה, הודו נמצאת בדרום אסיה ומדברים בה מאות שפות, להודו יש כשבע אלף קילומטרים של קו חוף, יחד עם זה גובלות איתה המדינות : בורמה , סין, נפאל, בהוטן ובנגלדש.
הודו עצמה מורכבת מיותר מ 30 מחוזות : עם יותר מיליארד שלוש מאות מיליון הודים(יש טוענים שבהודו מעל 1.5 מיליארד), בלתי ניתנים לספירה מדויקת, ברגע שמסיימים לספור כבר נולדו עוד חצי מיליון ילדים.


כשתשאלו מישהו שהיה בהודו מה דעתו הדעות בדרך כלל חלוקות לשניים, אתם יכולים לאהוב אותה או לשנוא אותה אך לא להתעלם ממנה !
על קצה המזלג, הודו בעלת אוירה ייחודית שאי אפשר לעמוד בפניה , המנטליות ההודית שונה מישראל .
בתת היבשת ההודית הכל זורם לאט לאט ויש זמן לכל דבר , ההודי קונה סיגריה, יוצא מהחנות ויושב לעשן.
מכאן המשפט הרווח בפי כל שנטי שנטי , כלומר , רגוע רגוע . להודים יש כבוד לאנשים , ואם יושבים בחנות ,לא שומעים את המילה לא , כי אין דבר כזה ! הכל אפשרי בהודו .
אחרי שמסתגלים לפרות ברחוב ולריח הייחודי שמאפיין במיוחד את דלהי , הכל נראה פתאום יותר טוב.

משדה התעופה של דלהי , לוקחים מונית לכיוון העיר , ויורדים במיין-באזר . זהו הרחוב שבו מרוכזים כל התיירים , האכסניות והחנויות . מונית משדה התעופה אל העיר תעלה בין 150 ל-200 רופי לאדם .
ישנו סיכוי גבוה שנהג המונית יאמר לכם שהמיין באזר סגור מסיבה כלשהיא או אחרת שאותה ימציא במקום וירצה לקחת אתכם למלון אחר , שממנו הוא מקבל , כנראה , אחוזים , או לחילופין , יקח אתכם להמון חנויות על אותו הפורמט של .
חשוב מאד לא להאמין לנהגי המוניות, הם אוהבים להטעות תיירים חדשים ולנסות ולנצל את חוסר ההיכרות עם הודו כדי לנצל זאת ולהפיל אותכם בפח .
הפתרון הוא להסביר שאתם נמצאים בהודו בפעם החמישית וחבל על הזמן של הנהג ואם לא יקח אתכם ליעד המבוקש , איימו בעירוב המשטרה.

כסף בהודו
שימו לב לא מומלץ לבצע החלפת דולרים לרופי בשדה התעופה , מכיון שהשער בשדה מאד נמוך , ולכן עדיף לפרוט מעט כסף עבור המונית , ובמיין באזר ניתן לקבל שער יותר גבוה .
בהודו משתמשים ברופיות , כאשר לדולרים ערך רב .
ערך הרופיה הוא שקל אחד לעשרים ושתיים רופיות , נכון לשנת 2020 .

הט'אג מאהל - הודו -סמל האהבה הגדול בעולם
הט'אג מאהל – הודו

תחבורה בהודו
בתוך הערים של הודו נוסעים בעיקר בעזרת ריקשות או מוניות , כאשר למרחקים ארוכים יש אוטובוסים שפחות מומלצים מכוון שתמיד יהיה רעש של צפירות ולא בטוח בכלל שתמצאו תנוחה נוחה , מוניות לא משתלמות למרחקים ולכן מומלץ לבחור ברכבת .

לינה בהודו
הלינה בהודו היא בגסט-האוסים או במלונות כשבשנים האחרונות יש גמו בכל העולם AIRBNB במגוון רחב של מחירים , המחירים יורדים ככל שמתרחקים מהערים הגדולות

ורנסי ירושלים של הודו

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן